Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Mulig spørsmålet "hvor gammel er du?" låt feil i sammenhengen, det ser jeg muligens. Men jeg ser ingen generalisering i dette:

"For voksne folk er det helt vanlig. Mange vokser fra disse fjollete reglene om hvor lenge man skal vente før ditt og datt etc. Blant yngre er det nok litt vanligere å ha et eller annet sett med regler for hvor lenge, når etc."

Meningen var jo rett og slett at jo eldre man blir, jo lettere er det å unngå å leve etter regler som folk rundt deg har satt, hvis du ikke er enig i disse.

".........................................."

Ja, det er jeg enig i.

Men for meg har aldri "andre" satt noen regler for å ikke ha sex på første date. Den "regelen" er min og er det som er RIKTIG for meg.

Akkurat som andre kan synes det er riktig å nettopp ha sex første date.

Dette tror jeg vi begge synes er greit.

Fortsetter under...

• Svar 213
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

33

• Prozak

19

• Ugga Bugga

17

Av og til prozak, så overgår du deg selv.

"En annen ting er jo at mange av de som går rundt og ser på folk med en gjennomsnittlig seksualmoral som billige, er de som har vanskeligst for å få noe selv :-)"

Dette er det dummeste jeg har hørt. Men du skal få lov til å tro det, om det får deg til å føle deg bedre.

;-)

"Dette er det dummeste jeg har hørt. Men du skal få lov til å tro det, om det får deg til å føle deg bedre."

Ah. Så du har belegg for at det _ikke_ er sånn? Legg merke til at jeg har ikke sagt at det gjelder de fleste; jeg sa at det "ofte er slik". Det er min erfaring, selvfølgelig, og gjør at jeg selvfølgelig ikke kan generalisere utover dette. I tillegg er det jo også litt av en klisjé.

Forøvrig - "føle meg bedre"? Er du ikke litt usakelig nå? Hva mener du med det?

Hvis du skal stå for at dette er det "dummeste du har hørt", så er du nødt til å generalisere den andre veien, og ha et eller annet som tyder på at det er motsatt. Det hører jeg selvfølgelig gjerne på.

Og - iom. at jeg, som presisert, ikke generaliserte eller kom med påstander om hvor mange etc., så ligger det i det at jeg heller ikke mente å antyde noe som helst om f.eks deg i den sammenhengen. Jeg synes nok det er unødvendig å skulle måtte presisere det, men skitt au.

"............................................"

Ja, det er jeg enig i.

Men for meg har aldri "andre" satt noen regler for å ikke ha sex på første date. Den "regelen" er min og er det som er RIKTIG for meg.

Akkurat som andre kan synes det er riktig å nettopp ha sex første date.

Dette tror jeg vi begge synes er greit.

"Men for meg har aldri "andre" satt noen regler for å ikke ha sex på første date. Den "regelen" er min og er det som er RIKTIG for meg."

Jeg mente jo selvfølgelig ikke at det nødvendigvis må være regler andre har satt, og at man ikke kan ha kommet frem til det selv. Poenget var bare at det ofte er det som ligger bak, uten at jeg gjør noe forsøk på å tippe hvor mange som virkelig mener dette - og som hadde endt opp med den meningen selv om de hadde levd i en boks første halvdel av livet.

"........................................."

*LOL* Du er rimelig innbilsk, når du tror at jeg snakker konkret om deg som person :-)

Og...jeg venter fortsatt på at du skal gi et bittelite tegn på at du skjønner det som har blitt sagt. Det er vel tredje gang jeg etterspør det. Jeg regner selvfølgelig ikke med at du evner det nå heller...:-)

Jepp, er innbilsk, dum og udregelig :) Kan ikke noe for det. Og jo forresten, jeg tok feil, kjedelig å kjede seg.

Gjest sjøstjerna

"Dette er det dummeste jeg har hørt. Men du skal få lov til å tro det, om det får deg til å føle deg bedre."

Ah. Så du har belegg for at det _ikke_ er sånn? Legg merke til at jeg har ikke sagt at det gjelder de fleste; jeg sa at det "ofte er slik". Det er min erfaring, selvfølgelig, og gjør at jeg selvfølgelig ikke kan generalisere utover dette. I tillegg er det jo også litt av en klisjé.

Forøvrig - "føle meg bedre"? Er du ikke litt usakelig nå? Hva mener du med det?

Hvis du skal stå for at dette er det "dummeste du har hørt", så er du nødt til å generalisere den andre veien, og ha et eller annet som tyder på at det er motsatt. Det hører jeg selvfølgelig gjerne på.

Og - iom. at jeg, som presisert, ikke generaliserte eller kom med påstander om hvor mange etc., så ligger det i det at jeg heller ikke mente å antyde noe som helst om f.eks deg i den sammenhengen. Jeg synes nok det er unødvendig å skulle måtte presisere det, men skitt au.

;-)

Orker ikke diskutere videre. VI burde snakket heller. For skriftlig så kan jo hver en lille formulering kan jo snus i alle retninger. Dermed blir vi aldri ferdige.

Til tross for at vi egentlig er enige.

Og til sist. Nei,jeg mente ikke være usaklig.

Annonse

;-)

Orker ikke diskutere videre. VI burde snakket heller. For skriftlig så kan jo hver en lille formulering kan jo snus i alle retninger. Dermed blir vi aldri ferdige.

Til tross for at vi egentlig er enige.

Og til sist. Nei,jeg mente ikke være usaklig.

Ok :-)

".........................................."

Gjest kennethioslo

Lurer på hvem som var billig - du eller hun? Dere hadde da sex begge to og dere hadde vel lyst begge to, så hvorfor se på det som billig?? Man forkaster ikke en dame av den grunn, da har du misforstått noe.

jeg har ikke forkastet hun er sammen med hun

Går det an å skrive sånn? Det er jo ikke engang talespråk, men bare røl?

"..........................................."

Ja, jeg er selvsagt helt enig i det! Selv om jeg tross alt klarte å forstå hva vedkommende mente.

:-)

Men man får jo ikke akkurat inntrykk av at det er en voldsomt oppegående person.....;-)

Annonse

*Stønn* Den filmen er definitivt noe av det mest gjennomført elending, patetiske og idiotiske søppelet som noensinne er laget. Utrolig nok er det mange som synes den er bra/sexy etc. Jeg syntes den var direkte dum første gang jeg så den, for sikkert 17 år siden, og jeg fikk ukontrollerte hoderystninger når jeg gløttet bortpå den på skjermen nå nylig.

Fy deg Prozak, jeg liker den filmen jeg. Litt mye mat kanskje og ganske utdatert men Mickey Rourke er verdt å se :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...