Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 213
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

33

• Prozak

19

• Ugga Bugga

17

Det er ikke noe uvanlig med å ha sex på første date. Noen har det, andre har det ikke.

Du trenger ikke føle deg billig forde.

Så lenge begge hadde lyst og syns det var greit så var det vel ingenting galt med at dere gjorde det. :-)

Hva som er vanlig eller ikke varierer, noen gjør sånn og noen gjør motsatt.

Gjest Billig

Det er ikke noe uvanlig med å ha sex på første date. Noen har det, andre har det ikke.

Du trenger ikke føle deg billig forde.

Så lenge begge hadde lyst og syns det var greit så var det vel ingenting galt med at dere gjorde det. :-)

Hva som er vanlig eller ikke varierer, noen gjør sånn og noen gjør motsatt.

Hvis det ikke er billig, hva er da billig?

Gjest sjøstjerna

Det vet ikke jeg heller, - men det kan vel variere det da. Hva folk flest mener altså.

Men jeg kunne ikke la være å kommentere den litt morsomme konklusjonen din. ;-)

Ja, det er ikke alltid formuleringene blir helt vellykkede...

Jeg må bare medgi det.

;-)

Annonse

Hvis det ikke er billig, hva er da billig?

Hva mener du er billig med å ha sex på første date dersom begge har lyst da?

Hvorfor skulle det være feil/galt/dårlig?

Blir man et bedre menneske dersom man venter med sex til andre, eller tredje, eller tiende, eller tjuende møte? Hva oppnår man med det isåfall?

:-)

Gjest Billig

Hva mener du er billig med å ha sex på første date dersom begge har lyst da?

Hvorfor skulle det være feil/galt/dårlig?

Blir man et bedre menneske dersom man venter med sex til andre, eller tredje, eller tiende, eller tjuende møte? Hva oppnår man med det isåfall?

Du har lært vedkommende bedre å kjenne, og dere har begge en litt større visshet om at dette er riktig.

Du er kort sagt ikke like billig.

ShitDiddelyDo

Du har lært vedkommende bedre å kjenne, og dere har begge en litt større visshet om at dette er riktig.

Hvorfor må sex være "riktig"?

Er man billig hvis man henfaller til rått begjær uten noen tanker om noe mer?

Annonse

Gjest sjøstjerna

Hvorfor må sex være "riktig"?

Er man billig hvis man henfaller til rått begjær uten noen tanker om noe mer?

"Er man billig hvis man henfaller til rått begjær uten noen tanker om noe mer? "

Nei- ikke dersom det er med en kjæreste.

Ja vil en del si, dersom det er en du nettopp har møtt.

Hva som er RIKTIG derimot... kan jeg ikke svare på.

Så for å ha sex med noen må det være riktig altså? Med andre ord, så mener du at man kun bør ha sex med en man har tenkt å leve sammen med lenge?

Betegner "billig" i dine øyne det å ha sex dersom det kun er for sexens skyld, og ikke fordi det er en del av et varig forhold?

Isåfall forstår jeg hvorfor du syns det er billig med sex på første date, og kontaterer bare at vi ser forskjellig på det.

ShitDiddelyDo

"Er man billig hvis man henfaller til rått begjær uten noen tanker om noe mer? "

Nei- ikke dersom det er med en kjæreste.

Ja vil en del si, dersom det er en du nettopp har møtt.

Hva som er RIKTIG derimot... kan jeg ikke svare på.

Men hvorfor tenker du sånn? Hvorfor er sex noe man kun skal ha med en man elsker?

Er det virkelig så spesielt?

Jeg elsker sex, men jeg har aldri forstått the big deal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...