Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvem sa noe om god sex?

Bruker du sex til å bli kjent, er du definivt billig!

Det plager meg ikke om noen stempler meg som "billig". Dem om det.

Jeg ser ikke noen grunn til å vente med å ha sex i månedsvis bare fordi noen tullinger karakteriserer meg som "billig" hvis jeg har sex med noen når jeg har lyst til det.

Jeg skjønner rett og slett ikke poenget med å vente, og skjønner ikke hva du mener med "riktig". Når det er "riktig" å ha sex må da være opp til den enkelte å vurdere.

Fortsetter under...

• Svar 213
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

33

• Prozak

19

• Ugga Bugga

17

Gjest sjøstjerna

Men hvorfor tenker du sånn? Hvorfor er sex noe man kun skal ha med en man elsker?

Er det virkelig så spesielt?

Jeg elsker sex, men jeg har aldri forstått the big deal.

"Men hvorfor tenker du sånn? Hvorfor er sex noe man kun skal ha med en man elsker?

Er det virkelig så spesielt?"

Kan ikke si _hvorfor_ jeg tenker sånn. Akkurat like lite som du kan si _hvorfor_ du tenker som deg.

Men sex er så vakkert og så fint. Og enda bedre når det deles med en man elsker.

ShitDiddelyDo

;-)

Morsomt å høre synspunkter som er så totalt ulike mine.

Også OK siden ingen av oss gjør krav på å "ha rett".

;-)

Ingen har rett.

Det eneste riktige vi kan gjøre er å gjøre det som er rett for oss, og i så fall kan det umulig bli feil. Det er tross alt snakk om noe frivillig mellom to parter som begge har lyst.

Hvor feil kan det være?

Det som derimot er feil er å stemple noen som billige kun fordi de har et annet syn på sex enn mange andre.

(Ikke det at du gjør det, altså).

"Er man billig hvis man henfaller til rått begjær uten noen tanker om noe mer? "

Nei- ikke dersom det er med en kjæreste.

Ja vil en del si, dersom det er en du nettopp har møtt.

Hva som er RIKTIG derimot... kan jeg ikke svare på.

Hvorfor må sex kun være med en kjæreste?

Det kan jo hende at man ender opp som kjærester etterhvert selv om sexen var tilfeldig og kun som følge av rått begjær første gangen. :-)

Annonse

Jeg ser ikke noen grunn til å vente med å ha sex i månedsvis bare fordi noen tullinger karakteriserer meg som "billig" hvis jeg har sex med noen når jeg har lyst til det.

Jeg skjønner rett og slett ikke poenget med å vente, og skjønner ikke hva du mener med "riktig". Når det er "riktig" å ha sex må da være opp til den enkelte å vurdere.

"Når det er "riktig" å ha sex må da være opp til den enkelte å vurdere. "

Enig!

Gjest sjøstjerna

Ingen har rett.

Det eneste riktige vi kan gjøre er å gjøre det som er rett for oss, og i så fall kan det umulig bli feil. Det er tross alt snakk om noe frivillig mellom to parter som begge har lyst.

Hvor feil kan det være?

Det som derimot er feil er å stemple noen som billige kun fordi de har et annet syn på sex enn mange andre.

(Ikke det at du gjør det, altså).

Helt enig!

ShitDiddelyDo

"Men hvorfor tenker du sånn? Hvorfor er sex noe man kun skal ha med en man elsker?

Er det virkelig så spesielt?"

Kan ikke si _hvorfor_ jeg tenker sånn. Akkurat like lite som du kan si _hvorfor_ du tenker som deg.

Men sex er så vakkert og så fint. Og enda bedre når det deles med en man elsker.

"Men sex er så vakkert og så fint. Og enda bedre når det deles med en man elsker."

Det der er en klisje. Jeg har hatt kjempegod sex med noen jeg har elsket, og jeg har hatt like god sex med elskerinner jeg ikke har elsket.

At det er vakkert og fint er greit, men det kan også være skittent og rått - kun fylt av vilt begjær og så langt fra "vakkert" man kan komme, men like fullt faen så godt. :)

Gjest sjøstjerna

"Men sex er så vakkert og så fint. Og enda bedre når det deles med en man elsker."

Det der er en klisje. Jeg har hatt kjempegod sex med noen jeg har elsket, og jeg har hatt like god sex med elskerinner jeg ikke har elsket.

At det er vakkert og fint er greit, men det kan også være skittent og rått - kun fylt av vilt begjær og så langt fra "vakkert" man kan komme, men like fullt faen så godt. :)

he-he.

:-)

Helt enig, SDD.

Du har jaggu meg så rett i det du skriver at det kunne vært meg som hadde skrevet det, hehe. ;-)

Annonse

ShitDiddelyDo

Helt enig, SDD.

Du har jaggu meg så rett i det du skriver at det kunne vært meg som hadde skrevet det, hehe. ;-)

Det er klart jeg har rett! :)

"Sex er best med den man elsker" er stort sett noe folk i inngrodde ekteskap der misjonærstillingen og den vanlige bakfra, et par orgasmer og en rutinepreget avsugning hver onsdag og lørdag, trøster seg med. :)

Heldigvis færre enn hva man får inntrykk av på DOL og på Bigbrother.

Men tenk på alle de gifte mennene som møter enslige damer på byen. Det er ikke alltid de vil ha et forhold etterpå skjønner du. Men de er sikkert like flinke i senga for det.

Når 80% av gifte menn er utro burde du skjønne at flesteparten gjør det på første daten.

"Sex er best med den man elsker" er stort sett noe folk i inngrodde ekteskap der misjonærstillingen og den vanlige bakfra, et par orgasmer og en rutinepreget avsugning hver onsdag og lørdag, trøster seg med. :)

Jeg synes "misjonærstillingen og den vanlige bakfra, et par orgasmer og en rutinepreget avsugning hver onsdag og lørdag" hørtes ganske hyggelig ut, jeg.

Gjest sjøstjerna

""Sex er best med den man elsker" er stort sett noe folk i inngrodde ekteskap der misjonærstillingen og den vanlige bakfra, et par orgasmer og en rutinepreget avsugning hver onsdag og lørdag, trøster seg med. :)"

Næmen, SDD da!

Hva vet du om det?

Jeg er blant de som mener at sex er best med den man elsker. Men resten du skriver STEMMER ikke med meg.

;-)

Gjest Billig

Jeg tror SDD er inne på noe: Hvis sex ikke betyr så mye, spiller det heller ingen rolle om du har deg i hytt og vær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...