Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 213
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

33

• Prozak

19

• Ugga Bugga

17

Gjest Billig

Men tenk på alle de gifte mennene som møter enslige damer på byen. Det er ikke alltid de vil ha et forhold etterpå skjønner du. Men de er sikkert like flinke i senga for det.

Når 80% av gifte menn er utro burde du skjønne at flesteparten gjør det på første daten.

Heldigvis er ikke 80% av gifte menn utro.

Jeg tror SDD er inne på noe: Hvis sex ikke betyr så mye, spiller det heller ingen rolle om du har deg i hytt og vær.

Men hvorfor kan det ikke bare være jævlig godt da?

Hvorfor må det være riktig, og i et forhold, og under den og den forutsetningen?

Hvorfor ikke bare følge lidenskapen og være tilstede der og da - uten at alt det "riktige" må være på plass først?

:-)

Annonse

Gjest sjøstjerna

Men tenk på alle de gifte mennene som møter enslige damer på byen. Det er ikke alltid de vil ha et forhold etterpå skjønner du. Men de er sikkert like flinke i senga for det.

Når 80% av gifte menn er utro burde du skjønne at flesteparten gjør det på første daten.

"Når 80% av gifte menn er utro"?

hvor har du det tallet fra?

*nysgjerrig*

"Når 80% av gifte menn er utro"?

hvor har du det tallet fra?

*nysgjerrig*

En eller annen avisartikkel tror jeg. De hadde gjort en undersøkelse av norske kvinner og menns sexvaner.

Jeg ble i hvert fall ganske overrasket, jeg hadde ikke ventet så høye tall.

Annonse

Det tror jeg ikke engang jeg hadde klart hvis det var en mann jeg virkelig likte ;o)

He he, samme her. Hvis det var en mann jeg likte, ville jeg ha hoppet til køys med ham med en gang.

Hvis det var en mann jeg ikke likte, ville jeg heller ikke ønske å gå ut med ham mer.

Så det er rett og slett ikke noe alternativ å date mange ganger før man har sex.

Gjest sjøstjerna

He he, samme her. Hvis det var en mann jeg likte, ville jeg ha hoppet til køys med ham med en gang.

Hvis det var en mann jeg ikke likte, ville jeg heller ikke ønske å gå ut med ham mer.

Så det er rett og slett ikke noe alternativ å date mange ganger før man har sex.

Morsomt å lese.

Men for meg helt utenkelig.

Interessant at mennesker kan være så forskjellige. Fint også, for ellers ville verden vært kjedelig.

;-)

Jeg er helt enig med deg :o)

Men ikke så ofte jeg treffer en mann jeg virkelig liker så det begrenser seg sjøl.

Gjest sjøstjerna

Morsomt å lese.

Men for meg helt utenkelig.

Interessant at mennesker kan være så forskjellige. Fint også, for ellers ville verden vært kjedelig.

;-)

"Hvis det var en mann jeg likte, ville jeg ha hoppet til køys med ham med en gang."

Det var dette jeg siktet til som utenkelig for meg...

ShitDiddelyDo

""Sex er best med den man elsker" er stort sett noe folk i inngrodde ekteskap der misjonærstillingen og den vanlige bakfra, et par orgasmer og en rutinepreget avsugning hver onsdag og lørdag, trøster seg med. :)"

Næmen, SDD da!

Hva vet du om det?

Jeg er blant de som mener at sex er best med den man elsker. Men resten du skriver STEMMER ikke med meg.

;-)

Jeg satt det muligens litt på spissen. :)

Men jeg skiller sex og kjærlighet. Jada, sex med en man elsker kan selvfølgelig være fantastisk - mye fordi man faktisk elsker personen, men tenkt deg da hvor vannvittig sexen må være når man faktisk ikke elsker personen og likevel har sex så til de grader god at man bare blir liggende og smile når man er ferdig, før man setter i gang igjen.

Jeg må _like_ den personen jeg har sex med. Det sier seg selv. Hvis ikke ville jeg ikke hatt sex med henne. Men jeg trenger ikke elske henne for å ha like god sex som med en jeg elsker. Jeg kan til og med ha bedre sex med elskerinna.

Sex og følelser har lite med hverandre å gjøre. Sexen med en man elsker kan fort bli god nettopp fordi man elsker personen.

Sexen med en man ikke elsker er pur nytelse, og da er det sexen, og kun sexen, som gjør den til en fantastisk opplevelse, uten at sterke følelser svekker egen dømmekraft i forhold til hvor god sexen egentlig er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...