Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 213
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

33

• Prozak

19

• Ugga Bugga

17

Jeg tror jeg nøyer meg med å snu meg når det drar seg til.

I går gikk det også en sexfilm på tv2. Jeg så ikke filmen, og den hadde sikkert en eller annen handling også, men jeg snudde meg i ny og ne da det hørtes ut som om det var noe å få med seg på skjermen, og der var det mye pupper. Det var også oralsex bakfra. Fyren rimma dama ganske kraftig, og med mindre dama hadde tapet igjen diverse kroppsåpninger var skuespillerne godt inne i sine roller, for å si det sånn.

Det er mulig tv2 har en sexgreie gående i helga. :)

Den så jeg ikke. Antagelig så fulgte jeg sånn halvveis med på noe annet og dolet da også :o)

Annonse

Annonse

Nei, de var nok ikke det.

Men det er et helvetes fokus de har på mat. Jeg blir mer sulten enn kåt av det jeg ser. :)

LOL, jeg tenkte det samme. Men nå kan du jo lære noen triks til forspill neste gang du treffer ei dame og husk å ha masse mat i huset :o)

ShitDiddelyDo

LOL, jeg tenkte det samme. Men nå kan du jo lære noen triks til forspill neste gang du treffer ei dame og husk å ha masse mat i huset :o)

Nå er jeg glad i mat, men jeg har aldri, i hvert fall ikke før nå, forbundet hardkokte egg med erotikk. :)

Til nå virker det på meg som om regissøren kun har vært ute etter en ting: Legge ved filmen som cv neste gang han søker på jobb som kokk.

Nå er jeg glad i mat, men jeg har aldri, i hvert fall ikke før nå, forbundet hardkokte egg med erotikk. :)

Til nå virker det på meg som om regissøren kun har vært ute etter en ting: Legge ved filmen som cv neste gang han søker på jobb som kokk.

Hihi.

Tror kanskje filmen er litt utdatert....men jeg skjønner hvorfor jeg synes den var skremmende. Begynner å ligne litt på maktmisbruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...