Gå til innhold

Har jeg sjans?

Anbefalte innlegg

Gjest ettleketøy

Har alltid av en merkelig grunn tent veldig på eldre hunnkjønn, da mener jeg endel eldre, kun for sex og har aldri hatt noe problem med å plukke opp folk i byen og lignende når jeg har vært singel.

Men nå er det litt annerledes. Har akkurat fått en ny nabo som jeg hilste på her om dagen og jeg har hjulpet henne litt med flytting siden hun slet alene men ikke uten baktanker (hehe).

Jeg tipper hun er mellom 45-50 men veldig fit, litt grått i hår og utrolig sexy. Jeg er 26 :) Dett er liksom litt mer voksen enn før og jeg lurer på om jeg har noen nubbesjans til å få denne dama i seng?

Jeg har for meg de i denne aldersgruppen er litt verre å få på gli, men det kan være bare noe jeg tror.

Jaja, hun har tilbudt meg å gjøre noe som takk siden jeg hjalp henne og jeg har tenkt til å takke ja men håper på en liten bonus.

Jeg er pissnervøs, pleier aldri å være det. Kan bli pinlig for evig og alltid i nabolaget og det kan bli mange flotte opplevelser framover. Hva syns dere ? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232228-har-jeg-sjans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...