Gå til innhold

Forts. Gutter er så vansklige å tolke...

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg er en Oslo jente 27

Klarer ikke å tenke mer. Sendte ham en mld til han i går kveld,men har ikke fått noe svar.

Regner da med at han ikke er innteresert i noe mer. så fant jeg ut at han ikke var noe å "samle" på allikevel.

Men når det er sagt så dukket en gammel flamme opp i dag. Han har forandret seg veldig. Faktisk til det bedre.

Verdens snilleste gutt vil jeg si han er. Han er noe år eldre enn meg.

Han spurte faktisk meg om vi skulle finne på noe en dag!!!

Helt utrolig. Men så begynnte jeg å tenke på om det er galt av meg og gå ut med denne gutten nå. Så kort tid etter at jeg var betatt av en annen gutt???

Eller skal jeg "plages" med tankene på dene andre gutten som ikke svarte meg?

Fortsetter under...

Gjest expectations

Dra på date med den gamle flammen. Og vips så skal du se at du får melding fra han nye også. Da kan d slenge i trynet hans at han var for treig med å svare. Hahaha! Eller du kan sjonglere to gutter - det er ABSOLUTT lov i date-fasen.

Ha det gøy. Bra at du traff en annen! Lykke til.

Gjest Sex og singleliv

Dra på date med den gamle flammen. Og vips så skal du se at du får melding fra han nye også. Da kan d slenge i trynet hans at han var for treig med å svare. Hahaha! Eller du kan sjonglere to gutter - det er ABSOLUTT lov i date-fasen.

Ha det gøy. Bra at du traff en annen! Lykke til.

Gjelder det sex også?

Jeg er single og på datern med 5 damer som jeg har sex med regelmessig (bruker kondom). Jeg dater også andre nye damer så det er god tilgang på lekkerbiskener.

Har litt dårlig samvittighet, men jeg har stort sett bare vært i lange forhold og føler behov for å rase litt fra meg før jeg igjen innleder et langvarig forhold.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...