Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest intet

Hei!

Jeg og kjæresten min bor på hver våre plasser (flere hundre mil mellom oss...) og han har hatt ei jente på besøk hos seg i hvertfall to ganger! Jeg plagdes med sjalusi før dette dukket opp, og nå gjør jeg det i hvertfall! Har sagt til han at jeg ikke klarer å være sammen med han hvis han skal ha andre jenter på besøk. Hva synes dere? Vi har snart vært sammen i 4år, har et barn sammen, og han flyttet i januar i år pga jobben. Jeg har ikke kunnet flytte med pga at jeg er under utdannelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23226-venninne-p%C3%A5-bes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest intet

Hva mener du med besøk? Er det bare kaffe eller er det overnatting? Det blir jo litt forskjell...

Gi oss litt mer så blir det lettere å svare.

De så på flere filmer sammen. Hun var der til langt på natt. Det verste er, syns nå jeg da, at vi hadde pratet sammen på tlf tidligere på kvelden, og da sa han at han var så trøtt og skulle derfor legge seg tidlig....Hvorfor lar han henne komme dit da og att på til være der så lenge?? "Nei, hun er interessert i kompisen min. Det er derfor hun kommer hit. Hun spør om han, og vi prater om han...." er hans versjon. Skal jeg kjøpe den? Tid til henne har han, men ikke til meg!? Pratet med han i sted, og da sa han at han ikke skulle ha henne på besøk mer da, hvis jeg følte det sånn. Men hvilke garantier har jeg for at det ikke skjer igjen? Jeg er jo ikke der, og vil aldri få vite om besøkene heller, siden han er klar over hva jeg mener om det.....

Ofte kan det ligge mer bak, når "nye veninner" skal tilbringe så mye tid med en. JEG hadde ikke kjøpt dette, og hadde sannsynligvis dauet av sjalusi...

Nei, helt ærlig, jeg ville IKKE godtatt noe slikt. Nå er jeg kanskje lett for å mistenke menn slik, men det er sikkert fordi jeg mang en gang har hatt rett i mine bange anelser.

Vær på vakt... vil jeg si..

LYKKE TIL

Gjest litenmeg

det går an å være _bare_ venner selv om man ikke er av samme kjønn da! kansje du kan invitere noen venner også, gutter eller jenter, så slipper du å sitte å tenke på om han har besøk av sine venner hele tiden....

Du kan jo også spørre om han kan be flere sammen med henne, hvis du synes det er litt skummelt at hun og han er der alene?

Annonse

Gjest bebba

De så på flere filmer sammen. Hun var der til langt på natt. Det verste er, syns nå jeg da, at vi hadde pratet sammen på tlf tidligere på kvelden, og da sa han at han var så trøtt og skulle derfor legge seg tidlig....Hvorfor lar han henne komme dit da og att på til være der så lenge?? "Nei, hun er interessert i kompisen min. Det er derfor hun kommer hit. Hun spør om han, og vi prater om han...." er hans versjon. Skal jeg kjøpe den? Tid til henne har han, men ikke til meg!? Pratet med han i sted, og da sa han at han ikke skulle ha henne på besøk mer da, hvis jeg følte det sånn. Men hvilke garantier har jeg for at det ikke skjer igjen? Jeg er jo ikke der, og vil aldri få vite om besøkene heller, siden han er klar over hva jeg mener om det.....

Jeg sitter inne med en sterk følelse av at det er noe annet i ditt forhold som er problemet. Finn det en å snakke med om dette og finn ut hva som plager deg. Lykke til

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Jeg forstår at du undrer deg over kjærestens damebesøk.

Det gjør det ikke lettere at dere bor milevis fra hverandre.

Neste gang han kommer hjem, kanskje til påske?, kan du planlegge å ta spørsmålet opp med han.

Håper du klarer å dempe din uro inntil du får han i tale, ansikt til ansikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...