Gjest Eggløsningstull Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har hatt regelmessig mens på 28-30 dager så lenge jeg kan huske. Planlegger nå å få nr.3. I den forbindelse tenkte jeg å prøve ut eggløsningstestene, for å kunne beregne eggløsningen mer nøyaktig.Som sagt så gjort. Hadde noen svake utslag, samt et som var litt sterkere rundt dag 9. Men jeg antok at det var for tidlig. Men hva dukker opp på dag 16 etter siste mens...jo en ny menstruasjon. Forsto ingenting...jeg hadde venta meg eggløsning. Tror dere at denne testingen kan påvirke syklusen, ettersom man psykisk tenker mer på det. Når i alle dager kan jeg forvente neste eggløsning nå da? Har noen opplevd noe lignende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232365-plutselig-uregelmessig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
akicha Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tja..., dette høres jo veldig likt ut som meg. Siden nyttår ca har jeg hatt "mensen" to ganger i mnd., uten å skjønne hvorfor (bare blitt lei av å stadig blø..). Annenhver blødning har vært litt annerledes, mindre blod og jeg har også følt meg mye bedre enn jeg vanligvis gjør når jeg har mensen. Jeg har også gått utfra at så lenge jeg har mensen, så er jeg ufruktbar.. Så derfor så kjørte vi på 16. mai, og noen dager etter fikk jeg ømme og stive brystvorter og en bitteliten "kløe" i livmora. De ømme og stive brystvortene har nå gått tilbake til "normaltilstand" og "kløen" i livmora kjennes nå mer ut som det gjør før jeg skal ha mensen. Så fra å være nokså sikker på å være gravid, er jeg nå nokså sikker på at mensen snart kommer. Men jeg skal uansett teste til uka... Etter at vi "kjørte på" på 16. mai har jeg lest litt rundt, og lest at det er normalt å ha en liten blødning rundt eggløsning, og et sted leste jeg tilogmed at det var et tegn på at man var superfruktbar akkurat da :-O 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232365-plutselig-uregelmessig-mens/#findComment-1767409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.