Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sliter med og tolke søstera til kjerringa, prøver meg som fann på søstera hun liker meg som person men har altså ikke dei sterke følelsene som eg har for henne forteller hun, alikevell er hun med meg på fjelltur sån ca en gang i uka.

Gidder virkelig ett hunkjønn og være med en svoger på tur etter tur hvis hun ikke er litt betatt ? forstår ingenting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232386-ikke-enkelt-og-tolke-jenter-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og et nytt troll åpenbarer seg på DOL...

vell dette er mitt problem og jeg håper det er noen kvinner der ute som kan gi meg seriøse svar (trenger ikke svar fra rødstrømpene som bare skal fortelle meg att jeg er en drittsekk for det vet jeg allerede.

nøffgakkmøbææ

slutt å tenk på det og konsentrer deg om kona di. klarer du ikke det så får du finne det noen andre å ligge med!!!! du trenger ikke gjøre henne til latter ved å ligge med søstera.

men om hun er interessert? er absolutt ikke sikkert. har vært borti den før, og veldig mange misforstår totalt andres signaler.

Annonse

slutt å tenk på det og konsentrer deg om kona di. klarer du ikke det så får du finne det noen andre å ligge med!!!! du trenger ikke gjøre henne til latter ved å ligge med søstera.

men om hun er interessert? er absolutt ikke sikkert. har vært borti den før, og veldig mange misforstår totalt andres signaler.

Takker for fornuftige svar men det kan være vanskelig og følge.

nøffgakkmøbææ

Takker for fornuftige svar men det kan være vanskelig og følge.

joda, det skønner jeg jo. men nå r det jo ånn at fristelsen er overalt, og det handler om en ting: VALG.

altså du må velge å droppe det. klarer du ikke det så får du væe ærlig mot din kone slik at hun også får et valg.

hun har nok som deg investert svært mye i forholdet, og fortjener sjansen til å ha det bra med eller uten deg.

skjønner at dette er veldig berusende og spennende for deg, og at at endel av dette er det faktum at det ikke bare er en annen kvinne, men hennes søster i tillegg.

du/dere ødelegger ikke bare for din kone, men for to familier. hennes familie kommer aldri til å bli den samme, og din familie kommer til å skamme seg over dine handlinger.

er det en skilsmisse du ønsker så gjør det uten å ødelegge alt dette på din vei.

angeren kommer til å være en million ganger større enn gleden ved å følge dine ønsker.

Gjest LOTUS78

joda, det skønner jeg jo. men nå r det jo ånn at fristelsen er overalt, og det handler om en ting: VALG.

altså du må velge å droppe det. klarer du ikke det så får du væe ærlig mot din kone slik at hun også får et valg.

hun har nok som deg investert svært mye i forholdet, og fortjener sjansen til å ha det bra med eller uten deg.

skjønner at dette er veldig berusende og spennende for deg, og at at endel av dette er det faktum at det ikke bare er en annen kvinne, men hennes søster i tillegg.

du/dere ødelegger ikke bare for din kone, men for to familier. hennes familie kommer aldri til å bli den samme, og din familie kommer til å skamme seg over dine handlinger.

er det en skilsmisse du ønsker så gjør det uten å ødelegge alt dette på din vei.

angeren kommer til å være en million ganger større enn gleden ved å følge dine ønsker.

Dette er et tulleinnlegg som kommer opp med jevne mellomrom.

vell dette er mitt problem og jeg håper det er noen kvinner der ute som kan gi meg seriøse svar (trenger ikke svar fra rødstrømpene som bare skal fortelle meg att jeg er en drittsekk for det vet jeg allerede.

Stikk kuken i Fido i stedet..

Det er faen meg like sykt som å prøve seg på søstera.

Annonse

Du skriver bra, håper folk runt oss har en mere liberal holdning, jeg vet dette vil bli akseptert av svigermor f.eks for hun vet absolutt alt.(vi har ikke sex, bare en klem sån av og til), problemet mitt er vel egentlig att jeg kansje må skille meg for og finne ut om søstera da kommer mere på glid og att det er først da hun våger og vise sine egentlige følelser.

ps. jeg vet jeg er ego.

Gjest LOTUS78

?helt seriøst??

Han har i hvertfall skrivd inn et par ganger før, der han bedyrer sin kjærlighet til sin kones søster og funderer på om det kan være gjensidig. Han spør også om råd til hvordan han skal gå frem eller løse dette. Mulig det er et reelt innlegg og at han gjerne vil ha svar på dette, men det er nå så mye rart her inne så jeg vet egentlig ikke.

nøffgakkmøbææ

Han har i hvertfall skrivd inn et par ganger før, der han bedyrer sin kjærlighet til sin kones søster og funderer på om det kan være gjensidig. Han spør også om råd til hvordan han skal gå frem eller løse dette. Mulig det er et reelt innlegg og at han gjerne vil ha svar på dette, men det er nå så mye rart her inne så jeg vet egentlig ikke.

det kangodt stemme, for han begynte å bable om at svigermora aksepterte det.....haaaaaaaahahaha liksom.

enten så er det tull eller så er de en rimelig syk familie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...