Gå til innhold

Et praktisk spørsmål..

Anbefalte innlegg

Gjest poltergeist

Min kjæreste har fortalt meg at hun tenner på litt mild bondage. Helt ok for meg det, personlig gir det meg ikke all verden, men tenner hun, tenner jeg. Men så var det det praktiske, da. Vi har ingen sprinkelseng eller noe å binde fast i... Rett og slett bare en flat seng uten noe som øøhh.. "stikker opp". Hvordan løser vi dette? Spørsmålet kan sikkert besvares av både folk med erfaring på området og folk med mer praktisk sans enn det vi har...

Kreative forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232396-et-praktisk-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hehe.. Takk, men det blir liksom litt for mye "dungeon".. :-P I hvertfall for meg som ikke har noe forhold til dette.

En stol (eller lignende) der du vanligvis har beina. Snu henne 180 grader og bind henne fast i den.

Men stolen bør ikke være så lett at hun kan løfte den opp og slå deg ned. Med mindre dere tenner på den slags.

Annonse

Gjest poltergeist

En stol (eller lignende) der du vanligvis har beina. Snu henne 180 grader og bind henne fast i den.

Men stolen bør ikke være så lett at hun kan løfte den opp og slå deg ned. Med mindre dere tenner på den slags.

Aha.. Tror jeg skjønner hva du mener. Man gjør på en måte som Pippi, og ligger med hodet i "feil" ende av senga? Og så strekker ut armene, og der på gulvet står et eller annet tungt, f.eks. en stumtjener...

ShitDiddelyDo

Aha.. Tror jeg skjønner hva du mener. Man gjør på en måte som Pippi, og ligger med hodet i "feil" ende av senga? Og så strekker ut armene, og der på gulvet står et eller annet tungt, f.eks. en stumtjener...

Jupp. Det var det jeg tenkte på.

Gjest Ulvinnen

LOL!

Nå fikk jeg noen rare bilder i hodet mitt om en stakkar som blir slått til blods av en stol fastbundet i en kvinnes armer mens offeret utfører munnsex på henne!

Annonse

Gjest Anna Belinda

Mild bondage kan jo være ganske mild, om du skjønner. Du trenger ikke nødvendigvis binde henne fast til noe, men bare binde hendene hennes sammen så hun ikke kan bevege dem så mye. Evt binde sammen beina også og så lage en forbindelse mellom armene og beina.

Evt bare holde henne godt fast med dine armer. Du kan ligge over henne og bruke litt makt. Deilig med store, sterke menn som tar hva dem vil. ;o)

Mild bondage kan jo være ganske mild, om du skjønner. Du trenger ikke nødvendigvis binde henne fast til noe, men bare binde hendene hennes sammen så hun ikke kan bevege dem så mye. Evt binde sammen beina også og så lage en forbindelse mellom armene og beina.

Evt bare holde henne godt fast med dine armer. Du kan ligge over henne og bruke litt makt. Deilig med store, sterke menn som tar hva dem vil. ;o)

Var det jeg skulle si :)

Kjempepirrende å bli holdt fast av sterke mannehender!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...