Gjest sjalu Skrevet 27. mars 2001 Del Skrevet 27. mars 2001 Typen min har vært på baren på tv 3 et par helger på rad nå, uten meg. Jeg er ikke gammel nok til å komme inn før om 1 mnd. vi har vært sammen/samboere i snart 2 år. Han har selv og kamerater har fortalt meg hvor mange jenter som flørter med han der, sitter på fanget hans, sender han blikk osv. Han er kjekk og jeg ser sjøl at mange jenter snur seg etter han på gata. Han har vært utro en gang før. Han har hat veldig dårlig selvtillitt tidligere, men jeg har prøvd så godt jeg kan å få han til å forstå at han ser bedre ut enn mange andre. For han er mørk, høy, passe kroppsbygnig, pene øyne. Han har blitt litt mer selvsikker i det siste da han ser at pene jenter flørter med han og han selv ser at han har sjans. Problemet mitt er ikke at han er kjekk, eller at han kanskje ser det litt bedre selv nå. Det er det jeg har prøvd å få han til å innse lenge. Problemet er at nå vil han jobbe som bartender på baren. Han har snakka med de som driver det og det er store sjanser for at jobben blir hans. Det vil jeg ikke! Greit jeg er litt sjalu, men jeg vil ikke at han skal gå å flørte med andre jenter og jobbe som ryddegutt eller bartender. Jeg får også litt mistanke siden han skal dit hver helg, og nå vil jobbe der. Jeg har spurt hvem han er sammen med der så er så spennende for han, men han sier bare "ingen". Vet ikke helt hva jeg skal tro. Han har gått i baret før og rota med en jente, bare fori hun var pen og ville ha han. Jeg er redd det samme vil skje igjen. Jeg har faktisk vurdert å gjøre det slutt hvis han begynner der. Vil ikke gå å bekymre meg hver gang han er på jobb, hvem han er sammen med, hvem som sitter på fanget hans osv. Mens jeg sitter hjemme aleine. Hvordan ville du reagert på dette? (fra hans og min side) Er det jeg som er sykelig sjalu? Eller ville flere blitt sånn? Jeg er bare så utrolig gla i gutten min, og redd for å miste han. Har nesten gjort det før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23240-hvordan-ville-du-reagert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Hei! Jeg har liten tro på å sette grenser for den personlige friheten til å velge. Hvis ikke typen din har egne grenser inne i seg, hjelper det ikke at du løper etter han med dem. For å ta vare på deg selv og dine behov, vil jeg heller råde deg til å snakke skikkelig med typen din om jobben på baren. Si fra hvor dine grenser går, og hva du ikke vil finne deg i. Rene beskjeder er lettere å forholde seg til enn synsinger nå og da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23240-hvordan-ville-du-reagert/#findComment-98911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.