Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg mener selv at jeg kjente spark for noen dager siden, like over 17 uker. Er det tidlig? Var noen som mente det.

Det føltes som om det var en boble som sprakk like under bukselinningen og det var en følelse jeg aldri tidligere har kjent. Garantert ingen tarmhyl eller luft i magen. Ikke murret det eller stakk det heller.

Det var et spark, ja?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232515-n%C3%A5r-kjente-dere-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Det høres ut som det var spark du kjente, ja!

Noen førstegangsfødende kjenner liv tidlig og uke 17 tror jeg er innenfor normalen.

Når jeg var gravid første gang kjente jeg liv for første gang i uke 19 og da var det skikkelig sparking jeg kjente.

De to neste gangene kjente jeg liv allerede rundt uke 11-12. Da kjentes det som småkiling langt nede i magen.

Camilla781365380988

Det høres ut som det var spark du kjente, ja!

Noen førstegangsfødende kjenner liv tidlig og uke 17 tror jeg er innenfor normalen.

Når jeg var gravid første gang kjente jeg liv for første gang i uke 19 og da var det skikkelig sparking jeg kjente.

De to neste gangene kjente jeg liv allerede rundt uke 11-12. Da kjentes det som småkiling langt nede i magen.

Jeg kjente liv i uke 16 jeg, m andremann..Husker d godt for det var på bursdagen til mannen min!Det er en spennende tid du går i møte,håper du har muligheten til å nyte den ordentlig!

Annonse

Det er nokk liv ja Cecily.

Herlig følelse.

Jeg kjente det i uke 15 jeg da, men jeg har hatt problemer med magen og underlivet før så jeg kjenner det godt hihi:)

Kos deg med de små sparkene

Jeg er i uke 20 nå og kjenner små spark hver dag. Kan se det på magen hvis jeg stirrer veeeeeeeeldig godt

Gjest Milky

Med førstemann husker jeg ikke når jeg kjente liv. Med andremann ca uke 17-18, da kunne jeg med sikkerhet si det var babyen. Denne gang har jeg nettopp, for 2 dager siden kjent noe jeg tror kan være den lille, men er ikke sikker. Er 15+1 i dag, men morkaken ligger på fremveggen.

Det er nok babyen du kjenner når du er så mye som 17 uker ja :) Fantastisk følelse, man blir bare sittende å smile etterpå :)

Det kan nok ha vært et spark, ja.

Jeg kjente liv med førstemann helt sikkert da jeg var ca. 19 uker på vei. Når jeg kjente det da, så visste jeg at jeg hadde kjent det før - bare ikke visst hva det var.

Med nr. 2 husker jeg ikke når jeg kjente liv første gang. Var for travelt opptatt med hun som bare var baby enda...

Med. nr. 3 kjente jeg liv første gang i uke 14. Det ble ikke noe regelmessighet ut av det før rundt uke 18.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...