fyrlykt Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Den er ikke trådløs så det er ikke batteriene. Hva kan være feil da når musa ikke vil lystre hele tiden? Er det bare å bytte den ut? Den er ca. 3 år, Dell. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du har ikke fått deg en svart musematte nylig? Jeg hadde tidligere en optisk mus på jobb-pc som ikke taklet en svart (eller var det mørkeblå) musematte. Den fungerte på alle andre underlag, bare ikke den musmatta. Byttet til en annen matte, og problemet var løst. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Du har ikke fått deg en svart musematte nylig? Jeg hadde tidligere en optisk mus på jobb-pc som ikke taklet en svart (eller var det mørkeblå) musematte. Den fungerte på alle andre underlag, bare ikke den musmatta. Byttet til en annen matte, og problemet var løst. Takk for svar. Har ikke brukt musematte men nå har barna funnet fram en mørkeblå. Uansett, musen virker ikke uten den heller, dvs. den virker for så å slutte å virke. Kanskje den blå matta har ødelagt musa. Lurte bare på om det er noen deler som skal skiftes, f.eks. den røde pæra, eller om det bare er å bytte ut hele greia. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Takk for svar. Har ikke brukt musematte men nå har barna funnet fram en mørkeblå. Uansett, musen virker ikke uten den heller, dvs. den virker for så å slutte å virke. Kanskje den blå matta har ødelagt musa. Lurte bare på om det er noen deler som skal skiftes, f.eks. den røde pæra, eller om det bare er å bytte ut hele greia. Jeg aner ikke... Men jeg ser du får en Logitech optisk mus til hundrelappen på http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10265 fx 0 Siter
Gjest Råvær Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 De dør etter en stund. Vet ikke hva som skjer. jeg er på min 5 mus nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.