Gå til innhold

Finnes der mennesker som aldri onanerer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pussig fenomen. Hvordan lærte du deg orgasmegleden i tidlige ungdomsår?

Jeg gjorde ikke det. Jeg fikk ikke orgasme før jeg var 20, da med han som er samboeren min nå. Dette på tross av at jeg hadde sex en del før det.

Jeg kunne nok onanert nå, om jeg hadde behov for det. Jeg tar jo ansvar for min egen orgasme under sex med kjæresten. Men sexen vi har er bra nok for meg og vi har ikke vært så lenge fra hverandre ennå.

Ja, jeg VET det finnes mennesker som aldri onanerer!

Dessverre er det nok det.

Jeg tror det er mennesker som er usikre på sin seksualitet. kanskje som har opplevd vonde ting i fortiden.

Kanskje noen som synes veldig stygt om sitt eget kjønn.

Det er trist synes jeg. For det er jo så innmari godt, og man kan jo være helt hemningsløs i fantasien.

Gjest prust

Dessverre er det nok det.

Jeg tror det er mennesker som er usikre på sin seksualitet. kanskje som har opplevd vonde ting i fortiden.

Kanskje noen som synes veldig stygt om sitt eget kjønn.

Det er trist synes jeg. For det er jo så innmari godt, og man kan jo være helt hemningsløs i fantasien.

Jeg tror ikke jeg er så veldig usikker på min egen seksualitet. Har prøvd noen ganger, men har ikke fått det noe særlig til, og jeg har som regel min kjære lett tilgjengelig, og da har vi god sex sammen :-)

Tror ikke han gjør det særlig ofte han heller.

Jeg tror ikke jeg er så veldig usikker på min egen seksualitet. Har prøvd noen ganger, men har ikke fått det noe særlig til, og jeg har som regel min kjære lett tilgjengelig, og da har vi god sex sammen :-)

Tror ikke han gjør det særlig ofte han heller.

Ignorance is bliss.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...