Gå til innhold

Anbefalte innlegg

GutteMann22

Jeg har for litt siden blitt fortalt at parteren min har hatt herpes. Så jeg tipper at sansynligheten for at jeg har fått det er der... veit ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Bør jeg gå til lege å få gjort noe med det? Hva bør kjæresten min gjøre? Hun har visstnok fått det første "utbrudd" for tre år siden men har ikke gjort noe mer med det siden det ikke har vert noe utslettet siden den gangen. Hun fikk visst et utbrudd for to måneder siden som hun var redd for å fortelle meg om før nå. Vi var borte fra hverandre i en toukersperiode akkurat da hun fikk det, så vi hadde ikke noe seksuell kontakt under det utbruddet... er litt forvirra. Hva kan jeg gjøre??? Har aldri vert borti noe slikt tidligere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23275-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...