Gå til innhold

forlover...

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg vet ikke helt om dette innlegget passer inn her... min bror skal gifte seg i august, og ønsker så sterkt å ha meg som forlover.. men jeg kan ikke huske å ha sett en mann ha kvinnelig forlover før..er dette ulovlig, eller bare uvanlig? :)

takk for svar!

Skrevet

Det er absolutt ikke ulovlig. Det er litt uvanlig, men ikke _helt_.

Ta det som en ære og en tillitserklæring, og still opp, du. :)

Skrevet

Det finnes ingen regler om kjønn på forlover, kun alder. :o) Vedkommende må være myndig (eller over 15?).

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Det er absolutt ikke ulovlig. Det er litt uvanlig, men ikke _helt_.

Ta det som en ære og en tillitserklæring, og still opp, du. :)

det var godt å høre! ja, det er ikke noe jeg heller vil! vi har vært som tvillinger hele livet, selv om han er tre år yngre enn meg... jeg håper jeg dør før han, for jeg ser ikke for meg et liv uten han! =)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Det finnes ingen regler om kjønn på forlover, kun alder. :o) Vedkommende må være myndig (eller over 15?).

okidoki! men da er det jo ikke noe problem! =) blir litt spennende da.. å være "vanebryter" tihi...

Skrevet

Mange bruker søsken som forlover, så det er ikke _så_ uvanlig. Det er nok litt mer uvanlig med forlover av motsatt kjønn dersom de _ikke_ er søsken.

Men uansett er det helt lovlig.

Skrevet

Mannen min hadde faktisk bestemora si som forlover, han! Han vokste delvis opp hos henne, og hun er et av de viktigste menneskene i hans liv.

(men vi hadde ikke stort bryllup, bare forloverne og foreldrene våre hos byfogden og lunsj på restaurant etterpå)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Mange bruker søsken som forlover, så det er ikke _så_ uvanlig. Det er nok litt mer uvanlig med forlover av motsatt kjønn dersom de _ikke_ er søsken.

Men uansett er det helt lovlig.

det er bra å høre.. jeg gleder meg! men si meg en ting.. hva er en forlovers oppgave?????

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Mannen min hadde faktisk bestemora si som forlover, han! Han vokste delvis opp hos henne, og hun er et av de viktigste menneskene i hans liv.

(men vi hadde ikke stort bryllup, bare forloverne og foreldrene våre hos byfogden og lunsj på restaurant etterpå)

oj, så spennende da!!! =)

Skrevet

Så koselig :) !!

Ikke vanlig nei, men jeg har sett det.

mumitrollet
Skrevet

Vennina mi hadde en kompis som forlover. Funker helt fint, det.

sarah bernard
Skrevet

Ulovlig er det vel iallefall ikke :)

Gjest Forlover'n
Skrevet

Jeg (jente) var forlover for min kamerat (gutt) for ca. 20 år siden :)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg (jente) var forlover for min kamerat (gutt) for ca. 20 år siden :)

stilig...=) føltes det annerledes enn det inntrykket en får av "vanlige" bryllup?

Gjest Forlover'n
Skrevet

stilig...=) føltes det annerledes enn det inntrykket en får av "vanlige" bryllup?

Tja...jeg er ikke sånn veldig glad i store brylluper og sånt...så jeg tror ikke jeg kan svare deg ;-)

Gjest Det går fint
Skrevet

Jeg er kvinne og hadde broren min som forlover. Mannen min hadde broren sin. Broren min storkoste seg i utdrikkningslaget han arrangerte med alle mine venninner!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg er kvinne og hadde broren min som forlover. Mannen min hadde broren sin. Broren min storkoste seg i utdrikkningslaget han arrangerte med alle mine venninner!

ojojoj....hehe...ja, det kan jeg tenke meg.... det fikk meg til å tenke på det utdrikningslaget jeg skal holde... ;) må vel hyre en strikker,da.... ;) hehe

Gjest Elextra
Skrevet

En venninne valgte sin beste venn som forlover - en mann. Ikke helt vanlig, men ikke veldig uvanlig heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...