Gå til innhold

sexlyst, ereksjon, stresset forhold

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har vært sammen i over 2,5 år, men i det siste har vi ikke fungert seksuelt. Forholdet har vært stressende de siste 2-3 månedene, nesten slått opp, men jeg elsker henne og hun betyr alt for meg.

Men de siste gangene vi har skulle hatt sex har jeg ikke kunnet prestere,, Jeg blir ofte stresset i situasjonen og greier ikke slappe av og nyte det.. Har aldri hatt noen slike problemer før, normalt står den klar rimelig kjapt.. men nå går det bare ikke.. Vi har snakket om det, men hun tror jeg ikke vil ha henne, eller at at jeg er utro, noe som ikke er sant selvfølgelig.

Noen som har noen tips? Får å øke sexlysten, avslapningsmetoder generelt osv? Føler meg ganske stresset over det her i hverdagen og det gnager på sinnet hele tiden.. :/ Det er like før hele forholdet ryker også sier hun til meg.. :/ Man blir jo ikke mindre stresset av det i grunn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232763-sexlyst-ereksjon-stresset-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nyah_lita84

hmmm... hva med å dra på hytta eller noe slikt? bare dere to? ikke tenke på arbeid, familie og slikt... bare ha det romantisk trygt og godt? det ville jeg prøvd. Det fungerer i hvert fall der og da, og kansje følelsen av det hjelper dere i ettertid og? jeg vet ikke, jeg bare skrev ned mine tanker til deg.

Lykke til! :)

hmmm... hva med å dra på hytta eller noe slikt? bare dere to? ikke tenke på arbeid, familie og slikt... bare ha det romantisk trygt og godt? det ville jeg prøvd. Det fungerer i hvert fall der og da, og kansje følelsen av det hjelper dere i ettertid og? jeg vet ikke, jeg bare skrev ned mine tanker til deg.

Lykke til! :)

Takk for tipset, har tenkt litt på om vi skulle reise bort noen dager, eventuelt til helgen. Hadde man bare hatt en egen hytte hehe.. :-)

Gjest nyah_lita84

Takk for tipset, har tenkt litt på om vi skulle reise bort noen dager, eventuelt til helgen. Hadde man bare hatt en egen hytte hehe.. :-)

kan jo leige hytte på en rolig campingplass da... eller noe slikt..er mye hyggelig en kan gjøre sammen om begge vil.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...