Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk satt inn kobberspiral 8/5-06, og har hatt små blødninger daglig siden. Blødningene øker ved sykling, men ikke ved sex. Har kjent etter at alt sitter på plass. Hvor lenge kan jeg gå med blødninger før jeg oppsøker gynekologen min? Er det normalt å blø så lenge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232792-kobberspiral-og-bl%C3%B8dniger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hormonspiralbruker

Husker ikke hvor lenge jeg blødde etter at jeg satte inn kobberspiralen, men når jeg fikk mensen med kobberspiralen var det enorme mengder som kom de 2-3 første dagene ved hver mens.

Tok den tilslutt ut, det var helt jævlig.

Etter at vi fikk sistemann, satte jeg inn hormonspiralen, hadde småblødninger de første månedene (v/menstider), for så at blødningene helt avtok, har ikke hatt mensen på 4 år. Må snart bytte nå, og det blir garantert hormonspiralen igjen.

Gjest ERRasis

Fikk satt inn kobberspiral rundt der jeg også, og har hatt små blødninger etter det daglig. LItt irriterende, men det skal gå over. Når (hvis...) kommer an på fra person til person. Noen få får bivirknger slik som "hormonspiralbruker" og sliter noe forferdelig med det - andre går over til "normale" blødninger/mens etterhvert. Får håpe at vi to er blant de heldige :)

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...