Gå til innhold

Han brukte feriepengene på data.

Anbefalte innlegg

Gjest jente76anonym

Vi skal være hjemme i ferien siden vi ikke har så god råd. Så har han brukt det vi hadde til overs på datautstyr - helt unødvendig! Han har en pc og så fikk han en gammel av en kompis, og selvfølgelig måtte flere deler byttes ut. Det blir dyrt! Så i steden for å ha romslig økonomi i sommer blir det som vanlig-altså stramt. Jeg blir så frustrert og irritert, ja han kunne vel egentlig ha brukt feriepengene sine som han ville? Hva mener dere? Men jeg synes det er litt egoistisk nå når vihar ferie og alt. Han skal dessuten også feste sammen med jobben og kameratene noen ganger, og da går det også med penger. Så blir det omtrent ingenting igjen til oss, og da er det godt ungene er små og ikke stiller så store krav til ting. 5000 kroner på pc-ting ble det, og han kunne egentlig kjøpt ny om han hadde trengt det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232897-han-brukte-feriepengene-p%C3%A5-data/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Hvis jeg var deg, ville jeg tenkt ut flere ting dere kan ta med barna på, og fortalt hva det koster. Og godt mat, drikke. 1000-2000-5000-6000, la han skjønne selv at budsjettet ikke rekker til øl med kompiser, dere mangler allerede 6000 kroner. Sett opp et lite budsjett. Ikke si noe til ungene, så klart :-) Han høres for øvrig veldig umoden og egoistisk ut...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...