Gå til innhold

Orgasme under samleie (kvinner)

Anbefalte innlegg

Gjest å nei da, ikke nå

Dere som "skryter" av at dere får orgasme under samleie, får dere det uten at klitoris blir stimulert?

Hvis klitoris må stimuleres, så er det vel ikke samleiet i seg selv, som gjør susen, er det? Og blir det ikke feil å si at man "kommer" under samleiet?

Tenker på at bare 30 % av kvinnene får orgasme under samleie, og den prosenten er enten overrepresentert her inne, eller det er noe tull med definisjonen?

Jeg får orgasme mens jeg har samleie, men trenger stimulering av klitoris. Så jeg anser meg ikke får å tilhøre de 30 prosentene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232906-orgasme-under-samleie-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

9

• Babette

8

• Bex

7

• Vaniljeprinsessen

5

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg får det av selve samleiet uten at klitoris røres.

Og merkelig nok kan det skje etter at det har gått for ham, men før han blir slapp. Han står da fullt og helt til min rådighet, slik at jeg kan "bruke" ham for maksimal nytelse. Det funker kun i misjonærstillingen, så vi passer på å avslutte med den.

fuji1365380447

Fatter ikke hvorfor man skal drive å snakke om % og definisjoner av hvordan man får orgasme, jeg.

Om det er det ene eller det andre som utløser orgasme er vel knekende likegyldig så lenge man har det godt!

Det har jo ikke noe å si for min nytelse om jeg tilhører den ene eller den andre typen?

Ja, jeg får orgasme. Ja, jeg trenger stimuli av klitoris. Ja, det skjer samtidig som samleie.

NYT MED DEN KROPPEN DU HAR!

laguna1365380434

Vel, jeg er vel kanskje spesielt "heldig"..;-) Trenger ikke noe ekstern berøring for å komme i mål, nei..

Ikke i alle stillinger, men stort sett går det fint..

Jeg er klar over at det ikke er alle som har det like lett med der, og man er litt priviligert...Men så lenge man i det hele tatt har det bra under akten, enten det da må være sånn eller slik, er det vel ikke så nøye hvilken side av de tretti prosentene man ender opp på..Eller?

Å ikke få det til, uansett, DET må jo være enormt kjipt!

:-)

Annonse

Fatter ikke hvorfor man skal drive å snakke om % og definisjoner av hvordan man får orgasme, jeg.

Om det er det ene eller det andre som utløser orgasme er vel knekende likegyldig så lenge man har det godt!

Det har jo ikke noe å si for min nytelse om jeg tilhører den ene eller den andre typen?

Ja, jeg får orgasme. Ja, jeg trenger stimuli av klitoris. Ja, det skjer samtidig som samleie.

NYT MED DEN KROPPEN DU HAR!

Det går vel an å diskutere og utveksle erfaringer uten at man skal føle det som nederlag om man tilhører den eller den prosenten.

Min mening er uansett at det er enorm forskjell på de to typene orgasme. En vaginalorgasme er som et vulkanutbrudd, og en klitorisorgasme som et nys i sammenligning. Den vaginale varer og varer, og sekundene før den bryter løs er som å stige rett til himmels.

Aberet med den vaginale er at det av og til kan bygge seg opp uten at det går, og da blir jeg nesten desperat.

Det går vel an å diskutere og utveksle erfaringer uten at man skal føle det som nederlag om man tilhører den eller den prosenten.

Min mening er uansett at det er enorm forskjell på de to typene orgasme. En vaginalorgasme er som et vulkanutbrudd, og en klitorisorgasme som et nys i sammenligning. Den vaginale varer og varer, og sekundene før den bryter løs er som å stige rett til himmels.

Aberet med den vaginale er at det av og til kan bygge seg opp uten at det går, og da blir jeg nesten desperat.

Snodig for hos meg er det helt omvendt. :o) De vaginale er ikke så veldig voldsomme, men veldig deilige da, men korte og gjerne flere på rad.

Klitorisorgasmene derimot! De slenger meg i veggen omtrent og de kan vedvare og vedvare og vedvare.. Ifølge kjæresten min så kan det ta opptil minutter fra jeg sier at det går for meg til det hele er over. :o)

Snodig for hos meg er det helt omvendt. :o) De vaginale er ikke så veldig voldsomme, men veldig deilige da, men korte og gjerne flere på rad.

Klitorisorgasmene derimot! De slenger meg i veggen omtrent og de kan vedvare og vedvare og vedvare.. Ifølge kjæresten min så kan det ta opptil minutter fra jeg sier at det går for meg til det hele er over. :o)

Flere minutter bare på en? Sånn har ikke jeg det, nei. Men den neste kan godt ligger rett etter den forrige.

Annonse

fuji1365380447

Jeg har nok uttrykt meg litt klønete her:

Mitt poeng er at det gir liten mening å lure på om det er 30 eller 40% som får orgasme under samleie, eller om hvordan de får det.

Man får da ikke noe bedre sexliv av det?

Jeg føler ikke noe nederlag eller er såret av hovedinnlegger, men jeg blir litt oppgitt over at sex og nytelse skal gjøres om til tall og vitenskap.

Eller så kan jeg si at de (få) gangenen jeg har fått vaginal-orgasme, så har de vært rimelig skuffende i forhold til mine klitorisorgasmer.

Men det som virkelig har blåst meg av stolen et par ganger, er de gangene jeg har fått anal-orgasme. DET var heftige saker det ;-)

Gjest anatomia

Virker som folk her har lite peiling på anatomi? Tror dere at klitoris kun er den lille erta der fremme?

Den strekker seg under huden forbi hele kjønnsorganet og bak til anus. Altså når man har sex vil deler av klitoris bli stimulert uansett. Så det å snakke om klitoris og om den er stimulert eller ikke, svaret er at den nok vil bli det uansett om dere har sex som involverer kjønnsroganet. Vanskelig å unngå da.

Jeg har nok uttrykt meg litt klønete her:

Mitt poeng er at det gir liten mening å lure på om det er 30 eller 40% som får orgasme under samleie, eller om hvordan de får det.

Man får da ikke noe bedre sexliv av det?

Jeg føler ikke noe nederlag eller er såret av hovedinnlegger, men jeg blir litt oppgitt over at sex og nytelse skal gjøres om til tall og vitenskap.

Eller så kan jeg si at de (få) gangenen jeg har fått vaginal-orgasme, så har de vært rimelig skuffende i forhold til mine klitorisorgasmer.

Men det som virkelig har blåst meg av stolen et par ganger, er de gangene jeg har fått anal-orgasme. DET var heftige saker det ;-)

Spruter man ved analorgasme, tro?

fuji1365380447

Virker som folk her har lite peiling på anatomi? Tror dere at klitoris kun er den lille erta der fremme?

Den strekker seg under huden forbi hele kjønnsorganet og bak til anus. Altså når man har sex vil deler av klitoris bli stimulert uansett. Så det å snakke om klitoris og om den er stimulert eller ikke, svaret er at den nok vil bli det uansett om dere har sex som involverer kjønnsroganet. Vanskelig å unngå da.

Æhe?

Jeg viste at klitoris er større enn den lille ærta, og at den strekker seg opp i folden eller forhuden.

Men at den gikk helt bak mot anus har jeg aldri hørt før.

Han du noen link eller noe, som kan underbygge påstanden din?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...