Gå til innhold

Orgasme under samleie (kvinner)

Anbefalte innlegg

Gjest anatomia

Æhe?

Jeg viste at klitoris er større enn den lille ærta, og at den strekker seg opp i folden eller forhuden.

Men at den gikk helt bak mot anus har jeg aldri hørt før.

Han du noen link eller noe, som kan underbygge påstanden din?

Sexologen her inne har skrevet endel om dette, leste noe om det senest for et par dager siden i en tråd om kvinnelig omskjæring. Skal se om jeg finner noe kjapt. Sikkert bare å søke på klitoris da. Trodde alle damer viste det her jeg.. greit nok at ikke menn gjør det men de som har en selv...

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

9

• Babette

8

• Bex

7

• Vaniljeprinsessen

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest anatomia

Æhe?

Jeg viste at klitoris er større enn den lille ærta, og at den strekker seg opp i folden eller forhuden.

Men at den gikk helt bak mot anus har jeg aldri hørt før.

Han du noen link eller noe, som kan underbygge påstanden din?

Her står det noe om det:

http://www.dagbladet.no/dinside/2001/01/03/235292.html

fuji1365380447

Sexologen her inne har skrevet endel om dette, leste noe om det senest for et par dager siden i en tråd om kvinnelig omskjæring. Skal se om jeg finner noe kjapt. Sikkert bare å søke på klitoris da. Trodde alle damer viste det her jeg.. greit nok at ikke menn gjør det men de som har en selv...

Jeg har ingen direkte glede av å bli stimulert nedover mot kjønnsleppene og anus for å få orgasme.

Det er jo deilig, og hele området blir jo litt oppsvulment når man er kåt- Men skal jeg få orgasme er det direkte stimulering på "erta" og litt ovenfor, på venusberget som teller.

Så dersom alle kvinners klitoris strekker seg så langt ned og bak, så merker ikke jeg noe spesielt til det...

Jeg har ingen direkte glede av å bli stimulert nedover mot kjønnsleppene og anus for å få orgasme.

Det er jo deilig, og hele området blir jo litt oppsvulment når man er kåt- Men skal jeg få orgasme er det direkte stimulering på "erta" og litt ovenfor, på venusberget som teller.

Så dersom alle kvinners klitoris strekker seg så langt ned og bak, så merker ikke jeg noe spesielt til det...

Kanskje det var klitorisorgasme du fikk i ræva!

Gjest anatomia

Nei, sikkert ulikt utviklet da kanskje. For meg gir det mye andre steder enn akkurat på erta også. Folk får da anus orgasme og hva skulle den liksom komme av da?

Erta er mer blottet da og mer følsom, må hardere behandling til ellers som feks støtinga til mannen når man puler.

Annonse

fuji1365380447

Eh.. homofile er jo menn, og de har jo G-punktet i anus da. Prostatakjertelen, eller visste du ikke det heller??

Jo, selvfølgelig vet jeg det. Men du sa jo at det ikke var noen erogene soner i anus utenom klitoris.

Du mener da ikke at klitoris strekker seg langt opp i endetarmen?

Jeg har ved flere anledninger fått noen heidundrenes orgasmer ved analsex, og da først ved stimulering langt inn.

Det kaller jeg en erogen sone, og ikke hverken klitoris eller prostata.

Gjest C'mona

Jo, selvfølgelig vet jeg det. Men du sa jo at det ikke var noen erogene soner i anus utenom klitoris.

Jeg har ved flere anledninger fått noen heidundrenes orgasmer ved analsex, og da først ved stimulering langt inn.

Støtter deg på dette.

Gjest Sånn helt egentlig

"Analorgasme: Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris".

Analorgasme. Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris.

Fra http://www.aage.no

Så det har jo i bunn og grunn noe med klitoris å gjøre.

Annonse

fuji1365380447

"Analorgasme: Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris".

Analorgasme. Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris.

Nettop!

Gjest anatomia

"Jo, selvfølgelig vet jeg det. Men du sa jo at det ikke var noen erogene soner i anus utenom klitoris."

Ja, for kvinner, kvinner har IKKE g-punktet i anus men i skjeden.

"Du mener da ikke at klitoris strekker seg langt opp i endetarmen?"

Nei, men opp til anus, og når man da har analt samleie vil klitoris bli indirkete stimulert av dette. Hva ellers skulle føre til orgasme? Tarmbevegelser?

"Jeg har ved flere anledninger fått noen heidundrenes orgasmer ved analsex, og da først ved stimulering langt inn."

Sikkert fordi du da får mer stimuli av alt mellomkjøttet og områder rundt, som da vil dra i klitoris. Da støter han mot også mellomkjøttet og ikke bare piller inni endetarmen.

Anus i seg selv er utrolig lite erogen da, men noen synes tanken på litt grisete greier er opphissende.

"Det kaller jeg en erogen sone, og ikke hverken klitoris eller prostata"

Så du skal kalle noe det det passer deg uten at du har greie på det? *lol* jaja..

Gjest C'mona

Det er litt rart at det skal ha en sammenheng, når orgasmene føles så forskjellige. Men kroppen er underlig.

Gjest Personifica

Snodig for hos meg er det helt omvendt. :o) De vaginale er ikke så veldig voldsomme, men veldig deilige da, men korte og gjerne flere på rad.

Klitorisorgasmene derimot! De slenger meg i veggen omtrent og de kan vedvare og vedvare og vedvare.. Ifølge kjæresten min så kan det ta opptil minutter fra jeg sier at det går for meg til det hele er over. :o)

Du verden...jeg har "bare" en type orgasme. Og har aldri hatt mer enn en av gangen. Altså aldri serieorgasmer. Skulle gjerne opplevd det!

Bortsett fra det får jeg som regel orgasme ved "vanlig" samleie. Behøver ikke særstimulering av klitoris.

Gjest å nei da, ikke nå

Virker som folk her har lite peiling på anatomi? Tror dere at klitoris kun er den lille erta der fremme?

Den strekker seg under huden forbi hele kjønnsorganet og bak til anus. Altså når man har sex vil deler av klitoris bli stimulert uansett. Så det å snakke om klitoris og om den er stimulert eller ikke, svaret er at den nok vil bli det uansett om dere har sex som involverer kjønnsroganet. Vanskelig å unngå da.

Mulig det, men det er ærta som gjelder for de fleste av oss. Det andre kommer i beste fall i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...