Gå til innhold

Orgasme under samleie (kvinner)

Anbefalte innlegg

Gjest å nei da, ikke nå

"Analorgasme: Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris".

Analorgasme. Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris.

Fra http://www.aage.no

Så det har jo i bunn og grunn noe med klitoris å gjøre.

Pc-muskelen?

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

9

• Babette

8

• Bex

7

• Vaniljeprinsessen

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest anatomia

Mulig det, men det er ærta som gjelder for de fleste av oss. Det andre kommer i beste fall i tillegg.

Ja, men det jeg mente er jo at selv om man får orgasme uten å røre erta direkte så vil ikke det si at det ikke kan være en klitoris orgasme, sånn egentlig. See? Man vet egentlig ikke hva man har stimulert, og det spiller heller ingen rolle om man kom..

Gjest hallon

eg har alldri fått orgasme under sex uten stimuli. tror ikke jeg har dette så kalte g-punktet hehe..

jeg trenger nok stimuli jahh

har ik sex for å bare ha det liksom. det ender med en eksplosjon hver gang!

jeg bryr meg ikke om hvilken type orgasme jeg får, hovedsaken er jo at det er godt og at man får orgasme, samme hva det heter og hva som sitter hva, bare man vet hva som er beste måten å få det godt på.

Jeg tilhører heller ikke de 30 %, dessverre må jeg vel nesten si, for det hadde vært litt enklere å være impulsiv om jeg ikke hadde trengt stimuli utenpå også, det er liksom litt vanskelig oppetter et tre, for eksempel :)

Men min søster kommer bare hun får noen inni seg, omtrent. Så jeg har tenkt å prøve å trene det opp. Tror det går an.

Jeg tilhører heller ikke de 30 %, dessverre må jeg vel nesten si, for det hadde vært litt enklere å være impulsiv om jeg ikke hadde trengt stimuli utenpå også, det er liksom litt vanskelig oppetter et tre, for eksempel :)

Men min søster kommer bare hun får noen inni seg, omtrent. Så jeg har tenkt å prøve å trene det opp. Tror det går an.

Men når det er sagt, så synes jeg en orgasme der klitoris blir stimulert er like "fullverdig" som en der den ikke blir det. Det er likevel samleiet som gjør "susen" mener jeg, det går lettere for meg med begge deler, for å si det sånn. Så det er en kombinasjon.

Annonse

Vaniljeprinsessen

Jeg skryter ikke av det, svarer bare ærlig når det blir spurt om det.

Og ja, jeg får orgasmer både av stimulering av klitoris, kombinert klitoris og samleie, men også av "bare" samleie.

G-punktet er en vannvittig orgasmetrigger. :-)

Bakfra og sitte oppå er finfine stillinger for å oppnå orgasme både med og uten stimulering av klitoris, syns jeg.

Vaniljeprinsessen

Jeg får orgasme under samleie uten å stimulere klitoris.

Men jeg får klitorisorgasmer også.

Når jeg er kåt på forhånd så får jeg orgasme ved et raskt samleie uten å trenge forspill eller annen stimulering underveis.

hehe samme som meg det. ;-)

Vaniljeprinsessen

Du verden...jeg har "bare" en type orgasme. Og har aldri hatt mer enn en av gangen. Altså aldri serieorgasmer. Skulle gjerne opplevd det!

Bortsett fra det får jeg som regel orgasme ved "vanlig" samleie. Behøver ikke særstimulering av klitoris.

Serieorgasmer er fantastisk. Det er bare å la seg drive på bølgen, henge med, ikke tenke, bare nyte. Igjen og igjen, uten å nå riktig ned igjen før neste orgasme tar tak i kroppen.

Fikk det ikke før, det har kommet etterhvert. Det kjennes helt vannvittig og når det er igang er det sånn at jeg ønsker at det aldri slutter. *s* Da er det bra det bare er å fortsette for å oppnå noen til. :-)

Fatter ikke hvorfor man skal drive å snakke om % og definisjoner av hvordan man får orgasme, jeg.

Om det er det ene eller det andre som utløser orgasme er vel knekende likegyldig så lenge man har det godt!

Det har jo ikke noe å si for min nytelse om jeg tilhører den ene eller den andre typen?

Ja, jeg får orgasme. Ja, jeg trenger stimuli av klitoris. Ja, det skjer samtidig som samleie.

NYT MED DEN KROPPEN DU HAR!

Helt enig.

Men det er alltid artig å lære seg nye ting! Og jeg har altså lyst til å lære meg å få orgasme uten klitorisstimuli.

Bare for å se åssen det er, ikke fordi jeg lider noen nød nå. :)

Fatter ikke hvorfor man skal drive å snakke om % og definisjoner av hvordan man får orgasme, jeg.

Om det er det ene eller det andre som utløser orgasme er vel knekende likegyldig så lenge man har det godt!

Det har jo ikke noe å si for min nytelse om jeg tilhører den ene eller den andre typen?

Ja, jeg får orgasme. Ja, jeg trenger stimuli av klitoris. Ja, det skjer samtidig som samleie.

NYT MED DEN KROPPEN DU HAR!

Enig med deg.

Det går vel an å diskutere og utveksle erfaringer uten at man skal føle det som nederlag om man tilhører den eller den prosenten.

Min mening er uansett at det er enorm forskjell på de to typene orgasme. En vaginalorgasme er som et vulkanutbrudd, og en klitorisorgasme som et nys i sammenligning. Den vaginale varer og varer, og sekundene før den bryter løs er som å stige rett til himmels.

Aberet med den vaginale er at det av og til kan bygge seg opp uten at det går, og da blir jeg nesten desperat.

Din beskrivelse av vaginalorgasme høres akkurat ut som min klitorisorgasme, så dette er nok individuelt, tror jeg.

Eller, mine er jo gjerne "kombinert", da. Så kanskje jeg har en kombinasjon. Kommer helst ikke uten hverken det ene eller det andre.

Annonse

Gjest Personifica

Serieorgasmer er fantastisk. Det er bare å la seg drive på bølgen, henge med, ikke tenke, bare nyte. Igjen og igjen, uten å nå riktig ned igjen før neste orgasme tar tak i kroppen.

Fikk det ikke før, det har kommet etterhvert. Det kjennes helt vannvittig og når det er igang er det sånn at jeg ønsker at det aldri slutter. *s* Da er det bra det bare er å fortsette for å oppnå noen til. :-)

Jeg har forsøkt, men har aldri vært i nærheten. Har et veldig avslappet og naturlig forhol til sex, tror jeg, men som sagt ikke fått til dette altså. Skulle gitt mye for å oppleve det.

Vaniljeprinsessen

Tror du det er g- punktet ditt som blir stimulert når du får orgasme ved bare vanlig samleie? Har aldri fått til det, vet ikke helt åssen det skal kjennes ut... Noen tips? :)

Prøv når du sitter oppå ham, eller at han tar deg bakfra. Så støter han mot g-punktet, kanskje forsiktig først for så å øke både raskere og hardere, evt. samtidig som han stimulerer klitoris - det pleier å gjøre susen for meg ihvertfall. :-)

Du kjenner fort når han er borti g-punktet, det kjennes litt annerledes/ømt/godt/fortsett-å-støte-der-ja-følelse. Vanskelig å beskrive bedre.

Gjest Fornøyd, jeg..;)

Problemstillingen blir litt rar. Jeg har aldri forstått dere som sier at klitoris ikke blir stimulert under samleie. Det funker i allefall for meg. Bortsett fra stillinger hvor jeg blir tatt bakfra. Da blir ikke klitoris direkte stimulert, selvfølgelig.

Prøv når du sitter oppå ham, eller at han tar deg bakfra. Så støter han mot g-punktet, kanskje forsiktig først for så å øke både raskere og hardere, evt. samtidig som han stimulerer klitoris - det pleier å gjøre susen for meg ihvertfall. :-)

Du kjenner fort når han er borti g-punktet, det kjennes litt annerledes/ømt/godt/fortsett-å-støte-der-ja-følelse. Vanskelig å beskrive bedre.

Når han eller jeg stimulerer klitten under samleie kommer jeg uansett, så det er ikke noe problem. Tenkte bare å lære meg å greie meg uten det. :)

Gjest Ulvinnen

Tror du det er g- punktet ditt som blir stimulert når du får orgasme ved bare vanlig samleie? Har aldri fått til det, vet ikke helt åssen det skal kjennes ut... Noen tips? :)

Jeg er ikke sikker på om det er G-punktet mitt som blir stimulert, så der er det bedre at du hører på Vaniljeprinsessen.

Jeg har prøvd å få stimulert bare G-punktet (enten ved hjelp av fingrene til mannen min eller dildo), men det har ikke funket.

Men det trenger ikke bety at det ikke er G-punktet som gir meg orgasme, bare at vi ikke har funnet det på andre måter enn ved samleie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...