Gå til innhold

Orgasme under samleie (kvinner)

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg har forsøkt, men har aldri vært i nærheten. Har et veldig avslappet og naturlig forhol til sex, tror jeg, men som sagt ikke fått til dette altså. Skulle gitt mye for å oppleve det.

Jeg har også serieorgasmer, men jeg har oppnådd dem helt fra jeg begynte å ha sex. (Men da var jeg voksen, 24 år)

Serieorgasmer er fantastisk godt, men også energitappende. Jeg blir fullstendig utslått etterpå. Så om jeg har samleie om morgenen, eller på et annet tidspunkt der jeg skal noe rett etterpå, så stopper jeg meg selv. Da tiller jeg meg bare vanlige orgasmer. Med andre ord, jeg lar meg ikke "flyte med".

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

9

• Babette

8

• Bex

7

• Vaniljeprinsessen

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Personifica

Jeg har også serieorgasmer, men jeg har oppnådd dem helt fra jeg begynte å ha sex. (Men da var jeg voksen, 24 år)

Serieorgasmer er fantastisk godt, men også energitappende. Jeg blir fullstendig utslått etterpå. Så om jeg har samleie om morgenen, eller på et annet tidspunkt der jeg skal noe rett etterpå, så stopper jeg meg selv. Da tiller jeg meg bare vanlige orgasmer. Med andre ord, jeg lar meg ikke "flyte med".

Merkelig at jeg ikke har vært i nærheten av dette. Må forsøke å få til dette når jeg får kjæreste igjen. Eller kanskje jeg må begynne å tenke nytt. Kanskje jeg ikke trenger kjæreste for å få det til.

Gjest Ulvinnen

Merkelig at jeg ikke har vært i nærheten av dette. Må forsøke å få til dette når jeg får kjæreste igjen. Eller kanskje jeg må begynne å tenke nytt. Kanskje jeg ikke trenger kjæreste for å få det til.

Jeg tror det viktigste er å ikke anstrenge seg for å oppnå det.

Den beskrivelsen til amber om å bare "flyte" med er veldig god, bare gi seg helt over og nyte.

Jeg antar at man på stole helt på den man har sex med for å oppnå det. Du kan nok klare det på egenhånd også.

Gjest Personifica

Jeg tror det viktigste er å ikke anstrenge seg for å oppnå det.

Den beskrivelsen til amber om å bare "flyte" med er veldig god, bare gi seg helt over og nyte.

Jeg antar at man på stole helt på den man har sex med for å oppnå det. Du kan nok klare det på egenhånd også.

Ja har skjønt det dere snakker om ang. å flyte av sted. Og slappe av. Vi får se. Kanskje jeg får det til en dag. Tror liksom at noen er skapt for å få det til og andre ikke. Mulig det er feil.

Ja har skjønt det dere snakker om ang. å flyte av sted. Og slappe av. Vi får se. Kanskje jeg får det til en dag. Tror liksom at noen er skapt for å få det til og andre ikke. Mulig det er feil.

Jeg slapper ikke av. Kniper som faen. Og holder ham råhardt rundt hoftene eller rumpeballene. Nesten så det blir traktorspor etter hendene mine der.

Gjest Ulvinnen

Jeg slapper ikke av. Kniper som faen. Og holder ham råhardt rundt hoftene eller rumpeballene. Nesten så det blir traktorspor etter hendene mine der.

He he, stakkars mann!

Vel, jeg antar det er mentalt jeg slapper helt av, ikke fysisk. Jeg blir ikke akkurat noen potetsekk ;-)

Mannen min har også klaget over at jeg har kløpet eller bitt han uten å være klar over det underveis.

Det at jeg blir så dønn utslitt etterpå tyder også på heftig muskelbruk.

Annonse

He he, stakkars mann!

Vel, jeg antar det er mentalt jeg slapper helt av, ikke fysisk. Jeg blir ikke akkurat noen potetsekk ;-)

Mannen min har også klaget over at jeg har kløpet eller bitt han uten å være klar over det underveis.

Det at jeg blir så dønn utslitt etterpå tyder også på heftig muskelbruk.

Tispeklørne er ganske butte, det hadde vært verre om jeg var katt!

Jeg får orgasme under samleie uten å stimulere klitoris.

Men jeg får klitorisorgasmer også.

Når jeg er kåt på forhånd så får jeg orgasme ved et raskt samleie uten å trenge forspill eller annen stimulering underveis.

Jeg gjorde også det.... før :(

Jeg vil bare si at mannen også er litt essensiell i dette bildet :(

Gjest Ulvinnen

Jeg gjorde også det.... før :(

Jeg vil bare si at mannen også er litt essensiell i dette bildet :(

"Jeg vil bare si at mannen også er litt essensiell i dette bildet :("

Det er han helt sikkert. Jeg har bare hatt sex med min kjære, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Annonse

Gjest Mirimanda

Jeg kan få orgasme kun ved penetrering, men jeg bruker så og si alltid en finger på klitoris. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg er da selv herre over min egen lykke. Om jeg kun skulle fått oppleve orgasme de gangene mannen min holdt på lenge nok med kun penetrering ville det blitt mye skuffelse her i huset.

Har fått orgasme uten stimuli av klitten, men ikke så ofte. Men klitten blir ofte stimulert under samleie selv om man ikke bruker fingre, så jeg får ofte nok orgasmer under samleie uansett :)

Det å bruke fingeren i tillegg har vært prøvd ut, men er i de fleste tilfeller bedre uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...