Gå til innhold

Føler meg ikke som et seksuelt vesen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan kåte folk være ekkelt?

Men sikkert ikke noe galt med deg ellers.Ikke alle har like sterk seksualdrift.

Jeg er ikke spydig altså, lurer bare på hvor gammel du er? For da jeg var yngre hadde jeg en sånn periode, hadde overhodet ikke lyst på sex og syntes hele greia var noe ordentlig tull, ikke ble jeg forelsket noen gang heller.

Men for meg gikk det over, da. :)

Gjest sølibatkvinnen

Kan kåte folk være ekkelt?

Men sikkert ikke noe galt med deg ellers.Ikke alle har like sterk seksualdrift.

Jeg har alltid syntes at kåte folk er ekle. Synes det er ekkelt å høre naboen over ha sex f.eks. Kåte kjerringer etc. Jeg liker heller ikke å kle meg utfordrende slik at jeg blir lagt merke til. Synes kvinner som kler seg slik virker horete og ekle. Jeg har heller ikke noe godt forhold til menn og utstyret deres.

Gjest sølibatkvinnen

Jeg er ikke spydig altså, lurer bare på hvor gammel du er? For da jeg var yngre hadde jeg en sånn periode, hadde overhodet ikke lyst på sex og syntes hele greia var noe ordentlig tull, ikke ble jeg forelsket noen gang heller.

Jeg har faktisk en kjæreste nå som jeg er glad i. Men jeg har ikke de store driftene for å si det slik. Ikke er jeg spesielt interessert i å pynte meg, men jeg gjør det for han.

Annonse

Gjest sølibatkvinnen

Jeg er 33 år. Jeg mistet lysten på menn og sex etter den opplevelsen. Men jeg har blitt forelsket siden, men de har vært opptatt:-( Opplevelsen jeg fortalte om hadde jeg da jeg var 23 år. Det var mitt første ordentlige samleie, men jeg turte ikke fortelle det, men han burde skjønt at jeg var fersk for jeg var så nervøs. Men det tok han ikke hensy til jævelen!

Jeg er 33 år. Jeg mistet lysten på menn og sex etter den opplevelsen. Men jeg har blitt forelsket siden, men de har vært opptatt:-( Opplevelsen jeg fortalte om hadde jeg da jeg var 23 år. Det var mitt første ordentlige samleie, men jeg turte ikke fortelle det, men han burde skjønt at jeg var fersk for jeg var så nervøs. Men det tok han ikke hensy til jævelen!

Føler du kanskje at du ble mer eller mindre voldtatt?

ok, nå leste jeg den andre tråden din, og fikk svar på det.

Gjest sølibatkvinnen

Har du vært kåt selv noengang?

I så fall - hvordan føltes det i kroppen din?

Tror ikke jeg har hatt de store driftene. Har aldri følt at jeg trenger en mann eller kvinne for den sags skyld. Jeg har følt behov for fysisk kontakt, men ikke sex. Har vel syntes at sex er ekkelt. Jeg ble utsatt for et lettere overgrep i ungdommen. Det var mitt første møte med en mann seksuelt.

Annonse

Gjest sølibatkvinnen

Noe galt? Tja, det er i alle fall ikke så veldig vanlig at jenter og gutter er slik som deg. Det er nok yterst få.

Du hørtes forferdelig kjedelig ut, men har du en partner som er tilfreds med tingenes tilstand så er det greit nok det.

Ja, jeg er nok kjedelig i manges øyne. Men han er glad i meg som jeg er.

fuji1365380447

Tror ikke jeg har hatt de store driftene. Har aldri følt at jeg trenger en mann eller kvinne for den sags skyld. Jeg har følt behov for fysisk kontakt, men ikke sex. Har vel syntes at sex er ekkelt. Jeg ble utsatt for et lettere overgrep i ungdommen. Det var mitt første møte med en mann seksuelt.

Men selv dem som ikke har de store driftene har vel en eller annen gang følt et "sting" av kåthet?

Når du var alene, eller leste noe opphissende eller noe?

Jeg forstår at det kan være vanskelig å nyte sex når du har en slik historie.

Men jeg vil likevel råde deg til å finne frem i de små signalene inni deg. Kanskje det finnes et lite hint av et seksuelt trengende vesen der inne likevel?

Gjest sølibatkvinnen

Men selv dem som ikke har de store driftene har vel en eller annen gang følt et "sting" av kåthet?

Når du var alene, eller leste noe opphissende eller noe?

Jeg forstår at det kan være vanskelig å nyte sex når du har en slik historie.

Men jeg vil likevel råde deg til å finne frem i de små signalene inni deg. Kanskje det finnes et lite hint av et seksuelt trengende vesen der inne likevel?

Ja, har nok følt det. Men kanskje det at jeg føler skam ved sex ødelegger? Jeg er kanskje gammeldags. Jeg har hatt tider hvor jeg har syntes synd på kvinner som må ligge med menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...