Gå til innhold

Helsen til tannlegen

Anbefalte innlegg

Gjest smurfen

Hei!

I dag da jeg var til tannlegen, ble jeg sittende og se på tannlegen. Ikke fordi tannlegen var attraktiv, men jeg så på arbeidsstillingen... Må da være forferdelig mange tannleger med vond nakke og rygg! For noen arbeidsstillinger og så statisk! Er det derfor mange private tannleger deler hus med fysioterapeuter/kiropraktorer? he he

Jaja, forskjellige tanker man gjør seg når man ligger i stolen, :) Fant forresten ut p.g.a lukta at tannlegen spiste på salt sild(seig vingummi med salmiakk). Er ikke det omtrent det verste for tennene da? Seigt godteri med masse sukker som klistrer seg til tennene... Fysj, for et dårlig eksempel!! he he

Velvel, håper du bærer over med mine merkelige tanker! he he. Du er forresten vanvittig kjapp og effektiv til å svare på innlegg her! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23298-helsen-til-tannlegen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Takk for komplimentet.

Jeg er såkalt *periodekjapp*

Når det gjelder tannleger og arbeidstilling så kan jeg fortelle deg at på universitetsklinikken, der vi utdanner studenter i Oslo, har vi en fulltids ansatt fysioterapeut som ser til studentene.

Hun gjør forresten en glimrende jobb med pasientenes kjeveleddsproblemer også.

Tannleger må passe seg for hva de spiser og drikker. Gammel fyll og hvitløk må reserveres til helger og ferier. Heldig vis er pasientene flinke til å ta de samme hensyn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23298-helsen-til-tannlegen/#findComment-98684
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...