Gå til innhold

Flørter han med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Ok, saken er slik at jeg bruker å chatte med noen personer på en chat på internett, det har jeg gjort i noen år nå. Prater stort sett med de samme personene hele tiden, og kjenner dem godt. Vi er en gjeng med faste brukere, og vi er liksom en vennegjeng.

For noen år siden avtalte alle at vi skulle møtes hos en av oss og feste sammen, bare for at vi skulle møtes i virkeligheten og ikke bare på internett. Vi hadde jo pratet sammen ganske lenge, så det var morsomt å kunne se hverandre ansikt til ansikt. Vi var 7-8 stykker der, og hadde en vanlig fest med taco, prat, drikke etc. på lørdag.

På søndag hadde jeg og en av guttene lyst til å finne på noe mer, siden alle var samlet på en plass. Vi spurte alle om de ville bli med ut og spise etc., men enten var de opptatt eller for fyllesjuke til å bli med, så til slutt endte det opp at det bare var jeg og K. som møttes.

Vi gikk ut og spiste og etterpå dro vi på kino, kom ganske sent inn før filmen begynte, så det var bare igjen billetter på siste rad, noe vi spøkte med, "nå skulle vi ha klina" etc. Det skjedde ingenting da.

Etter at jeg kom hjem, ble det selvfølgelig en del prat om treffet på chatten, og da sa K. at det var dumt at det ikke ble noe klining da vi var på kino. Jeg lo av det hele og var liksom helt enig.

Saken er at både han og jeg har kjærester, men han sier så mye rart som jeg oppfatter som tvetydig at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg liker ham veldig godt også. Nå er et nytt treff under planlegging, og her en dag sa K. at jeg så så vakker ut på msn-bildet mitt og at han igjen angret på at vi ikke klina på kino. Jeg vet jo ikke om han bare tuller, og jeg tør ikke å spørre ham om det heller. Det ble også mye snakk om at hvis det ble et nytt treff, så skulle vi ta igjen det tapte, han spurte hvor mange drinker jeg skulle ha for at jeg skulle tørre å gjøre det og slikt. Jeg er jo med på spøken, men lurer på om det ligger noe mer bak.

Ok, dette ble langt og innviklet, håper noen kan prøve å bringe litt klarhet inn i situasjonen. Er jeg bare innbilsk, eller flørter han, eller er han bare en tøysekopp? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232982-fl%C3%B8rter-han-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Ugga Bugga

5

• Bex

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Det er umulig for oss å si om han tøyser kun basert på innlegget ditt.

1. Han tøyser.

Jeg kunne funnet på noe lignende selv. Men da hadde du visst det. Siden du i så fall hadde kjent meg ganske godt.

2. Han mener det. Det er fullt mulig det også.

Er han en som vanligvis kødder på denne måten ville jeg gått for punkt 1.

Men det kan jo også være kødding med et snev av sannhet.

Gjest Princess Peach

Det er umulig for oss å si om han tøyser kun basert på innlegget ditt.

1. Han tøyser.

Jeg kunne funnet på noe lignende selv. Men da hadde du visst det. Siden du i så fall hadde kjent meg ganske godt.

2. Han mener det. Det er fullt mulig det også.

Er han en som vanligvis kødder på denne måten ville jeg gått for punkt 1.

Men det kan jo også være kødding med et snev av sannhet.

Ja, det er det jeg lurer på: Om det er kødding med et snev av sannhet.

Prater vanligvis bare om "lette" ting, så det blir så utrolig seriøst å skulle ta opp det her, og kjempeflaut hvis jeg tar feil!

ShitDiddelyDo

Ja, det er det jeg lurer på: Om det er kødding med et snev av sannhet.

Prater vanligvis bare om "lette" ting, så det blir så utrolig seriøst å skulle ta opp det her, og kjempeflaut hvis jeg tar feil!

Ingen grunn til å ta opp noe som helst. Skulle det komme en situasjon hvor han prøver seg på deg vil du merke det, og er du ikke lysten til å fortsette moroa er det jo bare å stoppe. Hvis han er som folk flest vil han da unnskylde seg og ta hintet, og fortsette der dere var før. Det er jo lov å prøve seg.

Annonse

Gjest Princess Peach

Ingen grunn til å ta opp noe som helst. Skulle det komme en situasjon hvor han prøver seg på deg vil du merke det, og er du ikke lysten til å fortsette moroa er det jo bare å stoppe. Hvis han er som folk flest vil han da unnskylde seg og ta hintet, og fortsette der dere var før. Det er jo lov å prøve seg.

Ja, tror nok jeg får prøve den taktikken. Hadde jo vært litt morsomt å vite hva han egentlig mener også. :)

Ja, jeg ER blond... :P

Men jeg er jo med på leken selv også, så jeg vet ikke om det bare er tøys eller alvor.

Det er mulig jeg var litt for bastant i første innlegg, det KAN jo hende han bare kødder.

Men høyst sannsynlig er han ute etter et sidesprang. Det er sjelden at folk kødder med sånne ting uten at det er et snev av sannhet i tullingen

Gjest Princess Peach

Det er mulig jeg var litt for bastant i første innlegg, det KAN jo hende han bare kødder.

Men høyst sannsynlig er han ute etter et sidesprang. Det er sjelden at folk kødder med sånne ting uten at det er et snev av sannhet i tullingen

Ja, det føles bare merkelig ettersom jeg hele tiden har hatt et kameratforhold til denne personen. Samtidig er han jo kjekk og grei, og hvis vi begge hadde vært single så hadde jeg gjerne vært med på en fling.

Annonse

Gjest Princess Peach

Enkelte gutter flørter med jenter selv om de har kjærester uten at det betyr noe for dem.

Noen har også behov for bekreftels, men ville ikke gått lenger enn flørtingen.

Spør ham heller. Begge har kjærester. Tenk på det.

Nei, jeg tør ikke spørre ham. Blir liksom så dumt å spørre om det hvis det bare er prat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...