Gå til innhold

Flørter han med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

En skummel holdning å ha neste gang dere har delt fire flasker rødvin. ;)

Det er vel kanskje det... Men jeg har vært utrolig full før og ikke gjort noe galt, så jeg klarer meg vel denne gangen også. :)

Det jeg tror nå er: Han flørter, men på en tullete måte slik at han kan si at det bare var en spøk hvis han ikke får respons. Am I right?

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Ugga Bugga

5

• Bex

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Det er vel kanskje det... Men jeg har vært utrolig full før og ikke gjort noe galt, så jeg klarer meg vel denne gangen også. :)

Det jeg tror nå er: Han flørter, men på en tullete måte slik at han kan si at det bare var en spøk hvis han ikke får respons. Am I right?

Det er i hvert fall en taktikk jeg ikke er ukjent med selv. :)

Spør ham om han alltid flørter så fælt med andre når han faktisk har dame? For i så fall kan jeg ikke se at dette er en særlig ålreit fyr som du har lyst til å ha noe med å gjøre. Mister helt respekten for folk som driver sånn, jeg.

Men det er nå min mening :)

Spør ham om han alltid flørter så fælt med andre når han faktisk har dame? For i så fall kan jeg ikke se at dette er en særlig ålreit fyr som du har lyst til å ha noe med å gjøre. Mister helt respekten for folk som driver sånn, jeg.

Altså, her gikk jeg ut ifra at han mener noe med det. Og det tror jeg at han gjør.

Annonse

Gjest Princess Peach

Han er jo en veldig ålreit fyr, så vidt jeg vet. Og jeg spiller med på leken, så jeg er jo ikke noe bedre selv. Jeg vet jo at ikke jeg mener noe med det, men jeg bør kanskje passe meg hvis han har baktanker.

Gjest Ulvinnen

Det er mulig jeg var litt for bastant i første innlegg, det KAN jo hende han bare kødder.

Men høyst sannsynlig er han ute etter et sidesprang. Det er sjelden at folk kødder med sånne ting uten at det er et snev av sannhet i tullingen

Å like å flørte er ikke det samme som å være ute etter et sidesprang!

En uskyldig flørt er nettopp det, uskyldig.

Selv er jeg glad i å flørte, men jeg holder meg på rette siden av grensen. Slik at hverken mannen min blir sjalu eller de jeg flørter med mistenker at jeg er ute etter noe mer.

Selv er jeg glad i å flørte, men jeg holder meg på rette siden av grensen. Slik at hverken mannen min blir sjalu eller de jeg flørter med mistenker at jeg er ute etter noe mer.

Jeg er klar over at det er mulig å flørte selv om man ikke ønsker et sidesprang. Men når han sier gjentatte ganger at det var synd de ikke klinte på kinoen, så mener han sannsynligvis det.

Gjest Ulvinnen

Jeg er klar over at det er mulig å flørte selv om man ikke ønsker et sidesprang. Men når han sier gjentatte ganger at det var synd de ikke klinte på kinoen, så mener han sannsynligvis det.

Greit, da følger jeg tankegangen din.

Jeg tolket deg som om du snakket generelt om flørting.

Annonse

Ja, det føles bare merkelig ettersom jeg hele tiden har hatt et kameratforhold til denne personen. Samtidig er han jo kjekk og grei, og hvis vi begge hadde vært single så hadde jeg gjerne vært med på en fling.

Hvis du kunne tenkt deg å vært med på en fling hvis du var singel, så vil jeg anbefale deg å ikke gå ut alene sammen med denne fyren så lenge du har kjæreste.

OK, nå høres jeg ut som den strenge tante Sofie, men jeg mener det altså. Det er ingen grunn til å tøye grensene.

petter smart

Han flørter og ønsker noe mer.

Men fordi han er usikker på om du gjør det (og er kanskje redd for at du skal fortelle kjærestene deres om det) så kamuflerer han det som en spøk. Så kan han avfeie det som en spøk dersom du sier nei og/eller forteller det til kjæresten hans.

Men du har jo kjæreste så du gjør jo ingenting....

Gjest Princess Peach

Han flørter og ønsker noe mer.

Men fordi han er usikker på om du gjør det (og er kanskje redd for at du skal fortelle kjærestene deres om det) så kamuflerer han det som en spøk. Så kan han avfeie det som en spøk dersom du sier nei og/eller forteller det til kjæresten hans.

Men du har jo kjæreste så du gjør jo ingenting....

Ja, det var det jeg hadde kommet fram til også. :)

Gjest Princess Peach

Hvis du kunne tenkt deg å vært med på en fling hvis du var singel, så vil jeg anbefale deg å ikke gå ut alene sammen med denne fyren så lenge du har kjæreste.

OK, nå høres jeg ut som den strenge tante Sofie, men jeg mener det altså. Det er ingen grunn til å tøye grensene.

Javel, tante! ;)

Det var jo ikke planlagt at vi skulle gå ut alene sist heller, det bare ble sånn. Har ikke planlagt noe one-on-one denne gangen heller, så det går nok fint.

Gjest Princess Peach

Jeg er sånn som deg, glad i å flørte og liker oppmerksomheten det gir. Men jeg kunne ikke drømme om å gå over grensen, som du sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...