Lykkeliten77 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei :-) Første gang på mange år jeg er her igjen.. For 6 år siden ble jeg skilt etter 4 års ekteskap. Vi fikk en hardere start enn vi klarte med utbrudd av manisk depressivitet og psykose hos ham, samtidig som det var vanskelig for meg å bli gravid (Endometriose) Nå har jeg igjen funnet kjærligheten og lykken er stor. Jeg ønsker meg virkelig barn, men kjenner jeg blir litt skremt med tanken på en ny runde med prøving og horomoner... (På mange måter var det beste med skilsmissen å ha en periode hvor jeg ikke opplevde den skjulte sorgen en gang i måneden) Mannen jeg nå skal gifte meg med har aldri vært igjennom en sånn prosess og han bare gleder seg... Skulle ønske jeg kunne be om noen råd, men det finnes nok ikke. Her er det bare å ta ett skritt om gangen... Godt uansett å lese innlegg fra andre som også har vansker med å bli gravid. Gir en god følelse av å ikke være alene :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232988-skrekkblandet-fryd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gul blomst Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 ja du er ikke alene! koselig at du har møtt den store kjærligheten! like greit å kaste seg i det... blir jo ikke akkurat lettere med årene. vi har prøvd i ca 6 måneder. like skuffet hver måned. men man må ikke miste motet, ikke gi opp. så lykke til og fortsett å skriv her! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232988-skrekkblandet-fryd/#findComment-1774806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten77 Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 ja du er ikke alene! koselig at du har møtt den store kjærligheten! like greit å kaste seg i det... blir jo ikke akkurat lettere med årene. vi har prøvd i ca 6 måneder. like skuffet hver måned. men man må ikke miste motet, ikke gi opp. så lykke til og fortsett å skriv her! Takk for hyggelig melding :-) Jeg har jo vært igjennom det en gang før, da prøvde vi i 2 år både med og uten horomonell behandling.. Men nei, lettere blir det ikke, alderen taler fort mot oss. Selv om jeg bare er 29 kjenner jeg litt på det, spesielt siden jeg er diagnostisert og vet at dette kan ta lang tid.. Når du sier dere har prøvd i 6 måneder, har dere da prøvd aktivt med eggløsningstester e.l? Jeg er litt der at jeg ikke tør å slutte på pillen nå, vet at jeg da vil føle presset ganske fort og smerten ved å ikke bli gravid vil fort bli sterk.. Huff ble mye syt dette ;-) Egentlig er jeg jo bare lykkelig, og gleder meg til bryllup.. Bare litt deilig å lufte "angsten" her i et forum hvor folk gjerne kjenner på noe av det samme. Kjæresten min forstår selvfølgelig ikke dette helt siden han aldri har kjent det på kroppen (selv om han er kjempe suportiv) og da er dette kjempe flott. Ha en kjempe fin kveld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232988-skrekkblandet-fryd/#findComment-1774910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gul blomst Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Takk for hyggelig melding :-) Jeg har jo vært igjennom det en gang før, da prøvde vi i 2 år både med og uten horomonell behandling.. Men nei, lettere blir det ikke, alderen taler fort mot oss. Selv om jeg bare er 29 kjenner jeg litt på det, spesielt siden jeg er diagnostisert og vet at dette kan ta lang tid.. Når du sier dere har prøvd i 6 måneder, har dere da prøvd aktivt med eggløsningstester e.l? Jeg er litt der at jeg ikke tør å slutte på pillen nå, vet at jeg da vil føle presset ganske fort og smerten ved å ikke bli gravid vil fort bli sterk.. Huff ble mye syt dette ;-) Egentlig er jeg jo bare lykkelig, og gleder meg til bryllup.. Bare litt deilig å lufte "angsten" her i et forum hvor folk gjerne kjenner på noe av det samme. Kjæresten min forstår selvfølgelig ikke dette helt siden han aldri har kjent det på kroppen (selv om han er kjempe suportiv) og da er dette kjempe flott. Ha en kjempe fin kveld. Ble du gravid forrige gang? Vi har ikke brukt eggløsningstest nei, har bare prøvd å regne ut når jeg har eggløsning, prøvd å ha sex jevnlg og spesiellt da rundt eggløsning. Jeg er overvektig og tenker at det er problemet ifht at jeg ikke blir gravid.... ja man kjenner presset når man prøver... samboeren min har en sønn fra før så vi vet jo at han lage barn, hehe... så det må jo være meg da.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232988-skrekkblandet-fryd/#findComment-1774944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei!! Så bra at lykken smiler til deg igjen! Vi har prøvd i ett år nå i juli, og jeg skal nå utredes for endometriose om en tre ukers tid. Er spent på resultatet og hva som skjer videre. Synes også det er tungt å prøve i så lang tid uten å lykkes med å bli gravid når ønsket er så sterkt... Du må ha lykke til med bryllupet og kos deg i tiden fremover!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232988-skrekkblandet-fryd/#findComment-1775053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.