Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig kommet så langt at det er 1 cm åpning. Jippi!!!

Men i og med at jeg ikke har noen veer eller kynnere, tenkte jeg at vi kunne jo prøve litt "teknisk" halmgymnastikk.

Så spørsmålet: Det er greit det vel, så lenge ikke vannet er gått?

Og sist men ikke minst, må jeg jo få overtalt han andre da.

Noen forslag?

Skal jeg kanskje åpne en flaske rødvin og servere den i litt lett undertøy når han kommer fra jobb?

Det må ihvertfall list og lempe til det nå gitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233010-hvordan-var-dette-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble det noe på deg i går? ;-)

Ja jammen fikk jeg overtalt han andre, og det blei faktisk ikke så vanskelig som jeg trodde, men særlig romantisk kan jeg ikke si at det blei gitt.

Mer sånn: Ja da var vi ferdig med det, og god natt.;-)))

men fortsatt ikke noen veer da, så det er vel tålmodigheten som må taes fram tenker jeg. vente vente vente.

Ikke gjør som jeg gjorde da.

Jeg løp opp og ned loftstrappa mange ganger, med det resulatat at vannet gikk og jeg måtte hentes med sykebil.

Men riene kom ikke og fødselen måtte settes i gang.

Nei det er nok ikke mulig med den fysikken jeg har om dagen, springe i trappa mener jeg. Men jeg går mye i trapper da vi har bolig på 3 plan.

Nei vi får bare finne på andre løsninger. Er ikke helt frustrert enda, men jeg er på god vei kjenner jeg;-))))

Ja jammen fikk jeg overtalt han andre, og det blei faktisk ikke så vanskelig som jeg trodde, men særlig romantisk kan jeg ikke si at det blei gitt.

Mer sånn: Ja da var vi ferdig med det, og god natt.;-)))

men fortsatt ikke noen veer da, så det er vel tålmodigheten som må taes fram tenker jeg. vente vente vente.

Det spiller ingen rolle om det er så romantisk på dette tidspunktet. Det viktigste er at det blir gjort! ;-)

Dere får ta en ny runde i kveld. :D

Når er termin?

Annonse

Det spiller ingen rolle om det er så romantisk på dette tidspunktet. Det viktigste er at det blir gjort! ;-)

Dere får ta en ny runde i kveld. :D

Når er termin?

Det er 5 dager igjen, men ja kanskje det blir en liten runde til gitt. Kan jo ikke gi oss nå, for det hadde passet nå i helga for gubbben har ikke så stor mulighet til å ta seg fri fra jobben de to neste ukene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...