Hatsumomo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Så hvor skal dere i sommer da? Og har dere vært der dere skal før? Isåfall, hvorfor reiser dere tilbake dit? Selv skal jeg til Paris, har vært der før som veldig ung, men drar nå dit fordi mannen min ikke har vært der 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg skal litt forskjellig - bl.a. reise etter innfallsmetoden. Og jeg gleder meg vannvittig! *s* 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Vi har leid hytte på Sørlandet i to uker, og etter det skal vi kjøre oppover Vestlandet. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Siden jeg er høygravid, så skal jeg sitte med bena høyt i hagen under parasollen og vente... Håper på fint vær.. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Sønnen min og jeg skal to uker til Tyrkia. Var der i fjor også. Skal bo på et hotel med digert badeland. Så det blir moro for mor. 0 Siter
EllaJo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Mest sannsynlig ingen steder. Har planer om å flytte iløpet av sommeren så "ferien" blir en lang biltur 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Vi skal til Danmark med barna og skal også ha med et vennepar med barn. Har leid sommerhus for en uke. Skal til legoland og slappe av på en av de mange sandstrendene der nede. Gleder meg ) 0 Siter
matildes mor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Vi skal til kypros og der har vi vært før.Alle sammen,både små og store-gleder seg stort! Ikke noe pes-bare bade,spise og slappe av.Det er ferie det:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg skal ta med meg gode naboer, store og små, inkl en superkokk og stikke til Italia. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ferien skal tilbringes i båten i den idylliske sørlandske skjærgård. Det er vannvittig deilig og avslappende. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Sønnen min og jeg skal to uker til Tyrkia. Var der i fjor også. Skal bo på et hotel med digert badeland. Så det blir moro for mor. Hvor/hvilket hotell er det som har digert badeland? Jeg har lenge lett etter et feriested i varmere strøk med badeland siden barna mine er født med svømmehud mellom tærne. :-) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvor/hvilket hotell er det som har digert badeland? Jeg har lenge lett etter et feriested i varmere strøk med badeland siden barna mine er født med svømmehud mellom tærne. :-) Hotel Dedeman i Antalya. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Vi har leid hytte på Sørlandet i to uker, og etter det skal vi kjøre oppover Vestlandet. Skal dere hit? 0 Siter
nattfuglen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ferien skal tilbringes i båten i den idylliske sørlandske skjærgård. Det er vannvittig deilig og avslappende. Vi skal til Mallorca. Pleier vanligvis å dra sørover bare om vinteren, og tilbrine sommeren i vårt eget vidstrakte og vakre land. Men så er det det da at vi har behov for sol og varme, og her hjemme kan man risikere å gå å vente på sommeren hele ferien. Så i år blir det altså ferie i solen. 0 Siter
Gjest balticKing Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg skal til Litauen. Herlige kåte jenter. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg skal litt forskjellig - bl.a. reise etter innfallsmetoden. Og jeg gleder meg vannvittig! *s* Det er utrolig herlig å bare kunne reise på impuls :-) Min kjære og jeg har gjort det - på ferie uten barn en gang. Det ble veldig vellykket :-) Kos deg! I år skal vi på en ferie som er detaljert-styrt av guide. Men jeg gleder meg vanvittig likevel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Vi skal til Spania og har vært på samme sted de siste tre årene (et års opphold når minsten ble født). Svigerfar har leilighet der nede, så vi betaler kun for reisen opp og ned. Stedet er pent og ungene trives når de kjenner seg igjen fra årene før :-) Egentlig er jeg en person som liker å se nye steder, men siden vi har denne rimelige muligheten til å få sol og sommer, så blir valget enkelt! Om et par års tid tror jeg vi reiser til Hellas! 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tyskland, Nederland og Frankrike - selvsagt en dag i Paris også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.