Mista nikket Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Først blir det en uke i båt rundt omkring på Hvaler og deretter blir det 3 uker på Skiathos. Er det noen som har vært på Skiathos og kan gi oss noen tips. Vet det er en liten øy, men jeg har lært meg kunsten å ta det helt med ro når jeg har ferie. Kan gjerne sitte i en stol en hel kveld å bare se på folk og nippe til noe godt å drikke :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 "Så hvor skal dere i sommer da?" Trondheim. :-) "Og har dere vært der dere skal før?" Jepp. Mange ganger. "Isåfall, hvorfor reiser dere tilbake dit?" Besøke gode venner. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Skal dere hit? Vel - kanskje vi skulle tatt en tur innom og tatt et slag biljard? :-) Vi har egentlig blinka ut Bergen som "stoppeby". (Akvariet, Fløibanen, bryggen etc.) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Min kjære og jeg skal på en 3-dagers ridetur i fjellet. Og en venninne og jeg skal ha med alle 4 ungene (5-8 år) og være 3 netter på Namskogan Familiepark. ) Utover det får jeg nok tiden til å gå med to (!) hytter, forhåpentligvis ny leilighet, hagen til kjæresten min, hesten hans, båten og vi har planer om bærturer og overnatting ved fjellvann og litt av hvert... ) 0 Siter
snø Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Tre-fire uker til Colombia for å hente Lillebror :-D :-D :-D Og så et par uker på hytta etterpå, tipper jeg. Blir fineste sommeren siden 2000, da vi hentet Bella :-D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Vel - kanskje vi skulle tatt en tur innom og tatt et slag biljard? :-) Vi har egentlig blinka ut Bergen som "stoppeby". (Akvariet, Fløibanen, bryggen etc.) Jeg sender en mail. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 En uke i Sverige. To uker i Frankrike. En uke på seilbåttur. og en uke sydentur (vet ikke hvor enda) i oktober med ei venninne. 0 Siter
laban Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ferien skal tilbringes i båten i den idylliske sørlandske skjærgård. Det er vannvittig deilig og avslappende. Kan du ordne med godvær der siste uka i juli? 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Skal "hjem" til Stavanger (for å jobbe), men bare deler av sommeren, for skal jobbe litt her i Oslo også. Og det ser ut som det blir en langhelg til Stockholm for å besøke ei venninne 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Først blir det en uke i båt rundt omkring på Hvaler og deretter blir det 3 uker på Skiathos. Er det noen som har vært på Skiathos og kan gi oss noen tips. Vet det er en liten øy, men jeg har lært meg kunsten å ta det helt med ro når jeg har ferie. Kan gjerne sitte i en stol en hel kveld å bare se på folk og nippe til noe godt å drikke :-) Ta båten over til Skopelos? Gamlebyen der er veldig spesiell :-) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Vil ikke si hvor jeg skal, men jeg starter ferien min om ganske få timer, ihiiijuhuuu! Og den startes med en inteniv periode hvor jeg skal freshe meg litt opp og få litt farge og mindre mørke ringer rundt øyna. Har jobbet som en heltinne i en lang periode nå. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du får ha god tur! :-) Selv skal jeg til Boston, og litt rundt forbi i det området..Hurra! :-) 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er utrolig herlig å bare kunne reise på impuls :-) Min kjære og jeg har gjort det - på ferie uten barn en gang. Det ble veldig vellykket :-) Kos deg! I år skal vi på en ferie som er detaljert-styrt av guide. Men jeg gleder meg vanvittig likevel. Detaljstyrt kan være kjekt det og. Bare at jeg har gjort mye av det før, nå skal det bli deilig å bare drive med hvor vi har lyst å dra, og ta alt på sparket. Alle tiders å ha muligheten til å gjøre det når man reiser uten barn ja. :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ta båten over til Skopelos? Gamlebyen der er veldig spesiell :-) Det skal vi jammen gjøre. Deilig med en båttur når en er på ferie. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det skal vi jammen gjøre. Deilig med en båttur når en er på ferie. Men du må ha bil for å komme til Skopelos by, havnen fergen går til er kjeeeedeliiig. Mulig hydrofoilen går til byen :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Men du må ha bil for å komme til Skopelos by, havnen fergen går til er kjeeeedeliiig. Mulig hydrofoilen går til byen :-) Det er forhåpentligvis bilferge. Har tenkt å leie bil hele ferien. Hvor lang tid tar det over til Skopelos med ferge? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er forhåpentligvis bilferge. Har tenkt å leie bil hele ferien. Hvor lang tid tar det over til Skopelos med ferge? Husker ikke, men tror det gikk ganske fort. Kan ikke huske det som en kjedelig fergetur :-) Men kjøp billetter i god tid. Vi sjekket når fergen vår gikk dagen før, og møtte opp ca. 1/2 time før avgang. Det gikk, men køene var laaange. Og servicen beregnet på de som visste hva de skulle ha, det var ikke et turistkontor. Hvis dere har barn, vil jeg ikke anbefale at de er alene med den stakkars personen som skal kjøpe billetter, for å si det sånn ;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Husker ikke, men tror det gikk ganske fort. Kan ikke huske det som en kjedelig fergetur :-) Men kjøp billetter i god tid. Vi sjekket når fergen vår gikk dagen før, og møtte opp ca. 1/2 time før avgang. Det gikk, men køene var laaange. Og servicen beregnet på de som visste hva de skulle ha, det var ikke et turistkontor. Hvis dere har barn, vil jeg ikke anbefale at de er alene med den stakkars personen som skal kjøpe billetter, for å si det sånn ;-) Vi har ikke barn, eller jo, vi har det, men de er voksne og har flyttet ut :-) En båttur er bare koselig, bare det ikke er bølger. Fine tips du kommer med. Jeg får printe de ut lese de igjen når reisen nærmer seg. Tusen takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.