Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pittpottnøtt

Hva med telt-tur?

Pakk sekken og labb ut i marka eller på fjellet...

Har dere ikke noe telt eller annet utstyr,kan dere jo spørre noen dere kjenner om å få låne...

Har dere ikke bil for å komme dere til et utfartsmål,-går det både tog og busser...

Bare vær kreativ,-dere!

Men ta med dere ei flaske go` rødvin eller noe sånt!

Ha en fin ferie!

Annonse

Hva med telt-tur?

Pakk sekken og labb ut i marka eller på fjellet...

Har dere ikke noe telt eller annet utstyr,kan dere jo spørre noen dere kjenner om å få låne...

Har dere ikke bil for å komme dere til et utfartsmål,-går det både tog og busser...

Bare vær kreativ,-dere!

Men ta med dere ei flaske go` rødvin eller noe sånt!

Ha en fin ferie!

Ja, det hadde jeg likt, men kjæresten hater alt som har med camping å gjøre, ganske snobbete synes jeg, min store sorg.

Men på den annen side så er det jo en utfordring å skulle vise ham hvor koselig telttur KAN være... :)

Gjest pittpottnøtt

Ja, det hadde jeg likt, men kjæresten hater alt som har med camping å gjøre, ganske snobbete synes jeg, min store sorg.

Men på den annen side så er det jo en utfordring å skulle vise ham hvor koselig telttur KAN være... :)

Skjønner frustrasjonen din når han ikke liker sånn form for ferie...

Har det sånn med min egen nye gubbe.

Jeg var gift før med en som virkelig likte dette livet. Vi hadde masse gode turer. Etterhvert det kom onger inn i bildet,-dro vi med oss dem også.

Ongan vokste nesten opp med sovepose,bål og telt...og noen ganger kano...

Egentlig savner jeg virkelig dette...det er gode minner som jeg kan mimre på.

Jeg vet også at ongene setter pris på denne tida. De er selv så store nå,- at de har begynt med dette livet selv!

Herlig!

Skjønner frustrasjonen din når han ikke liker sånn form for ferie...

Har det sånn med min egen nye gubbe.

Jeg var gift før med en som virkelig likte dette livet. Vi hadde masse gode turer. Etterhvert det kom onger inn i bildet,-dro vi med oss dem også.

Ongan vokste nesten opp med sovepose,bål og telt...og noen ganger kano...

Egentlig savner jeg virkelig dette...det er gode minner som jeg kan mimre på.

Jeg vet også at ongene setter pris på denne tida. De er selv så store nå,- at de har begynt med dette livet selv!

Herlig!

Jeg har det omvendt - jeg har endelig fått meg en mann som synes sånt er ålreit! :o))) Gleder oss villt begge to til vi skal på overnattingstur i telt på fjellet i sommer!

Jeg har det omvendt - jeg har endelig fått meg en mann som synes sånt er ålreit! :o))) Gleder oss villt begge to til vi skal på overnattingstur i telt på fjellet i sommer!

Å så glad jeg slipper! Glad jeg har en gubbe som ikke vil sånt!Det hadde jeg før.

Hæ???

Man kan altså ikke foretrekke en billig ferie når man er over tjuefem?? Unnskyld meg, men, dust :)

Ikke bry deg om Sedaka, man får spørre om hva man vil her inne, men bør vel tenke mer over hva man svarer. :o)

Selv har jeg slettet og latt være å sende _mange_ svar...

Annonse

Gjest Aimabel

for meg hadde det vært helt utenkelig å bli sammen med en som hater friluftsliv. Livet ditt må bli veldig forandret med ny mann da, ellerhva?

Tenker du gleder deg til fjellturen, god tur!

for meg hadde det vært helt utenkelig å bli sammen med en som hater friluftsliv. Livet ditt må bli veldig forandret med ny mann da, ellerhva?

Tenker du gleder deg til fjellturen, god tur!

Jepp - livet mitt er totalt forandret og jeg elsker det! Ingenting er som å våkne ved siden av sin elskede og vite at når man bare suller seg ut av dynene så skal man pakke snippeska for dagen og dra på fisketur med båten, eller kjøre en tur med hesten, pusle i hagen, dra på hytta.... :o) Vi koser oss glugg fordervet sammen!

Gjest FrøkenNN

Hæ???

Man kan altså ikke foretrekke en billig ferie når man er over tjuefem?? Unnskyld meg, men, dust :)

Ja,den kommentaren var dum.

Jeg er ute etter billig ferie hver sommer,så jeg har vært fjortis lenge.Og jeg kommer nok til og fortsette og være det ,så lenge jeg bor åleine med to unger:)

Ha en god sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...