Gå til innhold

rynker rundt øynene.- til dere damer.

Anbefalte innlegg

Gjest dobba
Skrevet

Nå som jeg er begynt å få litt farge i ansiktet så opplever jeg i år igjen at det blir en slik rynkerekke rundt øynene mine som er lysere. (Når man myser, så legger huden seg i folder.)

Hva kan jeg gjøre med dette? Er det noen selvbruningskremer dere bruker som er greit så tett inntil øynene? Slik at det jevnes ut med fargeforskjellene?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest dobba
Skrevet

Solbriller.

Jeg bruker solbriller så ofte som mulig, men jeg er veldig mye ute og kan ikke ha det på til enhver tid. Dermed oppstår problemet likevel.

Gjest dobba
Skrevet

bruk solbriller

Er så mye ute daglig at jeg får problemet uansett. Det er jo ikke alltid det passer å ha på solbrillene selvom jeg bruker dem mye allerede.

sarah bernard
Skrevet

Jeg bruker solbriller så ofte som mulig, men jeg er veldig mye ute og kan ikke ha det på til enhver tid. Dermed oppstår problemet likevel.

Da er det eneste som hjelper å gå litt lenger unna speilet eller å dempe belysningen foran speilet.

Rynker er nok uungåelig.

(PS: Solkrem og fuktighet til huden når du går inn/om kvelden)

Gjest dobba
Skrevet

Da er det eneste som hjelper å gå litt lenger unna speilet eller å dempe belysningen foran speilet.

Rynker er nok uungåelig.

(PS: Solkrem og fuktighet til huden når du går inn/om kvelden)

Tror ikke du skjønner hva jeg mener gitt.

Jeg klager ikke på at jeg har rynker. Når man myser med øynene så er de der selvsagt. Men jeg ønsker at inni rynkestrekene som er lyse skal bli like brune som resten av huden i ansiktet. Det som skjer nå er at jeg ser ut som en sol med solstråler rundt øynene mine og det er utrolig stygt når jeg ikke myser.

Det er ikke bare jeg som har problemet, det ser jeg på kvinner rundt meg. Men det må da kunne være noe som hjelper?

Jeg tenker på selvbruningskrem, men er redd for at man skader huden rundt øynene med å bruke det.

Gjest soleia
Skrevet

Jeg klager ikke på at jeg har rynker. Når man myser med øynene så er de der selvsagt. Men jeg ønsker at inni rynkestrekene som er lyse skal bli like brune som resten av huden i ansiktet. Det som skjer nå er at jeg ser ut som en sol med solstråler rundt øynene mine og det er utrolig stygt når jeg ikke myser.

Det er ikke bare jeg som har problemet, det ser jeg på kvinner rundt meg. Men det må da kunne være noe som hjelper?

Jeg tenker på selvbruningskrem, men er redd for at man skader huden rundt øynene med å bruke det.

Eh.. selvbruningskrem skader IKKE, det gjør sol, så sats heller på å brune deg kunstig enn med UV stråler. Huden rundt øynene vil ikke ha sol.

• 2 uker senere...
sarah bernard
Skrevet

Da misforstod jeg, ja. Hva med å sette deg litt mer i skyggen, slik at du slipper myse. Får farge selv i skyggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...