Tweetybilla Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer!! Det viser at det umulige er mulig!! Klem fra en som akkurat er i mål! Takk! :-) Skulle ønske jeg også var ferdig jeg... hehe... men jeg må huske på at jeg kun er 4 og 4 dager på vei, så mye kan jo skje enda da... :-/ Ingenting er helt sikkert enda! Lykke til og kos deg med den nyankomne! :-) 0 Siter
Drømmer'n Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer Skal bli koselig å følges fremmover 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer Skal bli koselig å følges fremmover Takk, det samme?! :-) Du er gravid du også? I tilfelle hvor langt er du på vei? 0 Siter
Drømmer'n Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Takk, det samme?! :-) Du er gravid du også? I tilfelle hvor langt er du på vei? Ja jeg er gravid, som du ser under noen innlegg her så får jeg ei jente. Er i uke 20 jeg nå 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Ja jeg er gravid, som du ser under noen innlegg her så får jeg ei jente. Er i uke 20 jeg nå Ok! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.