Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller evt har link til en slik oversikt?

Har fått første blodprøve, og skulle gjerne visst om verdien var normal. Får snakket med lege i morra, men er så fryktelig utålmodig, og det er jo ikke lite dere har greie på her inne :-)

Videoannonse
Annonse
fuji1365380447
Skrevet

Takk skal du ha!

Hm, normalverdi er mellom 18 og 7340... jaja, jeg lå ihvertfall innenfor de grensene. :-) Er vel uansett økningen som er interessant.

Ja, nettop! Det er store individuelle variasjoner i disse verdiene, men en slags tommelfingerregel er at nivået skal dobles ca en gang i døgnet.

Skrevet

Ja, nettop! Det er store individuelle variasjoner i disse verdiene, men en slags tommelfingerregel er at nivået skal dobles ca en gang i døgnet.

Da får jeg smøre meg med enda et tykt lag tålmodighet til i morra... :-)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har stor forståelse for at dette er veldig nervepirrende.

Jeg vet at det ikke er morsomt å gå slik å vente på prøvesvar.

Lykke til.

serendipity
Skrevet

Dobles hvert tredje døgn mener jeg å huske.

Gjest togli
Skrevet

Jeg skal love deg at vi er flere som nok kommer til å følge godt med her imorgen ;-)

Jeg håper virkelig at alt er bra og skal krysse det jeg har!!!

Skrevet

Jeg skal love deg at vi er flere som nok kommer til å følge godt med her imorgen ;-)

Jeg håper virkelig at alt er bra og skal krysse det jeg har!!!

Tusen takk togli!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...