Gå til innhold

Anbefalte innlegg

min eks kone ejakulerte hver gang, men jeg har aldri opplevd det før eller senere.. Kan alle jenter ejakulere eller er det bare noen som er heldig å har muligheten. Det er sinnsykt opphissende. Er det noe en jente kan lære seg eller trene seg til?? Det virker som dette er en mye heftigere orgasme og opplevelse for henne... Har jeg rett??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233110-jenter-som-ejakulerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• fuji1365380447

9

• herre29

4

• ShitDiddelyDo

2

fuji1365380447

Jeg ejakulerer kanskje en av 20 ganger jeg får orgasme.

Følelsen i seg selv er ikke nødvendigvis noe bedre enn en vanlig orgasme, men oppladningen er ofte mer intens. Akkurat som om jeg ligger på kanten i lengre tid før det braker løs...

Mest av alt er det litt kult da!

Gjest huanomo

Du skal ikke undervurdere nytelsen til de som ikke spruter da, de har det ikke noe dårligere de. Eller er du en slik umoden mann som mener jenta skal ha orgasmer av ymse slag hele tiden for å føle du har prestert bra nok?

Noen jenter kommer aldri, det betyr ikke at de ikke har det godt.

Å sprute er vel litt oppskrytt og sikkert kult for de som har den fetishen.

Gjest huanomo

Jeg ejakulerer kanskje en av 20 ganger jeg får orgasme.

Følelsen i seg selv er ikke nødvendigvis noe bedre enn en vanlig orgasme, men oppladningen er ofte mer intens. Akkurat som om jeg ligger på kanten i lengre tid før det braker løs...

Mest av alt er det litt kult da!

Hva er kult med det da? At du spruter som en mann? Sølet?

Annonse

Du skal ikke undervurdere nytelsen til de som ikke spruter da, de har det ikke noe dårligere de. Eller er du en slik umoden mann som mener jenta skal ha orgasmer av ymse slag hele tiden for å føle du har prestert bra nok?

Noen jenter kommer aldri, det betyr ikke at de ikke har det godt.

Å sprute er vel litt oppskrytt og sikkert kult for de som har den fetishen.

hihi

viktig for egoet, vettu ;)

Gjest huanomo

Gøy med alt som kroppen kan!

Facinerende at all den væsken kan komme ut av kroppen min uten at jeg kan kontrollere det.

Morsomt at seksualiteten kan være så mangfoldig.

Morsomt at all den væsken kan komme ut, det er da bare å pisse på seg så har du det der;)

Annonse

Noen få ganger kommer det så mye at hele lakenet er klissvått!

DVS mye mer enn sædmengden for menn.

Og ejakulasjonsvæsken er mye mer tyntflytende (nesten som vann) så den sprer seg mye mer enn sæd.

kan e få ha sex me de fuji, alltid drømt om ei sann dame som de he he

fuji1365380447

Hvordan vet du da om du spruter eller om det bare blir vått slik det jo gjør hos jentene. Regner ikke med det spruter ut om du har ham inne i deg?

Jeg har jo opplevd dette noe ganger da - og du har rett: Det spruter ikke ut når jeg har penis inni meg.

Men væskens om kommer ut av meg da, har en helt annen konsistens enn vanlig "kåtsaft".

Dessuten så har jeg opplevd det flere ganger uten å ha penis inn meg, og jeg vet derfor hvordan det kjennes.

Eller så har jeg aldri kalt det "å sprute" for det er ikke så spektakulært. Det kommer ut, men ikke i en høytrykksstråle akkurat...

Gjest ikke sign.

Noen få ganger kommer det så mye at hele lakenet er klissvått!

DVS mye mer enn sædmengden for menn.

Og ejakulasjonsvæsken er mye mer tyntflytende (nesten som vann) så den sprer seg mye mer enn sæd.

Det er det jeg ikke likte-at det ble vått og jeg måtte vaske overtrekksmadrassen. Jeg håper det ikke skjer igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...