Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hallon

Noen få ganger kommer det så mye at hele lakenet er klissvått!

DVS mye mer enn sædmengden for menn.

Og ejakulasjonsvæsken er mye mer tyntflytende (nesten som vann) så den sprer seg mye mer enn sæd.

hmmm så rart.... hehe! det har aldri skjedd meg. liker mannen din det?

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• fuji1365380447

9

• herre29

4

• ShitDiddelyDo

2

fuji1365380447

Det er det jeg ikke likte-at det ble vått og jeg måtte vaske overtrekksmadrassen. Jeg håper det ikke skjer igjen.

Sant nok - at det er litt stress når det kommer så mye.

men det har bare skjedd et par ganger for meg. Somregel er det mye mindre mengder.

fuji1365380447

hmmm så rart.... hehe! det har aldri skjedd meg. liker mannen din det?

Det har faktisk aldri skjedd på den måten med mannen min.

Så store mengder har bare skjedd et par ganger i livet mitt, og det er en stund siden nå.

Ikke noe å trakte etter i seg selv. Var ikke noe bedre fordi om det kom så mye.

Men det var jo litt morsomt da. Men hadde det vært slik hver gang jeg hadde sex, så hadde jeg nesten blitt litt irritert.

Gjest ikke sign.

Sant nok - at det er litt stress når det kommer så mye.

men det har bare skjedd et par ganger for meg. Somregel er det mye mindre mengder.

Jeg har opplevd det to ganger ved bruk av vibrator, og jeg

ønsker ikke å få det sammen med partner. Det var som en vanlig orgasme.

Vaniljeprinsessen

Orgasmen kjennes nokså lik ut egentlig. Jeg har opplevd det en gang med nåværende partner, aldri før.

Alt ble plutselig bare helt vått, orgasmen var som andre orgasmer. Det bare skjedde uten at jeg visste det før etterpå da jeg så hvor vått alt var.

Jeg tror muligens det kan ha sammenheng med at en slapper sånn av før og under orgasmen.?

Men det er ikke noe som jeg gjerne vil oppleve igjen og igjen, det blir jo bare veldig vått .Og orgasmene er altså like gode uten ejakulasjonen.

kommer det mye da? ikke så mye som for menn??

Du vet ikke så mye om dette, skjønner jeg. Derfor den nedlatende holdningen, tenker jeg.

Det kommer som regel _mer_ væske når kvinner ejakulerer enn hos menn. Det er også en tynnere konsistens enn sperm. Å snakke om at en kvinne "spruter som en mann" er så dumt at jeg kan ikke få sagt det.

"............................................."

Annonse

Gjest hallon

Du vet ikke så mye om dette, skjønner jeg. Derfor den nedlatende holdningen, tenker jeg.

Det kommer som regel _mer_ væske når kvinner ejakulerer enn hos menn. Det er også en tynnere konsistens enn sperm. Å snakke om at en kvinne "spruter som en mann" er så dumt at jeg kan ikke få sagt det.

var den til meg? jeg har da ikke vært nedlatende, bare nyskjerrig! men det er riktig at jeg har vært borte i det....

var den til meg? jeg har da ikke vært nedlatende, bare nyskjerrig! men det er riktig at jeg har vært borte i det....

Mulig jeg bommet. Jeg mente det var du som snakket med en nedlatende tone, om de som har den "fetishen" etc., og om at det var det samme som å pisse i sengen.

Gjest ikke akkurat nå....

Du skal ikke undervurdere nytelsen til de som ikke spruter da, de har det ikke noe dårligere de. Eller er du en slik umoden mann som mener jenta skal ha orgasmer av ymse slag hele tiden for å føle du har prestert bra nok?

Noen jenter kommer aldri, det betyr ikke at de ikke har det godt.

Å sprute er vel litt oppskrytt og sikkert kult for de som har den fetishen.

Er det en fetish??

Jeg har nemlig forstått at kjærsten min har opplevd dette en gang - og at han tente utrolig på det. Dette kan ikke jeg gjøre, og jeg må si at jeg føler meg litt..... vel.... utilstrekkelig??!! Er det teit av meg, eller?

Annonse

Gjest huanomo

Er det en fetish??

Jeg har nemlig forstått at kjærsten min har opplevd dette en gang - og at han tente utrolig på det. Dette kan ikke jeg gjøre, og jeg må si at jeg føler meg litt..... vel.... utilstrekkelig??!! Er det teit av meg, eller?

Nei, det er ikke teit av deg, men teit av kjæresten din å fortelle om det. Og at han sammenlikner slik er utrolig umodent.

Gjest privacy

Er det en fetish??

Jøsses, skal dèt være en höydare, nå da? I begynnelsen trodde jeg bare jeg hadde tisset litt i farta... Det blir jo bare så vått, så mye VANN. Syntes det var pinlig jeg.

Nå vet jeg bedre, men takke meg til de andre væskene!

Jøsses, skal dèt være en höydare, nå da? I begynnelsen trodde jeg bare jeg hadde tisset litt i farta... Det blir jo bare så vått, så mye VANN. Syntes det var pinlig jeg.

Nå vet jeg bedre, men takke meg til de andre væskene!

Morsomt hvordan noen ser ut til å ikke ville "få med seg" ting...:-)

Selvfølgelig er det en høydare. Jeg vil også tro at de fleste menn, hvis vi ser bort fra de som ikke virkelig liker kvinnekjønnet (ikke liker å slikke etc.), vil synes det er en høydare også.

Gjest privacy

Hvordan vet du da om du spruter eller om det bare blir vått slik det jo gjør hos jentene. Regner ikke med det spruter ut om du har ham inne i deg?

alt blir bare klissvått, og ikke vått som "vått" men vått som vann!

Som en gang førte til at jeg måtte låne underbuksa til en stor mann...(stor størrelse!!) som jeg var kjæreste med.. *fnis*

hilsen frk. truseløs/søkkvåt

Gjest bartender

alt blir bare klissvått, og ikke vått som "vått" men vått som vann!

Som en gang førte til at jeg måtte låne underbuksa til en stor mann...(stor størrelse!!) som jeg var kjæreste med.. *fnis*

hilsen frk. truseløs/søkkvåt

Æsj du er ekkel, søkkvåt og truseløs er en dårlig kombinasjon da.

Gjest huanomo

Morsomt hvordan noen ser ut til å ikke ville "få med seg" ting...:-)

Selvfølgelig er det en høydare. Jeg vil også tro at de fleste menn, hvis vi ser bort fra de som ikke virkelig liker kvinnekjønnet (ikke liker å slikke etc.), vil synes det er en høydare også.

Hvorfor er det en høydare? Fordi mannen tror han har prestert noe stort? Har menn så dårlig selvtillit at de må ha synlige bevis for at de er gode i senga? Holder det ikke å ha sex, se at jenta har det godt. Evt orgasmer er da bonuser, og ikke noe must, for mange jenter hvertfall.

Tris for de som ikke greier å komme engang om dere skal fremstille det som nederlag å ikke kunne sprute. Det er absolutt ikke noe å hige etter da.

ShitDiddelyDo

Hvorfor er det en høydare? Fordi mannen tror han har prestert noe stort? Har menn så dårlig selvtillit at de må ha synlige bevis for at de er gode i senga? Holder det ikke å ha sex, se at jenta har det godt. Evt orgasmer er da bonuser, og ikke noe must, for mange jenter hvertfall.

Tris for de som ikke greier å komme engang om dere skal fremstille det som nederlag å ikke kunne sprute. Det er absolutt ikke noe å hige etter da.

Det har vel fint lite med egen prestasjon å gjøre, men kanskje følelsen av noe nytt. Jeg har aldri møtt noen som har spruta, og hadde definitivt syntes det var artig å få en saftig sprut i trynet under oralsexen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...