Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest huanomo

Det har vel fint lite med egen prestasjon å gjøre, men kanskje følelsen av noe nytt. Jeg har aldri møtt noen som har spruta, og hadde definitivt syntes det var artig å få en saftig sprut i trynet under oralsexen.

Bare be jenta tisse en skvett da vettu, blir omtrent samme følelse vil jeg tro.

Det føles overhodet ikke noe bedre for jenter når de spruter da, er bare unødvendig søl.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• fuji1365380447

9

• herre29

4

• ShitDiddelyDo

2

Hvorfor er det en høydare? Fordi mannen tror han har prestert noe stort? Har menn så dårlig selvtillit at de må ha synlige bevis for at de er gode i senga? Holder det ikke å ha sex, se at jenta har det godt. Evt orgasmer er da bonuser, og ikke noe must, for mange jenter hvertfall.

Tris for de som ikke greier å komme engang om dere skal fremstille det som nederlag å ikke kunne sprute. Det er absolutt ikke noe å hige etter da.

Hvem i all verden snakker om at det er et nederlag når det ikke sprutes? Har du litt trangt for det? Det er en opphissende ting, enkelt og greit. Og derfor selvfølgelig en høydare. At noe er en høydare, betyr ikke at det er en nødvendighet, eller at alternativet er noe dårligere.

".............................................."

Det føles overhodet ikke noe bedre for jenter når de spruter da, er bare unødvendig søl.

Beklager, men du later rett og slett til å være mindre smart. Sorry, men alt du har sagt så langt tyder på ingenting annet.

"Bare be jenta tisse en skvett da vettu, blir omtrent samme følelse vil jeg tro."

Det er så dumt at det fortjener ikke kommentar. Det er selvfølgelig det samme for deg om en mann kommer i munnen din, eller om han pisser i munnen din, ikke sant? *Rister på hodet*

"Det føles overhodet ikke noe bedre for jenter når de spruter da, er bare unødvendig søl."

Det vet du absolutt ingenting om. Det er helt individuellt. Noen opplever sterkere orgasmer i forbindelse med det, noen lite forskjell, og andre igjen ejakulerer uavhengig av orgasme. Å komme med slikt uvitende og generaliserende tullprat som det du gjør her er direkte hjernedødt.

"........................................"

ShitDiddelyDo

Urinering uten at jenta er i ekstase hadde gjort fint lite for meg, men i en situasjon hvor jenta kommer, er jeg - i motsetning til en situasjon hvor jenta tisser meg i trynet bare for å tisse - ekstremt opphisset selv, og en aldri så liten sprut hadde sannsynligvis høynet egen ekstase også.

Gjest huanomo

Hvem i all verden snakker om at det er et nederlag når det ikke sprutes? Har du litt trangt for det? Det er en opphissende ting, enkelt og greit. Og derfor selvfølgelig en høydare. At noe er en høydare, betyr ikke at det er en nødvendighet, eller at alternativet er noe dårligere.

".............................................."

Jeg orker av prinsipp ikke å diskutere med folk som istedenfor å argumentere og diskutere saklig tyr til slike personangrep som du kom med her. Slike angrep tyder på at personen ikke har så mye fornuftig å komme med.

Annonse

Gjest huanomo

Beklager, men du later rett og slett til å være mindre smart. Sorry, men alt du har sagt så langt tyder på ingenting annet.

"Bare be jenta tisse en skvett da vettu, blir omtrent samme følelse vil jeg tro."

Det er så dumt at det fortjener ikke kommentar. Det er selvfølgelig det samme for deg om en mann kommer i munnen din, eller om han pisser i munnen din, ikke sant? *Rister på hodet*

"Det føles overhodet ikke noe bedre for jenter når de spruter da, er bare unødvendig søl."

Det vet du absolutt ingenting om. Det er helt individuellt. Noen opplever sterkere orgasmer i forbindelse med det, noen lite forskjell, og andre igjen ejakulerer uavhengig av orgasme. Å komme med slikt uvitende og generaliserende tullprat som det du gjør her er direkte hjernedødt.

"........................................"

"Det er så dumt at det fortjener ikke kommentar. "

Så hvorfor følger du ikke da egne råd...

"Det er så dumt at det fortjener ikke kommentar. "

Så hvorfor følger du ikke da egne råd...

Egne råd? Du kom med en dum uttalelse, jeg fortalte deg hvor dum den var. Enkelt og greit. Maken til barnslig tull.

Når det gjelder argumenter, så har jeg jo forklart deg det åpenbare som folk flest er i stand til å se av seg selv. At du ikke skjønner det, gjør det jo bare passende at jeg samtidig kommenterer de tilsynelatende heller...svake sjelsevnene dine.

Påstander om at ingen kvinner liker ditt eller datt, sånn er det for alle, ejakulasjon er det samme som piss etc. - og du presterer å kalle _meg_ usaklig? *Ler*

".........................................."

Gjest huanomo

Egne råd? Du kom med en dum uttalelse, jeg fortalte deg hvor dum den var. Enkelt og greit. Maken til barnslig tull.

Når det gjelder argumenter, så har jeg jo forklart deg det åpenbare som folk flest er i stand til å se av seg selv. At du ikke skjønner det, gjør det jo bare passende at jeg samtidig kommenterer de tilsynelatende heller...svake sjelsevnene dine.

Påstander om at ingen kvinner liker ditt eller datt, sånn er det for alle, ejakulasjon er det samme som piss etc. - og du presterer å kalle _meg_ usaklig? *Ler*

".........................................."

*Det er så dumt at det fortjener ikke kommentar.*

Sa du. Likevel svarer du i opptil flere innlegg? Hør på deg selv nå!

*Det er så dumt at det fortjener ikke kommentar.*

Sa du. Likevel svarer du i opptil flere innlegg? Hør på deg selv nå!

Ja? Du tar fortsatt ikke poenget, ser jeg? To ganger har jeg nå forklart i detalj, med teskje, det enhver oppegående person ikke ville hatt behov for å få forklart. Og det eneste du klarer å svare med er ting som "hvorfor kommenterer du når du sier det ikke fortjener kommentar"? Imponerende :-)

Se på hva du selv skriver, og hva du kommer med at generaliseringer og tullete sammenlikninger - og hvordan du legger dine egne meninger og holdninger over på andre. Og si så at det du sier ikke er uintelligent. Hvis du klarer det, så står det enda værre til enn jeg trodde.

"............................................."

Gjest huanomo

Ja? Du tar fortsatt ikke poenget, ser jeg? To ganger har jeg nå forklart i detalj, med teskje, det enhver oppegående person ikke ville hatt behov for å få forklart. Og det eneste du klarer å svare med er ting som "hvorfor kommenterer du når du sier det ikke fortjener kommentar"? Imponerende :-)

Se på hva du selv skriver, og hva du kommer med at generaliseringer og tullete sammenlikninger - og hvordan du legger dine egne meninger og holdninger over på andre. Og si så at det du sier ikke er uintelligent. Hvis du klarer det, så står det enda værre til enn jeg trodde.

"............................................."

Les hva du selv skriver her da. Gir det noen mening. Nei. Pjatt er det. Og hvorfor bruker du tid på en idiot som meg. Banner på at du greier å komme med enda et innlegg med svada, som du selv tror er så intelligent, for å rakke ned på meg.

Les hva du selv skriver her da. Gir det noen mening. Nei. Pjatt er det. Og hvorfor bruker du tid på en idiot som meg. Banner på at du greier å komme med enda et innlegg med svada, som du selv tror er så intelligent, for å rakke ned på meg.

*Gjesp*

Javisst. Jeg har, som sagt, forklart deg noe som enhver oppegående person skjønner. Så ja, jeg har i høyeste grad kommet med noe saklig. At du ikke skjønner det, er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Ei heller det fjollete forsøket ditt nå, på "hvis du svarer nå så er du skikkelig, skikkelig dum assa!"

"..................................."

Gjest før og etter barn

Første gang jeg ejakulerte skøjønte jeg ingenting. Det ble så vått, og vi måtte lukte på det. Men det lukta ingenting.

Trodde ikke jeg var kapabel til det. Dette var før barna kom.

Orgasmen var mer intens og deilig. Jaja, alle orgasmer er forsåvidt det da.

Nå, etter barna kom, trenger jeg hjelpemidler under akten hvis jeg skal komme.

Og det har hendt nå også, og nå er det bare enda deiligere. Hele sexen..

sukk, har lyst nå jeg..

Annonse

Første gang jeg ejakulerte skøjønte jeg ingenting. Det ble så vått, og vi måtte lukte på det. Men det lukta ingenting.

sukk, har lyst nå jeg..

Takk for ditt svar:).. Det er mange som har en mening om dette, men jeg kunne relatere mest til det du svarte..med hjelpemidler osv etter fødsel... mulig det er en fetisj hos meg, men det var utrolig deilig opplevelse som gjorde meg sinnsykt kåt. Livet er for kort til å lure på noe jeg mener trenger ett svar. Noen svarer også at det er så å si samme orgasmen som vanlig også, og noen mener det er viktig å slappe av og føle seg trygg på sin sexualitet.. Håper bare ikke det er siste gang jeg opplever dette... Hilsen Morten.

sukk, har lyst nå jeg..

Dette var bl.a. en av svarene jeg fikk..

Jeg ejakulerer kanskje en av 20 ganger jeg får orgasme.

Følelsen i seg selv er ikke nødvendigvis noe bedre enn en vanlig orgasme, men oppladningen er ofte mer intens. Akkurat som om jeg ligger på kanten i lengre tid før det braker løs...

Mest av alt er det litt kult da!

:) Morten

• 2 uker senere...
sarah bernard

Det er nok mange flere som kunne ejakulere om de bare turte. Mange jenter forveksler tissefølelse med det å nærme seg ejakulering, og tør ikke slippe seg helt løs.

Har lest at ikke alle har evnen heller, men vet ikke om jeg personlig setter lit til det.

Mary Poppins

Jeg synes det er digg å ejakluere, og orgasmen er som regel i mitt tilfelle ganske intens når det skjer. Jeg aner ikke om det er noe man kan trene seg opp til men jeg tror egentlig ikke det. Jeg kan ihvertfal ikke bestemme når det skal skje, det bare skjer av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...