Gå til innhold

Dere som har fått påvist endometriose...

Anbefalte innlegg

Kvæfjordkaka:)

Hvilke symptomer har dere hatt?

Vi har prøvd i 11 mnd nå. Både hormonprøver, sædanalyse og røntgen av eggledere og livmor er normalt...Har positive el-tester hver mnd.

Lurer bare litt på om jeg kanskje kan ha endometriose, men gynekologen virket ikke så hypp på å henvise meg videre...? Syns det er litt merkelig når jeg har så mange av symptomene...

Noe annet som kan være årsak? Så noen skrev noe om tykk slimhinne? Hvordan får man undersøkt alt dette? Vil gjerne til litt mer grundig utredning...

Fortsetter under...

Hei! Jeg fikk påvist endometriose 28 april. Vi hadde da forsøkt å få barn siden oktober 2004. Jeg gikk på p.piller i 10 år før. Jeg har ingen symptomer ( bortsett fra at jeg ikke blir gravid)Jeg ble også operert i 2001, pga smerter i mage/underliv, men da fant de ingenting.

Lykke til!

• 2 uker senere...
Gjest Ulvinnen

Jeg fikk påvist endometriose, men det var fordi jeg besvimte flere ganger på jobb når cystene brast. Så jeg ble lagt inn på sykehus for laproskopi for å finne årsaken til de store smertene.

Det hadde altså i utgangspunktet ingen ting med barnløshet å gjøre.

Andre symptomer? Veldig kraftige menssmerter og smerter ved dype støt under samleie. Men det var først i etterkant at jeg fikk vite at det hadde noen sammenheng med endometriose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...