Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest klarra
Skrevet

Hvor ofte forteller dere det til partneren at du elsker han/hun?

Og hvor ofte sier partneren det til deg?(uten at du sier det først f.eks..)

Skrevet

Jeg sier veldig ofte at jeg er glad i ham (nesten hver dag når vi er sammen og nesten hver dag pr. sms om vi ikke er sammen), at jeg elsker ham sier jeg litt sjeldnere, men av og til ja.

Han er steintreg på sånt og sier det sjeldent uten at jeg sier det først. :o) Men dette har vi snakket om og han er bare ikke typen til å si sånt i hytt og pine og jeg har slått meg til ro med det. Han viser det på så mange andre måter at han er glad i meg.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg sier veldig ofte at jeg er glad i ham (nesten hver dag når vi er sammen og nesten hver dag pr. sms om vi ikke er sammen), at jeg elsker ham sier jeg litt sjeldnere, men av og til ja.

Han er steintreg på sånt og sier det sjeldent uten at jeg sier det først. :o) Men dette har vi snakket om og han er bare ikke typen til å si sånt i hytt og pine og jeg har slått meg til ro med det. Han viser det på så mange andre måter at han er glad i meg.

Elsker deg og glad i deg, kan for bli tomme ord. Mye viktigere å vise at man er glad i og respekterer hverandre.

Skrevet

Elsker deg og glad i deg, kan for bli tomme ord. Mye viktigere å vise at man er glad i og respekterer hverandre.

Han er verdens beste! Og det at han gjør mye for ungene mine, leker med dem, prøver å lære dem å sykle, sparker ball og hopper på trampisa og sånt gjør at jeg skjønner han er blitt glad i oss alle tre. :o) Og det betyr mye det!

Gjest hallon
Skrevet

jeg sir det nok hver dag hvis ikke mere.... han sier det ikke hver dag men ikke selden heller. han mener også at man ikke må si det hele tiden for da blir det bare tomme ord. han er heller ikke typen som sier det sånn helt av seg selv men jeg vet at han elsker meg for det viser han på mange andre måter.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg sier at jeg elsker ham eller er glad i ham nesten hver dag.

Han sier det til meg nesten like ofte.

Det er deilig med slik bekreftelse og kjærlighet i hverdagen. Føler ikke at det har blitt noen vi sier på rutinen i det hele tatt.

Mener det hver gang jeg sier det!

Gjest hallon
Skrevet

Jeg sier at jeg elsker ham eller er glad i ham nesten hver dag.

Han sier det til meg nesten like ofte.

Det er deilig med slik bekreftelse og kjærlighet i hverdagen. Føler ikke at det har blitt noen vi sier på rutinen i det hele tatt.

Mener det hver gang jeg sier det!

ja jeg mener det også hver gang jeg sier det... føler behov for å fortelle han det ofte. noen ganger har jeg sååå lyst at han skal si det uten at jeg sier det først. har så lyst på litt bekreftelse, alle trenger jo det. mn som sagt så sier ikke han det sååå ofte så det ender med at eg ikke alltid klarer å vente uten må si det.hehe!

Skrevet

Vi pleier å slenge ut: I love you eller veldig glad i deg på telefon, eller når vi skal dra fra hverandre daglig. Jeg elsker deg, sier vi bare i spesielle anledninger og da koser jeg meg med den følelsen ordene gir i flere dager.

Skrevet

Hver dag - fra begge to :-))

... så er vi relativt nyforelsket også da!

Gjest glad i kjæresten min
Skrevet

I hvert fall to ganger om dagen; før vi sovner og før vi drar på jobben. Vi har vært sammen i to år og bodd sammen i halvannet av dem, og er fortsatt like ivrige på å kose og holde hender.

Gjest molkom
Skrevet

De fleste par lever som zombier i et kjærlighetsløst forhold pga barna, så det er ingen grunn til å si man elsker den andre.

Skrevet

De fleste par lever som zombier i et kjærlighetsløst forhold pga barna, så det er ingen grunn til å si man elsker den andre.

-ler- Og ikke mindre enn _de_fleste_ heller da...

Skrevet

Vi generaliserer vel ikke, gjør vi?

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Hos oss sier vi at vi er gla` i hverandre så og si hver dag...

Men vi trenger da heller ikke si det med ord. Et kroppsspråk som sier det samme,-sier mer enn ord..

Skrevet

Vi sier at vi er glade i hverandre hver dag. "Elsker deg" sier vi sånn innimellom..

- og jeg tror han er flinkere enn meg til å bruke begge disse begrepene..

Gjest Personifica
Skrevet

Han er verdens beste! Og det at han gjør mye for ungene mine, leker med dem, prøver å lære dem å sykle, sparker ball og hopper på trampisa og sånt gjør at jeg skjønner han er blitt glad i oss alle tre. :o) Og det betyr mye det!

Åhhh, det hørtes så koselig ut! Forstår godt at dette varmer hjertet ditt.

Skrevet

Jeg sier det til ham hver dag, det går mest i "jeg elsker deg", og vi er begge like flinke til å være den første som sier det.

Når det er sagt, så har hyppigheten avtatt en smule i det siste, vi begynner vel å bli litt "inngrodde", vi også ;)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke en av "de fleste" :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...