Gå til innhold

Sprite opp vårt sexliv

Anbefalte innlegg

Gjest vil så mye mer

Min samboer og jeg har et kjedelig sexliv. De få gangen vi først har oss, så blir det med litt riding og doggy, før en av oss kommer. Vi har vært sammen i over seks år, og de første årene før barna(3 & 2 år) kom til verden, så turte hun å prøve nye stillinger. Vi jobbet oss fremover, men etter at barna kom så har vi aldri kommet skikkelig igang. De første årene hadde vi sex ca 4 ganger i uken, nå har vi det kanskje 4 ganger i måneden. Vi har gått fra nokså erfarene til nybegynner igjen, og forblir på stedet hvil. Jeg har mange fantasier, men hun liker ikke å snakke om slike ting, og jeg får det derfor ikke uløp for hva jeg vil.

Mitt spørsmål er derfor; hvordan hadde du(kvinne) reagert dersom mannen din tok skikkelig for seg? Jeg leker med tanken på å "bruke" henne, uten å ta særlig hensyn til hva hun vil(ikke voldlig).

Hva synes du/dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233172-sprite-opp-v%C3%A5rt-sexliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hallon

det beste hadde jo vært å prate om det men hvis hun ikke vil det så er det o vanskelig. kan du ikke ta initiativ til noen av de stillingene som dere har prøvd ut før...? ta initiativ til det du har lyst til å prøve? du merker vel fort om hun ikke vil...

jeg liker å bli tatt med storm, at samboeren min tar initiativ til forskjellige ting siden jeg er litt forsiktig ift sånt. men du kan jo tenke på å bevisst gjøre det godt for henne også, ellers vil hun ihvertfall ikke tenker jeg.

Gjest Mirimanda

Jeg hadde ikke likt å bli "brukt" uten at jeg hadde sagt ifra om at det var ok på forhånd. Det kan være svært skremmende om man ikke vil. Synd at det er vanskelig å snakke med kjæresten din om problemet.

Du får fortelle henne hvor viktig dette er for deg, og for forholdet. (Ikke mas, fortell.) Si hva du tenker om dette og hva du ønsker deg, og gjerne også konsekvensen om det ikke endrer seg. Sex er for mange en stor del av et forhold, så om noen nekter å gjøre noe med problemet kan de ikke forvente seg annet enn at forholdet kjølner.

jeg liker det sånn, jeg :)

I mitt forhold så er det han som bestemmer i senga. Men det betyr jo ikke at alle liker det. Og skulle det være en ting jeg ikke vil gjøre, så sier jeg nei, og det er greit. Men han er dominant og jeg er underdanig. Dessuten har jeg ikke så store behov selv, og synes det er gøyere at han blir tilfredsstilt enn at jeg blir det.

Men du kan jo ikke plutselig bare begynne å ta kommando på den måten uten at dere har snakket om det først, og hun synes det er greit. Skjønner at det er vanskelig når hun ikke vil snakke om det. Prøv å ta det opp likevel :)

Gjest lemontree

Hvis hun ikke liker å bli brukt noe vel de færreste gjør, så er nok resultatet at du "slipper" å ha sex med henne ever igjen. Hun vil sannsynligvis finne deg frastøtende etterpå.

Er du heldig tenner dette henne, men dette må du klargjøre med henne først.

Annonse

Hvordan har dere det ellers? Det er vanligvis mye styr og arbeid med to små i hjemmet. Er du flink til å rydde kjøkkenbenken eller andre ting i huset uten at hun ber om det? At mannen min tar litt rot eller klesvask uten at jeg har sagt noe er en enorm lettelse og en god følelse av at jeg ikke står alene med alt.

Noe annet som er veldig viktig er å føle seg sett.

Stryk henne over håret/kinnet og vær øm. la henne sitte i armkroken og nyte nærheten!

Gjest pluss minus

min mann tok for seg en gang og det hadde jeg ik noe i mot. har barn selv så spontanitet har mye å si.

vi har to stk under to år og de sover på skift så når muligheten er der så hiver han seg på.

jeg var ganske sliten og var plutselig mer opptatt av husarbeid enn sex da ungene kom.

men det har forandret seg kraftig!

er mer seksuelt aktiv no enn ever!!

du kan jo prøve sånn forsiktig og se på hennes reaksjoner. det er vel og merke ik for alle.

men vi har hatt godt av det!!

Gjest ta meg!

Jeg hadde likt det veldig godt jeg.. ta meg please, hehe..

I mitt forhold har det gjerne vært motsatt.Jeg har to barn, og føler at jeg ikke får nok sex i forhold til behovet. Enda har jeg tatt av meg 10 kilo. Og føler meg veldig sexy.

jeg er jente, og liker å ta styring i senga, men alt etter humør. Liker veldig godt å bli tatt også, da føles det ut som om han har skikkelig lyst på meg, og begjærer meg. Ta meg på kjøkkenbenken liksom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...