Gjest Ikke nå Skrevet 27. mars 2001 Del Skrevet 27. mars 2001 Jeg er redd for at noe skal være unormalt med underlivet mitt. Jeg har født ett barn, ble da klippet og revnet i tillegg. Synes jeg har fått så lite mellomkjøtt i ettertid, nesten som om det bare eksisterer på utsiden. Når jeg kjenner etter, så kjennes det ut som at det er et stort hulrom innenfor mellomkjøttet, og at det bare er en hudflik som dekker over halve skjedeåpningen. Synes det er litt stramt (etter jeg ble sydd). Vet ikke om du forstår hva jeg mener, men jeg er bekymret for at når jeg skal føde om noen uker så vil jeg sprekke hele veien, fordi barnet plutselig møter motstand i denne stramme huden som dekker over. Tror du jeg har grunn til å bekymre meg utfra det jeg har beskrevet? Jeg har prøvd å massere med olje den siste tiden, for å bli mer elastisk. Men det er jo da jeg har blitt oppmerksom på det jeg beskriver her, så jeg har vel heller blitt mer bekyret for fødselen enn jeg var tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23318-bekymret-for-f%C3%B8dselen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 29. mars 2001 Del Skrevet 29. mars 2001 Ofta så kjänns det värre ut än vad det är. Jag tror inte att det kommer att bli några bekymmer för dig att föda barn pga detta. Förklara för din jordmor när du kommer in till förlossningsvadelningen, vad du kjänner och är rädd för. Då kan hon undersöka dig och evt vara obs på detta om det behövs. Det är vanligt att man går sönder mindre vid den andra förlossningen och att det som evt kjänns stramt är mera eftergivligt denna gången. Jag hoppas och tror inte att det blir några problem denna gången. Lycka till! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23318-bekymret-for-f%C3%B8dselen/#findComment-99034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.