Gå til innhold

Gravid - vil ikke være det.

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilt i kveld.

Huff. Jeg har følt det på meg, men ikke trodd på det.

Jeg er ikke i fast forhold engang. Har bare partner. Vi er begge single, med barn fra før. Trodde det var en sikker periode, så er jeg blitt gravid!

Clearbluen viste plusstegn i kveld ca en halv uke etter forventet mens. Jeg har min regelmessig. At den ikke kom, stemte overhodet ikke.

Fortvilt. Jeg vet ikke om jeg engang greier å manne meg opp til å fortelle partneren min om det engang. Vi har ikke snakket om det før, og ikke vet jeg om jeg skal si noe heller.

Jeg må kontakte legen nå. Huff, og jeg som hadde tenkt å unngå det her. Dumt, og jeg er dum, fryktelig dum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233313-gravid-vil-ikke-v%C3%A6re-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest satser også på sikre perioder

Uff, det var leit- håper det ordner seg for alle sitt beste uansett hva du/ dere skulle velge.

Ellers lurer jeg på hvor lang syklus du har og hva du regner som sikre perioder. Sånn når omtrent ble du befruktet?

Gjest fortvilt i kveld.

Uff, det var leit- håper det ordner seg for alle sitt beste uansett hva du/ dere skulle velge.

Ellers lurer jeg på hvor lang syklus du har og hva du regner som sikre perioder. Sånn når omtrent ble du befruktet?

Takk, takk det gjør det sikkert. Kunne vært verre.

Det må ha skjedd 13-14. mai.

Jeg får mens på klokkeslettet, og når den ikke kom den 24, som den skulle, tok jeg Clearblue test i går, og den var positiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...