Gå til innhold

Jenter med barn, er de hyperaktuelle...?

Anbefalte innlegg

Til jenter med et eller flere barn: Tror dere at dere er like interessante "på markedet" som de uten barn?

Jeg spør dette spørsmålet fordi jeg selv "drukner" i alenemødre, men sliter med å finne ei jente uten barn.

Jeg spør dette spørsmålet like mye på grunn av min egen frustrasjon som min nysgjerrighet. Hva er det som får ei jente til å strutte av selvtillitt når hun har barn, mens de uten barn veldig ofte er sjenerte.

Jeg mener ikke at de med flere barn er mindre seksuellt attraktive, men med tanke på samliv, er de for min del helt uaktuelle. Likevel er det denne gruppen mennesker som tar kontakt.

Så, tilbake til spørsmålet... Dere jenter med flere enn et barn, anser dere dere selv som høyaktuelle jenter, eller er jeg et "offer" for seksuellt frustrerte "graspett"?

Vær så snill å ikke legg for mye i denne tråden da, den er ikke "hyper-seriøs", kun et utløp for kveldens frustrasjon... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233333-jenter-med-barn-er-de-hyperaktuelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest printa

Hæ, du får begrepet "alenemødre" til å høres skikkelig ille ut.

Om vi har ett eller flere barn er vi ikke mer eller mindre sexuelt frustrerte enn de uten barn. Jeg aner ikke om at det engang finnes et skille der.

Men, jeg har opplevd at menn ofte skyr oss som er alene med barn. Jeg har truffet menn i førti åra, som har vært veldig interessert. Lesset meg ned med txtmld, til de har fått det som de ville. Og jeg har selvfølelig vært like naiv hver gang.

Nå har jeg omsider begynt å lære. For når de får det som de vil, takker de for seg etter noen uker.

Det er lite sexy å møte en mann i førtiåra, som ikke har selvtillit, og vet hva han vil.

Nå som jeg har vært alene med barn over så lang tid, ønsker jeg på ingen måte et voksent barn, til i livet mitt.

Når det er sagt, kan jeg også gjerne tilføye at menn som har vært gift, har ofte et lass med unger med seg på kjøpet. I tillegg kanskje ei eksdame som ikke er helt god i hodet, som man må forholde seg til.

Det finnes selvfølelig single menn som ikke har vært gift og har barn fra før også. Men det må være noe galt med dem også.;-)

Gjest Rocksanne

Hæ, du får begrepet "alenemødre" til å høres skikkelig ille ut.

Om vi har ett eller flere barn er vi ikke mer eller mindre sexuelt frustrerte enn de uten barn. Jeg aner ikke om at det engang finnes et skille der.

Men, jeg har opplevd at menn ofte skyr oss som er alene med barn. Jeg har truffet menn i førti åra, som har vært veldig interessert. Lesset meg ned med txtmld, til de har fått det som de ville. Og jeg har selvfølelig vært like naiv hver gang.

Nå har jeg omsider begynt å lære. For når de får det som de vil, takker de for seg etter noen uker.

Det er lite sexy å møte en mann i førtiåra, som ikke har selvtillit, og vet hva han vil.

Nå som jeg har vært alene med barn over så lang tid, ønsker jeg på ingen måte et voksent barn, til i livet mitt.

Når det er sagt, kan jeg også gjerne tilføye at menn som har vært gift, har ofte et lass med unger med seg på kjøpet. I tillegg kanskje ei eksdame som ikke er helt god i hodet, som man må forholde seg til.

Det finnes selvfølelig single menn som ikke har vært gift og har barn fra før også. Men det må være noe galt med dem også.;-)

Du får jo sex selv også de ukene? Man må vel ikke ha som mål å finne en livsledsager i alle man har sex med?

Gjest printa

Du får jo sex selv også de ukene? Man må vel ikke ha som mål å finne en livsledsager i alle man har sex med?

Har ikke sex med veldig mange, men det er betenkelig at så voksne menn kan være så lite sikker på seg selv.

Vil de ikke ha noe forhold, får de holde seg unna sex`en også da.

Nå var jeg veldig ironisk i innlegget mitt, jeg håper du la merke til det;-)

ser ofte på film der det skal tiltrekke med en mann med et barn på armen...

har alltid tenkt at dette hadde gitt meg motsatt virkning. wæ -en alenepappa!

mine barn, dine barn, våre barn. den har tre barn, du har ingen, den vil ikke ha fler -> du får ingen egne barn. jul hos mine foreldre, jul hos dine foreldre, jul hos oss? har du en, og vi en, skal barna bare feire annenhver jul sammen? min eks, din eks, sjalusi og tåpskap...

nei, spar meg for! jeg kan ALDRI sikre meg at jeg ikke skilles fra far til mine barn (har ikke enda) (etter statestikken har jeg bare 50% sjanse). Men jeg skal gjøre alt i min makt å få forholdet til å gå på positive veger. jeg skal ikke forlåve/gifte meg hvis jeg har et hint av usikkerhet.

å hvis det så skjer at jeg blir alenemamma eller hva-som-helst, så skal jeg for Guds skyld ut på byen for å kapre meg en rollemodell for mine barn!

Omtrent like interessant, bortsett fra hos de som hater unger da, naturlig nok:-)

Men nå er jeg sikkert endel eldre enn deg, og folk flest på min alder har barn. Det blir nesten så man vegrer seg for å involvere seg med en som ikke har barn, fordi man er usikker på om de vil takle og forstå at de ikke kommer først til enhver tid.

Annonse

laguna1365380434

Jeg har ikke selv, men jeg kjenner et par jenter med barn som er single..Og, jupp, jeg tror da defintivt de ser på seg selv som aktuelle på markedet.. Og visst skulle de jo også det, søte, sneisne og morsomme jenter! :-)

Men jeg tror jo det er litt mere komplisert for dem ennfor oss ansvarsfrie.. Byflying og sjekking må legges til uker der barnet er hos faren etc.. De venninnene jeg har er i allefall minst like uinterssert i at barnet deres skal være nødt til å bli introdusert for en rekke tilfeldfige "onkler" som det de tilfeldige "onklene" er i å bli introdusert for ungene, sånn på rappen..;-)

Gjest LOTUS78

ser ofte på film der det skal tiltrekke med en mann med et barn på armen...

har alltid tenkt at dette hadde gitt meg motsatt virkning. wæ -en alenepappa!

mine barn, dine barn, våre barn. den har tre barn, du har ingen, den vil ikke ha fler -> du får ingen egne barn. jul hos mine foreldre, jul hos dine foreldre, jul hos oss? har du en, og vi en, skal barna bare feire annenhver jul sammen? min eks, din eks, sjalusi og tåpskap...

nei, spar meg for! jeg kan ALDRI sikre meg at jeg ikke skilles fra far til mine barn (har ikke enda) (etter statestikken har jeg bare 50% sjanse). Men jeg skal gjøre alt i min makt å få forholdet til å gå på positive veger. jeg skal ikke forlåve/gifte meg hvis jeg har et hint av usikkerhet.

å hvis det så skjer at jeg blir alenemamma eller hva-som-helst, så skal jeg for Guds skyld ut på byen for å kapre meg en rollemodell for mine barn!

Tror ikke du folk flest har intensjoner om å kjempe til siste krampetrekk for ekteskapet sitt? Det er ingen som ønsker å skille seg helt uten videre. Men ting skjer og livet blir ikke alltid slik man hadde tenkt.

Jeg velger å snu på spørssmålstillingen din. Hvorfor skal IKKE en jente strutte av selvtillitt selv om hun har barn?? Det å ha barn er ingen sykdom vet du. En kvinne mister ikke sine tanker, sin identitet og sjel selv om hun har blitt mor.

Det eneste som endrer seg identitetsmessig når man får barn er at man er mamma. Utenom dette er hun fremdeles den samme kvinnen som trenger nøyaktig like mye kjærlighet i livet som tidligere.

Så de kvinnene som du har vært borti er kort og godt seg selv. Har de alltid hatt selvtillit så er det ingen grunn til å miste den selv om de har fått barn. Barna er en del av livet som alltid vil være der. Og det å undergrave ting ved å miste selvtillit fordi man har barn, hører ikke noe sted hjemme. De som er uten barn og som er sjenerte er mest sannsynlig sjenerte når de får barn også (men det bør føyes til at folk blir litt mer modne med årene).

At du kaller de for sexuelt frustrerte graspett forteller mer om deg enn om kvinnene med barn. For som sagt. Mødre er mennesker med behov de også.Og de behovene er uavhengig om de har barn eller ei. Jeg tror bare at du på sett og vis har glemt det. Og tror at du hadde sett annerledes på dem hvis de IKKE hadde hatt barn. Da hadde du ikke lenger sett på dem som seksuelt frustrerte, men normale... tenk litt på den, du... :0)

Omtrent like interessant, bortsett fra hos de som hater unger da, naturlig nok:-)

Men nå er jeg sikkert endel eldre enn deg, og folk flest på min alder har barn. Det blir nesten så man vegrer seg for å involvere seg med en som ikke har barn, fordi man er usikker på om de vil takle og forstå at de ikke kommer først til enhver tid.

"Omtrent like interessant, bortsett fra hos de som hater unger da, naturlig nok:-)"

Man trenger ikke hate unger for å ikke ville innlate seg for mye med noen med barn. Jeg hater på ingen måte unger, men da jeg har absolutt null interesse for dem så ville jeg neppe ha ønsket et forhold med dette. Men selvgølgelig - man vet jo aldri, om man møter "den rette" etc. etc.

"..........................................."

Har ikke sex med veldig mange, men det er betenkelig at så voksne menn kan være så lite sikker på seg selv.

Vil de ikke ha noe forhold, får de holde seg unna sex`en også da.

Nå var jeg veldig ironisk i innlegget mitt, jeg håper du la merke til det;-)

"Vil de ikke ha noe forhold, får de holde seg unna sex`en også da."

Hvis du mener at man bør la være å spille møte-person-flørte-evt.forelskelse-date-spillet etc., så er jeg enig. Ønsker man bare sex, så må man passe på så godt det lar seg gjøre å møte andre som heller ikke vil noe annet.

"............................................"

Gjest printa

"Vil de ikke ha noe forhold, får de holde seg unna sex`en også da."

Hvis du mener at man bør la være å spille møte-person-flørte-evt.forelskelse-date-spillet etc., så er jeg enig. Ønsker man bare sex, så må man passe på så godt det lar seg gjøre å møte andre som heller ikke vil noe annet.

"............................................"

Det var det jeg mente ja. Følelser er noe dritt, når den andre parten bare spiller flørte, kjæreste, date spillet.

Jeg velger å snu på spørssmålstillingen din. Hvorfor skal IKKE en jente strutte av selvtillitt selv om hun har barn?? Det å ha barn er ingen sykdom vet du. En kvinne mister ikke sine tanker, sin identitet og sjel selv om hun har blitt mor.

Det eneste som endrer seg identitetsmessig når man får barn er at man er mamma. Utenom dette er hun fremdeles den samme kvinnen som trenger nøyaktig like mye kjærlighet i livet som tidligere.

Så de kvinnene som du har vært borti er kort og godt seg selv. Har de alltid hatt selvtillit så er det ingen grunn til å miste den selv om de har fått barn. Barna er en del av livet som alltid vil være der. Og det å undergrave ting ved å miste selvtillit fordi man har barn, hører ikke noe sted hjemme. De som er uten barn og som er sjenerte er mest sannsynlig sjenerte når de får barn også (men det bør føyes til at folk blir litt mer modne med årene).

At du kaller de for sexuelt frustrerte graspett forteller mer om deg enn om kvinnene med barn. For som sagt. Mødre er mennesker med behov de også.Og de behovene er uavhengig om de har barn eller ei. Jeg tror bare at du på sett og vis har glemt det. Og tror at du hadde sett annerledes på dem hvis de IKKE hadde hatt barn. Da hadde du ikke lenger sett på dem som seksuelt frustrerte, men normale... tenk litt på den, du... :0)

Nå kan de som har barn kanskje ikke gå ut like mye på "sjekkert" som andre. Enten har de ikke så mye tid og overskudd til å gå på byen, eller de vil ikke introdusere nye "stefedre" for barnet sitt stadig vekk. Så jeg skjønner godt at innsender stiller spørsmålet om hvor "aktuelle" de tror de er. Dessuten er det sikkert også mange menn som er skeptiske til å inngå et forhold til ei dame med barn fra før.

Men det er selvsagt ikke slik at man endrer personlighet eller får mindre selvtillit etter at man har fått barn.

Annonse

Gjest kos til alle verdens mødre, single eller ikke

jeg tror også du bør snu det!Du ser på feil jenter. Se etter de som ikke er så frempå da vel. Det er sannsynlig at de som ikke har vært så frempå ikke har hatt like lett for å få seg et ligg, og dermed et mindre planlagt barn. Det er en kjensgjerning at de jentene som byr seg frem mest, blir mest pop., selv om det ikke alltid finnes grunnlag for det.Tenk det du!og dere som følte dere truffet nå:ikke ta alt til dere. Dere er gode mennesker alle sammen, og barna er det beste vi har her i verden. Det er synd på gutter som Lars "lur" eller ikke, som ikke har forstått det

jeg tror også du bør snu det!Du ser på feil jenter. Se etter de som ikke er så frempå da vel. Det er sannsynlig at de som ikke har vært så frempå ikke har hatt like lett for å få seg et ligg, og dermed et mindre planlagt barn. Det er en kjensgjerning at de jentene som byr seg frem mest, blir mest pop., selv om det ikke alltid finnes grunnlag for det.Tenk det du!og dere som følte dere truffet nå:ikke ta alt til dere. Dere er gode mennesker alle sammen, og barna er det beste vi har her i verden. Det er synd på gutter som Lars "lur" eller ikke, som ikke har forstått det

Eh, det er vel ikke nødvendigvis de som får flest ligg som får flest barn?

Hørt om prevensjon?

Dette var et morsomt innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...