Gå til innhold

Et savn!

Gjest life it`s hard sometimes

Anbefalte innlegg

Jeg savner å få nærhet og trøst. Å få være "liten" og få støtte når ting er tungt. Jeg savner virkelig å ikke alltid måtte være tøff og sterk. Nesten som en konkurranse om hvem som er sterkest psykisk. Jeg er sliten av dette skuespillet.

Jeg er ikke glad i oralsex, hverken gi eller ta. Noe som sitter langt inne etter en barndom med holdningen Ikke plukk der, vask fingrene, ikke ta på doen den er skitten osv osv.

Pga denne "begrensingen" i sexlivet (selvfølgelig det beste min mann vet) så sliter vi max. Han ser på meg som unormal og vanskelig som ikke kan gi ham det, mens jeg brekker meg bare han bretter frem den illeluktende "lørva" si. Han har mye forhud, og når pikken ikke står, så er den innpakka i forhud som klistrer seg fast. Hermetisk pakket pikk lukter ille!! I tillegg er den full av lo til enhver tid.

Med andre ord så er jeg begynt å se på mannen min som skitten, og med hans "krav" så går kroppen min i forsvar med en gang han er i nærheten. Jeg må være tøff, sterk, ikke vise min svake side osv

Min mann røyker og drikker mye kaffe, tannbørsten er dessverre ikke hans beste venn, så han har sorte/brune/gule tenner med hvitt skjegg. Klarer ikke å kline med han, i tillegg er ånden elendig med innblanding av røyk...

Alt låste seg totat for 4-5 år siden, da han "krevde" sex med meg på et pasientrom på sykehuset 6 uker etter en fødsel der vi fikk et meget sykt barn, som svevde i det uvisse. (tre typer med. overvåkning døgnet rundt, sonde osv)

Jeg ga etter, men fikk gjort det en annen plass enn på sykehuset, morgenen etter fikk jeg ekstreme menssmerter, og det kom ut en klump med levret blod. Måtte inn til innvendig ul for å sjekke om det var mer rester av morkaken igjen.

På denne tiden var jeg helt pumpa psykisk og denne påkjenningen i tilleg var tøff.

Nå er ekteskapet vårt rart. Vi fungerer flott i det daglige mht samarbeid og ungene. Alt er fint inntil vi kommer til sex og nærhet. Jeg klarer ikke å gi han noe. Han vil ikke ha nærhet i det daglige, må ligge under egen dyne i vår store (180 cm) seng. Når han vil ha noe så åpner han dyna si og ber meg under, etterpå er det ilbake "til sitt".

Får aldri et stryk over håret eller kinnet. Men han sier at "han elsker meg" og jeg får alltid et "muss" når han drar noe sted.

Er det noe jeg kan gjøre for å få dette på rett kjøl? Det er så vondt å ha det slik at jeg må sette autopilot på til vanlig for at det skal fungere.

Men når jeg har dårlige dager så blir det mye sinne og aggresjon, noe som dessverre går ut over ungene også.

HJELP

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi mannen din et realt kurs i intimhygiene før han får slippe til i det hele tatt! Han der hadde ikke kommet innom døra hos meg i alle fall.

Når jeg nevner noe om dette, så mener han at jeg fremstiller han som et svin. Han mener selv han er renslig og at alt er i skjønneste orden.

Jeg har forsøkt å gi han elektrisk tannbørste, tannkrem for røykere osv...

Jeg er på nippet til å tro at det er meg det er noe galt med, at jeg er for fisefin, og unormal. For alle de andre han har hatt har jo ikke sagt noe til han eller hatt noe imot oralsex..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779406
Del på andre sider

Annonse

Trist å lese det du skriver. Jeg er mann, men har helt annen oppfatning enn din mann av kommunikasjon, hygiene, empati, gjensidighet og nærhet. Kan prøve å gi noen råd.

KOMMUNIKASJON:

"Jeg savner å få nærhet og trøst. Å få være "liten" og få støtte når ting er tungt. Jeg savner virkelig å ikke alltid måtte være tøff og sterk. Nesten som en konkurranse om hvem som er sterkest psykisk. Jeg er sliten av dette skuespillet."

"Men når jeg har dårlige dager så blir det mye sinne og aggresjon, noe som dessverre går ut over ungene også."

Våg å vise deg svak. Det er en måte å vise behov. Mye lettere å være imøtekommende til ditt behov om du er myk og feminin, enn ilter/agressiv/"sterk". "Sterke" kvinner virker frastøtende og avvisende. Aggresjon virker opprivende. Det må du tøyle mer.

HYGIENE:

"Jeg er ikke glad i oralsex, hverken gi eller ta. Noe som sitter langt inne etter en barndom med holdningen Ikke plukk der, vask fingrene, ikke ta på doen den er skitten osv osv.

Pga denne "begrensingen" i sexlivet (selvfølgelig det beste min mann vet) så sliter vi max. Han ser på meg som unormal og vanskelig som ikke kan gi ham det, mens jeg brekker meg bare han bretter frem den illeluktende "lørva" si. Han har mye forhud, og når pikken ikke står, så er den innpakka i forhud som klistrer seg fast. Hermetisk pakket pikk lukter ille!! I tillegg er den full av lo til enhver tid.

Med andre ord så er jeg begynt å se på mannen min som skitten, og med hans "krav" så går kroppen min i forsvar med en gang han er i nærheten. Jeg må være tøff, sterk, ikke vise min svake side osv"

"Min mann røyker og drikker mye kaffe, tannbørsten er dessverre ikke hans beste venn, så han har sorte/brune/gule tenner med hvitt skjegg. Klarer ikke å kline med han, i tillegg er ånden elendig med innblanding av røyk..."

Tobakk er super-kvalmt, har aldri røyka selv. Dårlig hygiene og særlig munnhygiene er nesten like ille. Du har min sympati. Her må du virkelig vise et forandringsbehov. Hygiene er så viktig for meg at kvinners sminke virker frastøtende. Folk er forskjellige. F.eks. er oralsex for meg kvalmt, har aldri hatt det. Når noen ikke greier oralsex, MÅ det respekteres. Han burde vite hva som virker frastøtende på andre og særlig deg. Det er første plass som trengs forandring.

EMPATI OG GJENSIDIGHET:

"Alt låste seg totat for 4-5 år siden, da han "krevde" sex med meg på et pasientrom på sykehuset 6 uker etter en fødsel der vi fikk et meget sykt barn, som svevde i det uvisse. (tre typer med. overvåkning døgnet rundt, sonde osv)

Jeg ga etter, men fikk gjort det en annen plass enn på sykehuset, morgenen etter fikk jeg ekstreme menssmerter, og det kom ut en klump med levret blod. Måtte inn til innvendig ul for å sjekke om det var mer rester av morkaken igjen.

På denne tiden var jeg helt pumpa psykisk og denne påkjenningen i tilleg var tøff."

Begriper ikke menn som orker sex når så åpenbar gjensidighet mangler.

NÆRHET:

"Nå er ekteskapet vårt rart. Vi fungerer flott i det daglige mht samarbeid og ungene. Alt er fint inntil vi kommer til sex og nærhet. Jeg klarer ikke å gi han noe. Han vil ikke ha nærhet i det daglige, må ligge under egen dyne i vår store (180 cm) seng. Når han vil ha noe så åpner han dyna si og ber meg under, etterpå er det ilbake "til sitt".

Får aldri et stryk over håret eller kinnet. Men han sier at "han elsker meg" og jeg får alltid et "muss" når han drar noe sted."

Pussige greier. For meg er fysisk nærhet med kos, klem og kjærtegn viktigere enn selve sexen. Sex uten mye fysisk nærhet nytter ikke, er verdiløst. Det å ha henne på fanget, styke henne over håret, la henne lette sitt hjerte er herlig.

ENDRINGSBEHOV:

"Er det noe jeg kan gjøre for å få dette på rett kjøl? Det er så vondt å ha det slik at jeg må sette autopilot på til vanlig for at det skal fungere."

Ja, selvfølgelig. Ta han med deg til familierådgivningskontor. Han må se at ekteskap trenger å være gjensidig tilfredstillelse av hverandres behov. Og dere må finne bedre måter å kommunisere på. Våg å vise deg sårbar og dine behov. Fortell hvorfor det er vanskelig å inmøtekomme hans behov. Det tar nok lang tid, men er nok verdt det. Vis han at han har noe å vinne på å bli med deg dit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779481
Del på andre sider

Gjest Røyk og kaffe gir kvalm ånde

Når jeg nevner noe om dette, så mener han at jeg fremstiller han som et svin. Han mener selv han er renslig og at alt er i skjønneste orden.

Jeg er på nippet til å tro at det er meg det er noe galt med, at jeg er for fisefin, og unormal. For alle de andre han har hatt har jo ikke sagt noe til han eller hatt noe imot oralsex..

Hva andre har gjort før deg kan bare være løgn.

Jeg måtte løpe ut og brekke meg etter din beskrivelse.

Din beskrivelse er det motsatte av hvordan jeg beskriver min drømmetype. Jeg forstår ikke hvordan du holder ut dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779530
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å dele hus og seng (!) med han der...

Men nå er vi etablert og har barn.. kan ikke bare stikke..

Syns egentlig innlegget til "en mann" er fornuftig, det må da være NOE som kan gjøres...

Vil jo tro at jeg må svelge noen kameler og innrette meg litt jeg og.

Vil ikke gi opp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779544
Del på andre sider

Hva andre har gjort før deg kan bare være løgn.

Jeg måtte løpe ut og brekke meg etter din beskrivelse.

Din beskrivelse er det motsatte av hvordan jeg beskriver min drømmetype. Jeg forstår ikke hvordan du holder ut dette.

He He

Måtte lese mitt eget innlegg en gang til for å se det "utenifra".

Selv om jeg mener det som står der og at det er mitt syn på saken, så går man jaggu litt i forsvar når andre kommenterer det! Sprøtt hva man godtar fra de man er glad i!

Jeg har brekt meg noen ganger ja, og jeg snørper munnen igjen når han prøver på noe som kan ligne "klining"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779547
Del på andre sider

Gjest Hm, ille spør du meg

Uff.... Syns det høres ille ut at han tvinga deg til å ha sex i en slik vanskelig periode av livet. De tville jeg aldri ha funnet meg i og min mann ville aldri presset seg på på den måten. ALDRI!

Din mann er nødt til å skjønne at han er nødt til å være renslig både med tannhygiene og alle andre steder dersom du skal orke å ha nærhet med ham. Det er han som har problemer fordi han tenker bare på seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779555
Del på andre sider

Gjest Hm, ille spør du meg

NEI NEI NEI!!! Det er IKKE deg det er noe galt med og ikke la ham få deg til å tro det. Jeg syns "en mann" hadde mye lurt å si i sitt svar til deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779559
Del på andre sider

Annonse

*ugh, tror jeg svelgte litt oppgulp der*

Mannen din må lære å vaske seg, ordentlig. Jeg ville ALDRI ha gitt oralsex til en fyr som ikke er renslig på det området. Uansett hvor glad jeg var i han.

Hva med å foreslå å gi han oralsex i dusjen? På den måten kan du tukle med den og gi den en real vask før du setter igang med oralsexen.

Ang tannhygiene, fytti, det er jo alfa og omega når det kommer til kyssing.

Du må si det til han!: Han er jo din mann, må da tåle å høre slikt?

Ang det med nærhet så si at du trenger det! SI at du trenger det for å ville ha lyst på sex,oralsex osv. Så kanskje han gjør mer ut av seg ovenfor deg og da vil du gjøre mer for han.

Det vil han jo merke.

Men aldri - aldri, la deg bli "tvunget" til å ha sex når du ikke vil eller er klar.

Jeg er regelrett sjokkert over at mannen din faktisk ville ha sex med deg 6 uker etter fødslen og når du ikke var særlig i humør for det.

Æsj, jeg må si jeg hadde fått et helt utrolig dårlig forhold til sex med en slik fyr dersom det var slik som det er hos deg.

Ville ikke orket å ta i han med en stang, mindre å kose med han.

Dere må snakke sammen, og dere må lytte. Slikt går det ikke ann å ha det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779569
Del på andre sider

*ugh, tror jeg svelgte litt oppgulp der*

Mannen din må lære å vaske seg, ordentlig. Jeg ville ALDRI ha gitt oralsex til en fyr som ikke er renslig på det området. Uansett hvor glad jeg var i han.

Hva med å foreslå å gi han oralsex i dusjen? På den måten kan du tukle med den og gi den en real vask før du setter igang med oralsexen.

Ang tannhygiene, fytti, det er jo alfa og omega når det kommer til kyssing.

Du må si det til han!: Han er jo din mann, må da tåle å høre slikt?

Ang det med nærhet så si at du trenger det! SI at du trenger det for å ville ha lyst på sex,oralsex osv. Så kanskje han gjør mer ut av seg ovenfor deg og da vil du gjøre mer for han.

Det vil han jo merke.

Men aldri - aldri, la deg bli "tvunget" til å ha sex når du ikke vil eller er klar.

Jeg er regelrett sjokkert over at mannen din faktisk ville ha sex med deg 6 uker etter fødslen og når du ikke var særlig i humør for det.

Æsj, jeg må si jeg hadde fått et helt utrolig dårlig forhold til sex med en slik fyr dersom det var slik som det er hos deg.

Ville ikke orket å ta i han med en stang, mindre å kose med han.

Dere må snakke sammen, og dere må lytte. Slikt går det ikke ann å ha det!

"Han har mye forhud, og når pikken ikke står, så er den innpakka i forhud som klistrer seg fast. Hermetisk pakket pikk lukter ille!! I tillegg er den full av lo til enhver tid."

Han er jo ikke urenslig i den forstand.. han dusjer hver dag, men som du ser over, så har han mye forhud. Hodet er "hermetisk" lukket, klistret igjen av fuktig forhud.. Det blir innestengt lukt av det..

Men tannpussen er det værre med, den tas ikke! Har prøvd å si det til han, både hint og klartekst.

Han er også inneforstått med mitt savn av nærhet, men hva hjelper det når han ikke får det han vil, så gidder jo ikke han å gi meg noe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779578
Del på andre sider

Trist å lese det du skriver. Jeg er mann, men har helt annen oppfatning enn din mann av kommunikasjon, hygiene, empati, gjensidighet og nærhet. Kan prøve å gi noen råd.

KOMMUNIKASJON:

"Jeg savner å få nærhet og trøst. Å få være "liten" og få støtte når ting er tungt. Jeg savner virkelig å ikke alltid måtte være tøff og sterk. Nesten som en konkurranse om hvem som er sterkest psykisk. Jeg er sliten av dette skuespillet."

"Men når jeg har dårlige dager så blir det mye sinne og aggresjon, noe som dessverre går ut over ungene også."

Våg å vise deg svak. Det er en måte å vise behov. Mye lettere å være imøtekommende til ditt behov om du er myk og feminin, enn ilter/agressiv/"sterk". "Sterke" kvinner virker frastøtende og avvisende. Aggresjon virker opprivende. Det må du tøyle mer.

HYGIENE:

"Jeg er ikke glad i oralsex, hverken gi eller ta. Noe som sitter langt inne etter en barndom med holdningen Ikke plukk der, vask fingrene, ikke ta på doen den er skitten osv osv.

Med andre ord så er jeg begynt å se på mannen min som skitten, og med hans "krav" så går kroppen min i forsvar med en gang han er i nærheten. Jeg må være tøff, sterk, ikke vise min svake side osv"

"Min mann røyker og drikker mye kaffe, tannbørsten er dessverre ikke hans beste venn, så han har sorte/brune/gule tenner med hvitt skjegg. Klarer ikke å kline med han, i tillegg er ånden elendig med innblanding av røyk..."

Tobakk er super-kvalmt, har aldri røyka selv. Dårlig hygiene og særlig munnhygiene er nesten like ille. Du har min sympati. Her må du virkelig vise et forandringsbehov. Hygiene er så viktig for meg at kvinners sminke virker frastøtende. Folk er forskjellige. F.eks. er oralsex for meg kvalmt, har aldri hatt det. Når noen ikke greier oralsex, MÅ det respekteres. Han burde vite hva som virker frastøtende på andre og særlig deg. Det er første plass som trengs forandring.

EMPATI OG GJENSIDIGHET:

"Alt låste seg totat for 4-5 år siden, da han "krevde" sex med meg på et pasientrom på sykehuset 6 uker etter en fødsel der vi fikk et meget sykt barn, som svevde i det uvisse. (tre typer med. overvåkning døgnet rundt, sonde osv)

På denne tiden var jeg helt pumpa psykisk og denne påkjenningen i tilleg var tøff."

Begriper ikke menn som orker sex når så åpenbar gjensidighet mangler.

NÆRHET:

"Nå er ekteskapet vårt rart. Vi fungerer flott i det daglige mht samarbeid og ungene. Alt er fint inntil vi kommer til sex og nærhet. Jeg klarer ikke å gi han noe. Han vil ikke ha nærhet i det daglige, må ligge under egen dyne i vår store (180 cm) seng. Når han vil ha noe så åpner han dyna si og ber meg under, etterpå er det ilbake "til sitt".

Får aldri et stryk over håret eller kinnet. Men han sier at "han elsker meg" og jeg får alltid et "muss" når han drar noe sted."

Pussige greier. For meg er fysisk nærhet med kos, klem og kjærtegn viktigere enn selve sexen. Sex uten mye fysisk nærhet nytter ikke, er verdiløst. Det å ha henne på fanget, styke henne over håret, la henne lette sitt hjerte er herlig.

ENDRINGSBEHOV:

"Er det noe jeg kan gjøre for å få dette på rett kjøl? Det er så vondt å ha det slik at jeg må sette autopilot på til vanlig for at det skal fungere."

Ja, selvfølgelig. Ta han med deg til familierådgivningskontor. Han må se at ekteskap trenger å være gjensidig tilfredstillelse av hverandres behov. Og dere må finne bedre måter å kommunisere på. Våg å vise deg sårbar og dine behov. Fortell hvorfor det er vanskelig å inmøtekomme hans behov. Det tar nok lang tid, men er nok verdt det. Vis han at han har noe å vinne på å bli med deg dit.

tusen takk for at du tok deg tid til et så fyldig og godt svar!

Mye sant i det du skriver. må nok kanskje ta tak i dette skikkelig.. Er beinhard, og går i forsvarsposisjon meget kjapt, for ikke å "knekke". Klarer ikke å vise følelser til han. Virker ikke som han er vant med det fra før, hvis noen gråter er de sytete og sutrete.

Når jeg èn gang knekte sammen mens ungen var syk, på sykehuset fikk jeg i ettertid høre at "vi så jo hvem som var sterkest"...

Altså en seier å ikke vise følelser, og et stort nederlag å gråte over det dødssyke barnet.

Istedet for å gråte viste han sin sorg med sinne og aggresjon, så jeg trødde noe forsiktig for ikke å fyre opp, hadde ikke taklet en krangel da!

Han trenger vel å lære seg å vise følelser han og, kan ikke være mulig at folk skal være slik?

Vel vi har visst en lang vei å gå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779582
Del på andre sider

Min kjære pusser tenner to ganger om dagen, han røyker ikke, han dusjer hver dag og vasker seg nedentil samtidig. Det er et minstemål av personlig hygiene etter min mening. Gjør det samme selv da. Om man ikke har anledning til å dusje en dag så bør man i alle fall vaske seg med klut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779613
Del på andre sider

tusen takk for at du tok deg tid til et så fyldig og godt svar!

Mye sant i det du skriver. må nok kanskje ta tak i dette skikkelig.. Er beinhard, og går i forsvarsposisjon meget kjapt, for ikke å "knekke". Klarer ikke å vise følelser til han. Virker ikke som han er vant med det fra før, hvis noen gråter er de sytete og sutrete.

Når jeg èn gang knekte sammen mens ungen var syk, på sykehuset fikk jeg i ettertid høre at "vi så jo hvem som var sterkest"...

Altså en seier å ikke vise følelser, og et stort nederlag å gråte over det dødssyke barnet.

Istedet for å gråte viste han sin sorg med sinne og aggresjon, så jeg trødde noe forsiktig for ikke å fyre opp, hadde ikke taklet en krangel da!

Han trenger vel å lære seg å vise følelser han og, kan ikke være mulig at folk skal være slik?

Vel vi har visst en lang vei å gå.

"tusen takk for at du tok deg tid til et så fyldig og godt svar!"

:-)

"Mye sant i det du skriver. må nok kanskje ta tak i dette skikkelig.. Er beinhard, og går i forsvarsposisjon meget kjapt, for ikke å "knekke". Klarer ikke å vise følelser til han. Virker ikke som han er vant med det fra før, hvis noen gråter er de sytete og sutrete."

Jeg hadde ikke oppfattet det som sutrete/sytete. Det tror jeg ikke han heller gjør. Men han bør bli vandt med å se dine svake sider også. Det er ingenting å skamme seg over. Viser du dine svaker sider, er det tydligere for ham at du trenger empati. Viser du deg hard, sier du indirekte at du ikke trenger empati. Jeg kan love deg at det første menn vanligvis gjør når de møte hardhet er å oppfatte det som "konkurranse" og reagere deretter.

Merk deg en ting: Viser du deg hard/agressiv/kritisk osv. blir det bortimot umulig å vise deg nærhet. Da blir sex for ham kun tilfredstillelse av det rent fysiske behovet og så stopper det der. Ikke ett eneste steg videre. Menn setter pris på feminine kvinner, de myke, de som kan vise sine svakheter og ikke bedriver maktkamp i forholdet. Det gir åpenhet for å gi nærhet og empati slik du savner.

"Når jeg èn gang knekte sammen mens ungen var syk, på sykehuset fikk jeg i ettertid høre at "vi så jo hvem som var sterkest"..."

HUFF !!! Det der er feminisme-tankegang, at alle skal være like, kvinner skal være sterke, greie like mye motgang som menn.

Ikke gå med på den løgnen, da sliter du deg helt ut. La mannen din ta de tyngste byrdene, så støtter du ham så langt du kan.

"Altså en seier å ikke vise følelser, og et stort nederlag å gråte over det dødssyke barnet.

Istedet for å gråte viste han sin sorg med sinne og aggresjon, så jeg trødde noe forsiktig for ikke å fyre opp, hadde ikke taklet en krangel da!"

Det er ikke seier å kvele sorg. Det er komplett unødvendig. Sorg oppstår etter en vond hendelse du ikke kan gjøre noe med lenger. Sorge er å bearbeide tankekjøret man har etter vonde hendelser. Det er seier å stoppe aggresjon fordi aggresjon ødelegger forholdet mellom mennesker. Aggresjon oppstår både før og etter vondehendelser og er gjerne årsaken til vonde hendelser. Derfor bør du kvele aggresjon, men ikke sorg.

"Han trenger vel å lære seg å vise følelser han og, kan ikke være mulig at folk skal være slik?"

Ja, selvfølgelig. Men han kommer ikke til å gjøre det dersom du viser deg like hard som du har vært hittil. Vis at du har mer å gi (f.eks. når det gjelder sex) dersom han legger om på hygiene og at hygiene-slurv og oral-sex er en alvorlig hindring for deg. Så må du venne ham til at du trenger mer fysisk nærhet. Når det hygiene-slurvet er passert, bør du sette deg på fanget hans, gi fysisk nærhet selv. Ta initiativ selv til fysisk nærhet, ikke spør om lov, men ta deg til rette selv, vel og merke på hensynsfull måte og være oppmerksom på hans ønsker også. Ekteskapsløfte betyr også at han er din eiendom helt bokstavlig. Da er det umoralsk å nekte deg noe.

"Vel vi har visst en lang vei å gå."

Det er viktig å være klar over slik at du/dere ikke mister motet fordi det tar lang tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1779624
Del på andre sider

Gjest anonym da

Min kjære pusser tenner to ganger om dagen, han røyker ikke, han dusjer hver dag og vasker seg nedentil samtidig. Det er et minstemål av personlig hygiene etter min mening. Gjør det samme selv da. Om man ikke har anledning til å dusje en dag så bør man i alle fall vaske seg med klut.

Min kjære dusjer ikke hver dag, og han børster heller ikke tenner hver dag. Jeg ber ham om det, men han sier han vasker seg når han dusjer (han bruker ikke klut ellers). :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1780006
Del på andre sider

nøffgakkmøbææ

varsellampene blinker for harde livet hos meg....kjente jeg følte meg ekkel bare av å lese din opplevelse.......dere sliter skikkelig. og han har mye, om ikke all skyld. han eier jo ikke respekt for deg, og er jo fullstendig blottet for sensualitet!!!!så ekkel han virker.......sorry altså, men han høres direkte skitten og uhøflig ut.

si til han alt du har sagt her!!!!han må bare få høre det.

tving ham på samlivskurs!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/#findComment-1780157
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...