Gå til innhold

Et savn!

Gjest life it`s hard sometimes

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ

He He

Måtte lese mitt eget innlegg en gang til for å se det "utenifra".

Selv om jeg mener det som står der og at det er mitt syn på saken, så går man jaggu litt i forsvar når andre kommenterer det! Sprøtt hva man godtar fra de man er glad i!

Jeg har brekt meg noen ganger ja, og jeg snørper munnen igjen når han prøver på noe som kan ligne "klining"

og en ting til:: det handler ikke om "å stikke" fra familien, mange har det rett og slett bare bedre på hver sin kant.

du fortjener noe bedre:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/page/2/#findComment-1780158
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære dusjer ikke hver dag, og han børster heller ikke tenner hver dag. Jeg ber ham om det, men han sier han vasker seg når han dusjer (han bruker ikke klut ellers). :-(

Jeg hadde rett og slett ikke klart å ha en kjæreste som er så til de grader urenslig. Han hadde vært på hodet ut av døra og absolutt ikke velkommen tilbake hos meg. Barn eller ikke barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/page/2/#findComment-1780195
Del på andre sider

Gjest erfaren trebarnsmor

Hei du!

Jeg er en av de få på denne tråden som faktisk kjenner seg litt igjen.

Jeg følte det sånn ovenfor mannen min for noen år siden. Mens jeg var gravid og etter. Han var ikke urenslig i det hele tatt, han dusja hver dag, men for meg føltes det ut som om han var et troll. det luktet og smakte slik at jeg brekte meg, men det viste seg at alt var oppe i hodet mitt! det var ikke tilfelle i det hele tatt , men etter å gitt ham en del sex i svangerskapet som jeg egentlig ikke ville(jeg hadde bare null lyst og synes det var flaut å si det siden vi pleide å ha sex veldig ofte),begynte det å føles kvalmt hver gang vi skulle "gjøre det", og jeg fant på unnskyldninger for å slippe.Det var altså min skyld HELE tiden og stakkar mannen min ante ugler i mose, men ante ikke hva som var galt.men nå er sexen vår fantastisk igjen. Vi måtte snakke litt alvorlig sammen, hvor jeg fortalte greia mi,VELDIG innpakket,skylte en del på graviditeten o.l

og fortalte ham at jeg måtte ta initiativ på mitt initiativ, og ikke når han maser om at jeg må ta initiativ.I mens måtte han bare være veldig tålmodig stakkars, og det lønte seg. Nå er sexen det beste i samlivet vårt nesten. Bare nesten altså. Så det du må gjøre er å stille krav til deg selv og til han.og sørg for å fortelle ham kravene deres Lykke til!Husk at det finnes både ups and downs her i livet og selv om alt føles håpløst nå, vil det lønne seg å være ærlig mot seg selv og holde ut nedturene

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/page/2/#findComment-1780258
Del på andre sider

Gjest life it`s hard sometimes

Hei du!

Jeg er en av de få på denne tråden som faktisk kjenner seg litt igjen.

Jeg følte det sånn ovenfor mannen min for noen år siden. Mens jeg var gravid og etter. Han var ikke urenslig i det hele tatt, han dusja hver dag, men for meg føltes det ut som om han var et troll. det luktet og smakte slik at jeg brekte meg, men det viste seg at alt var oppe i hodet mitt! det var ikke tilfelle i det hele tatt , men etter å gitt ham en del sex i svangerskapet som jeg egentlig ikke ville(jeg hadde bare null lyst og synes det var flaut å si det siden vi pleide å ha sex veldig ofte),begynte det å føles kvalmt hver gang vi skulle "gjøre det", og jeg fant på unnskyldninger for å slippe.Det var altså min skyld HELE tiden og stakkar mannen min ante ugler i mose, men ante ikke hva som var galt.men nå er sexen vår fantastisk igjen. Vi måtte snakke litt alvorlig sammen, hvor jeg fortalte greia mi,VELDIG innpakket,skylte en del på graviditeten o.l

og fortalte ham at jeg måtte ta initiativ på mitt initiativ, og ikke når han maser om at jeg må ta initiativ.I mens måtte han bare være veldig tålmodig stakkars, og det lønte seg. Nå er sexen det beste i samlivet vårt nesten. Bare nesten altså. Så det du må gjøre er å stille krav til deg selv og til han.og sørg for å fortelle ham kravene deres Lykke til!Husk at det finnes både ups and downs her i livet og selv om alt føles håpløst nå, vil det lønne seg å være ærlig mot seg selv og holde ut nedturene

Tusen takk for at du ville dele dine erfaringer med meg!

Jeg er åpen for alle muligheter, og jeg hadde to tette graviditeter like før den syke ungen.

Alt jeg hadde i tankene var jo den ungen som var dødssyk, og den ungen hjemme som jeg ikke fikk se. (sykehuset var 50 mil unna hjemmet!)

Og min mann trengte nærhet og sex, mens det for meg ble helt fælt. Jeg låste hele kroppen, og gikk nok helt i vranglås..

Klart noe av dette kan være inni mitt hode, fikk jo hele mannen i vranghalsen den perioden der.

Han dusjer hver dag, men pikken får jo ikke tørket før den "glir" inn i forhuden og blir pakket inn i truse og bukse...

(har aldri vært glad i oralsex.., er jo opplært til at alt som har med kjønn å gjøre er æsj)

Men tannpussen er ikkeeksisterende tross mine forsøk med kjøp av elektrisk tannbørste osv...

Det jeg sliter mest med nå er skyldfølelese. Jeg mestrer ikke å gi mannen min hverken sex eller oralsex, eller annet enn musser. Jeg "lager en mur" slik at jeg ikke klarer å gi meg hen til han på noe område.

Hans sorg er at han ikke klarer å tenne kona si.. Men samtidig sier han at det er DU som er skyld i dette, jeg sa ifra for maaange år siden at DU måtte ordne opp i dette. DU må gi MEG det JEG vil ha osv....

Klart jeg må og burde det.. Jeg er så sliten har bare lyst å krype inn i meg selv, og gråte, gi meg lov til å gråte, for det gjør jeg jaggu ikke foran andre, ALDRI foran min mann ihvertfall!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/page/2/#findComment-1780469
Del på andre sider

Gjest Forrråværeærlig

Jeg forstår hvordan du stiller opp for mannen din, og hvorfor du vil gjøre det godt. Jeg begynner også å ane hvilken tolmodighet du må ha med denne mannen.

Min eks kunne gjerne vært en liten miniutgave av mannen din. Han var også dårlig med tannpussen, noe jeg syns ble helt discusting, særlig da jeg ble gravid, og jeg ble veldig luktsensitiv. Han var slik også at han kunne dynke seg med parfyme, uavhengig av mengde. Jeg forsøkte å si det til han, men resultatet ble "sur og mutt".

Når vi elsket kunne han svette flere liter. Han ble dyvåt av svette, noe jeg syns ble utrolig kvalmt, da sex for meg er noe rent og fint som to mennesker har sammen. Han syns tilogmed det var bortkastet å dusje seg etter elskoven. Det kunne han gjøre om morgenen, når han skulle på jobb allikevel.

Jeg har ikke så stor tolmodighet som du. Jeg dro fra eksen min innen et år, etter at datteren vår var født. Jeg har aldri savnet den mannen etter bruddet. Jeg hadde brukt alt jeg eide og hadde for å like den mannen. Men det nyttet ikke.

Sa jeg noe om hans oppførsel, hygiene ol. ble han bare sur og mutt i flere dager. Og resultatet for meg ble manglende sexlyst, noe som for han var noe av det viktigste vi kunne ha i et forhold. (I følge han) Jeg mener hygiene og utseende har like stor betydning, og kanskje mer, enn det å får sex, bare for å få sex.

Jeg skjønner at dere sliter, og jeg skjønner at du gjerne vil være lojal mot mannen din. Ikke minst pga barna dine. Jeg beundrer tolmodiheten din. De fleste ville gitt opp for lenge siden, om de følte en slik avsky over lengre tid.

Jeg håper ikke du utstår i et slikt forhold lenge. Jeg håper ikke han tar knekken på selvtilliten din, og fratar deg gleden ved å ha sex senere.

Jeg håper inderlig du tar et oppgjør snart. Samme hvordan utfallet blir, håper jeg du får det godt. Det hadde du fortjent. At du IKKE har forsøkt, kan iallfall ingen frata deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233336-et-savn/page/2/#findComment-1780487
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...