Gå til innhold

Blødninger i forbindelse med spiralbruk

Anbefalte innlegg

Gjest Nenemor

Jeg fikk satt inn vanlig kobberspiral for snart 4 måneder siden. Har hele tiden siden hatt ulike plager. Har aldri tidligere vært plaget av småblødninger, men nå har jeg småblødninger i forbindelse med eggløsning og helt fram til menstruasjonen. Det er ikke snakk om mye blod, men vanlig utflod med blodstriper i. Ellers har jeg en del smerter i underlivet, også det i forbindelse med eggløsningen og selve menstruasjonen. Mensen varer også mye lengre enn tidligere, i overkant av en uke.

Dette har gjordt meg bekymret, har lurt på om det beste er å få fjernet spiralen. Jeg må legge til at den fungerer godt som prevansjon, har nemlig ingen smerter eller ubehag ved samleie. Tok kreftprøve ved innsettelse at spiralen, er 29 år gammel, har født 2 barn for henholdsvis 2 og snart 5 år siden. Er veldig takknemlig for svar.

Vennlig hilsen Nenemor

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...