Baby2007? Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg bare må si det til noen. Min herlige samboer har bedt meg om å slutte med prevensjon! Det betyr at vi nå er klare for å sette igang. Gleder meg! Vet jo at det kan ta lang tid før det skjer noe, men nå er i hvert fall barnet velkommen! Jeg elsker samboeren min! 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Så gøy og spennende! Grattis med prøvetilstander da. 0 Siter
Gjest Utålmodig81 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Grattis! No kommer du inn i en spennende periode! Lykke til! :-) 0 Siter
Baby2007? Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Grattis! No kommer du inn i en spennende periode! Lykke til! :-) Ja, vi gleder oss begge! Morsomt at samboeren min gleder seg voldsomt også. Men, jeg skal jobbe i sommer og slutte med prevensjonen når det er slutt på brettene. Som vil si i starten av august. Så det blir spennende å se! Lurer forresten på om det er lurt av meg å begynne å ta folat med det samme, eller vente til jeg har sluttet med prevensjon? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja, vi gleder oss begge! Morsomt at samboeren min gleder seg voldsomt også. Men, jeg skal jobbe i sommer og slutte med prevensjonen når det er slutt på brettene. Som vil si i starten av august. Så det blir spennende å se! Lurer forresten på om det er lurt av meg å begynne å ta folat med det samme, eller vente til jeg har sluttet med prevensjon? Så moro da! Folat kan være like greit å begynne med nå, det er anbefalt å begynne med det 3 mnd før prøving, og hvem vet - kanskje det klaffer på første forsøk? :-) 0 Siter
Baby2007? Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Så moro da! Folat kan være like greit å begynne med nå, det er anbefalt å begynne med det 3 mnd før prøving, og hvem vet - kanskje det klaffer på første forsøk? :-) Ja, det hadde vært kjempemoro! Får stikke innom apoteket å kjøpe folat jeg nå da! Fikk nettopp melding av samboeren min nå (som er hos noen kompiser i kveld), hvor det sto at han håper det store skjer i løpet av høsten. Han er bare så skjønn! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja, det hadde vært kjempemoro! Får stikke innom apoteket å kjøpe folat jeg nå da! Fikk nettopp melding av samboeren min nå (som er hos noen kompiser i kveld), hvor det sto at han håper det store skjer i løpet av høsten. Han er bare så skjønn! Koselig! Lykke til!! :-) 0 Siter
Baby2007? Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Koselig! Lykke til!! :-) Tusen takk for all støtte! Dere er virkelig en herlig gjeng 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.