Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Øke melkeproduksjonen når man er gravid igjen?

Jeg har blitt gravid og ammer fremdeles mitt barn på 8 mnd. Den siste tiden har jeg startet med annen føde til barnet mitt og har generelt hatt det ganske travelt(jobbintervjuer, mye besøk osv), føler derfor at jeg plutselig ammer så lite. Tre ganger i døgnet.

Er det farlig for den nye graviditeten at jeg forsøker å øke melkeproduksjonen?? At jeg pumper det jeg får ut ca. annen hver time i en periode til jeg kan begynne å legge poden til brystet en 6 ganger per dag???

Han har virket litt misfornøyd den siste tiden, derfor har han fått litt MME, men har lyst til å kun amme utenom grøtmåltidene.....'

Noen som vet???

- HEDDA77

Fortsetter under...

Det gjør ingen ting om du ammer når du er gravid. Og barn som er i 8-9 mnds alderen har ofte en periode hvor de ikke er så intressert i brystet fordi de har blitt mer nysgjerrige på verden og fordi smaken på ny mat er spennende. Det er bare å amme og kose seg så lenge dere vil.

Her er en link hvor spørsmålet er likt det du kommer med her. http://www.ap-norge.com/forum/archive/index.php/t-3468.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...